за ламбда не съм сигурен не съм залягал...
в книжката се указват други киловати с ламбда-тия неговите ги пише за без.
Имам нужда от малко инфо...моля ви
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Nova написа:Nova написа:Мад доктор! Както написах по горе моя е същия. В книгата дават за всички, но за 1,6 без катализатор разходите са 5,2 със 90км/ч извънградско, 7,1 със 120 извънградско, 8,7 градско. Ако не вярваш елана следващата среща да видиш в книжката. deal





mad_doctor написа:vaskoto1 написа:за ламбда не съм сигурен не съм залягал...
в книжката се указват други киловати с ламбда-тия неговите ги пише за без.
А да имаш книжка за Голф 2? Че ми е интресно какъв разход му дават на моя по книжка, че спорихме с един приятел...
--------
Книжката е издадена 1990 г.Данните са за 5 степенни скоростни кутии.
С катал-р!!! 90 км/ч 120 км/ч Градско
----------------------------------------------------------------------------------
51 кв карбуратор 5,8 7,9 9,4
53 кв карбуратор 5,5 7,5 9,1
40 кв моноинж. 5,6 7,7 8,9
66 кв моно. 6,3 8,3 10,5
66 кв GT моно 6,7 8,9 10,8
72 кв syncro моно 6,8 9,0 11,7
79 кв моно. 6,4 8,4 10,7
95 кв моно. 6,9 8,8 11,3
Без катализатор!!!
37 кв карбуратор 5,2 6,9 8,1
40 кв карб-р 5,3 7,1 8,1
55 кв карб-р 5,3 7,1 8,7
66 кв карб-р 5,5 7,3 8,7
66 кв GT 5,9 7,9 8,9
66 КВ syncro 6,2 8,2 9,9
82 кв моноинж. 6,0 7,8 10,6
102 кв моноинж. 6,4 8,1 10,9
118 кв моноинж. 6,9 9,2 12,1
PN
За нищо не става има само едно място за регулировка и е карб с електронно управление и по сервизите те гледат умно. Тоя който го е измислил е бил недобре.
- RadoSi
- Мнения: 156
- Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ЕЕЕ колко много хора имат като моя двигател о моя е PN ама е декември 91. Отначало много ме беше яд на тоя кирлив карбуратор ама сега като всичко му работи е супер
с 90км/Н с Н92 ми харчи точно 5л. с двама 4овека. Градско в София го засякох на 8л. Сега слогих газово за осхте по голяма икономия
Ина4е карбуратора си има контрол на изгарянето 4рез компиутар. Има ламбда сонда чрез която регулира оптималното изгаряне до колкото моге да баде оптимално за един карбуратор.
Махнал сам си катализатора дарга да отбелега че имасхе разлика след махането


Ина4е карбуратора си има контрол на изгарянето 4рез компиутар. Има ламбда сонда чрез която регулира оптималното изгаряне до колкото моге да баде оптимално за един карбуратор.
Махнал сам си катализатора дарга да отбелега че имасхе разлика след махането

- lowrider
- Мнения: 2300
- Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/София/Berlin
- Контакти:
vaskoto1 написа:карбуратора му е 2е2 ама с такова управление не съм виждал досега.:
най е нещо между карбуратор и моно...
много е странно!
Да не е 2ЕЕ

Иначе на моя Сивчо

Интересно ми е ако имя някой голф 1.8 карб какво ускорение му дават от 0-100км/ч в книжката ,че тука в мойта го изкарват изтребител

Nova написа:РадоСи - на следващата среща те искам на 1-ва позиция. И аз съм с ПН и искам да ги сравним. Какъв ти е все пак карбуратора? 2ЕЕ? Как го направи този нисък разход... аз едвам до 5,6 го докарвам на извънградско.
Т.е. да приемем, че мойто PN със 120-130 по магистралите и 90-110 по пътищата и с купе на Джета и 6.5 л/100км /с двама души/ е ок ?!
А, че има ламбда - има

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], TheEx0rcist и 77 госта