Голям проблем с Г4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Нед 17 фев 2008 22:05


В кой точно каталог ?




adrian
Мнения: 43
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 8:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Мнениеот adrian » Пон 25 фев 2008 23:31


Проблемър е решен!!!!!....Сепаратора на картерните пари.... чарка струва 192 лв. а колата е Г4 1.4 16В...на колегите с подобни симтоми ...може да им е от полза


Потребителски аватар
Ицку®
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
Автомобил: 2xTouran TDI
Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
Местоположение: Поморие

Мнениеот Ицку® » Вто 26 фев 2008 0:37


Увеличава се броя на Поморииците в форума.А по темата, не знам каде ходиш на сервиз, но аз мойта "бегачка" я карам при Вакно и Ицо ( предполагам знаеш каде се намира сервиза).Бачкат добре и не взима много за труда. Но стига с рекламата. 8)


Потребителски аватар
security_g
Мнения: 339
Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот security_g » Вто 26 фев 2008 6:51


колега картера на голф 4 нема гарнетура!!!!!!


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Вто 26 фев 2008 18:45


chefito написа:коя е тази тръбица на AHW....на ABD-то я чистих ма на тоя не я знам къде е...гледах отгоре по капайа на клапаните няма такоа чудо :shock

Чефито, това е една черна кутийка отзад на блока, точно над картера.
И аз го ядох като колегата, само дето още не съм я и почистил даже :banghead:
Надявам се, че ще задържи хубавото време и ще я сваля някой приятен след обед с бира в ръка :twisted:


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Вто 26 фев 2008 18:50


dokros написа:Наливайте масла боклуци и после задавайте въпроси из форума -защо така.Казвам аз че 16V се кара с пълна синтетика ,никой не чува.

Ами наливайте М10 Д тогава.

Отиваш в най-близкия сервиз на АВТОМОТОР-КОРПОРАЦИЯ /официален вносител на Ситроен/ , купуваш за 82 лв 5-литрова туба ТОТАЛ 5w/40,която със сигурност не е менте и няма да има проблеми , описани по-горе.
В официалния дилър на VW ми предложиха кастрол- 5/40 за 28 лв литъра.

Спокойно бе колега, пълната синтетика не е панацея... Да, по-добре е естествено, но в никакъв случай не е задължително.
И със синтетика да караш на къси разстояния пак ще отдели влага и пак ще замръзне.


adrian
Мнения: 43
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 8:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Мнениеот adrian » Чет 28 фев 2008 21:24


Колегата greda е прав....не е от кои знае кво значение маслото дали е пълна или полу синтетика...на къси разтояния каране...особенно зимата...сепаратора се пълне с кондез..при мен беше ЛЕЕЕШ....маслените магистрале на сепаратора че даже и на самия блок бяха запушени от конденза...но с времето и мръсутията се е умешила с конденза и беше станало като глина...ужас....аз като го видях...прежълтях...но сега вече съм огън...незнам дали си го втълпявам..ама колицата сякаш работи по спокоино някак си..де да знам...че на колегите с същия мотор..СЪВЕТ:да си напраят поне профилактика на тая джаджя....да си спестят повече ядове..в кофти моменти!!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта