


Голям проблем с Г4
- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
chefito написа:коя е тази тръбица на AHW....на ABD-то я чистих ма на тоя не я знам къде е...гледах отгоре по капайа на клапаните няма такоа чудо
Чефито, това е една черна кутийка отзад на блока, точно над картера.
И аз го ядох като колегата, само дето още не съм я и почистил даже

Надявам се, че ще задържи хубавото време и ще я сваля някой приятен след обед с бира в ръка

dokros написа:Наливайте масла боклуци и после задавайте въпроси из форума -защо така.Казвам аз че 16V се кара с пълна синтетика ,никой не чува.
Ами наливайте М10 Д тогава.
Отиваш в най-близкия сервиз на АВТОМОТОР-КОРПОРАЦИЯ /официален вносител на Ситроен/ , купуваш за 82 лв 5-литрова туба ТОТАЛ 5w/40,която със сигурност не е менте и няма да има проблеми , описани по-горе.
В официалния дилър на VW ми предложиха кастрол- 5/40 за 28 лв литъра.
Спокойно бе колега, пълната синтетика не е панацея... Да, по-добре е естествено, но в никакъв случай не е задължително.
И със синтетика да караш на къси разстояния пак ще отдели влага и пак ще замръзне.
Колегата greda е прав....не е от кои знае кво значение маслото дали е пълна или полу синтетика...на къси разтояния каране...особенно зимата...сепаратора се пълне с кондез..при мен беше ЛЕЕЕШ....маслените магистрале на сепаратора че даже и на самия блок бяха запушени от конденза...но с времето и мръсутията се е умешила с конденза и беше станало като глина...ужас....аз като го видях...прежълтях...но сега вече съм огън...незнам дали си го втълпявам..ама колицата сякаш работи по спокоино някак си..де да знам...че на колегите с същия мотор..СЪВЕТ:да си напраят поне профилактика на тая джаджя....да си спестят повече ядове..в кофти моменти!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта