Въпрос за ламбда емулатор(или както там се казва)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Пон 01 авг 2005 16:57


Благодря на всички - значи към момента проблеми от рестарта на компа нямам, но емулатора дето Krisi предлага също е добра идея.
Zdr_spasov - благодаря за успокоенията, като знам че други хора са доволни от тази система ме е малко по-добре:D но за изключването на компа по време на движение не съм много съгласен, требе да си е включено животинчето.
spam но след месец имам път към Свищов - да си вземам държавния изпит - може да се видим да обменим опит и по някоя бира де Beer Guin Drunk :lol: :lol:




Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

:-)

Мнениеот zaio_baio » Вто 02 авг 2005 10:35


Мдам ..... ще трябва да се намеся и аз по тази тематика ....

Значи - при монтиране на газова уредба има няколко неща които трябва да се спазват за да има ефект - така първо - ламбда контрол система (или както му казват ламбда сонда за газ или ламбда емулатора който е по евтиното решение тъй като качествените ламбда контрол системи са направени така че да дават верни показаниа към ECU-то когато работи на газ, ламбда емулатора дава просто постоянно нормално богата смес и не пълни ECU-то с грешеки, което е и основното му предназначение.) второ - timing advance processor - регулиране на прадварението. Третото нещо е газовата клапа - пак електронно управляема. Така направена газовата система не дава разлика във вървенето на колата на газ спрямо бензин - пример за качествени газови системи са BRC - напълно комплектована с тези неща. Има и по сложни системи с отделно ECU за газ но и цената им е "сложна" approx. 3000EUR - така правят хората в белите страни. Какво се случва в България - както всички се досещат нищо - или стандартната ситуациа - с пръдня боя правим. В България се монтира нещо подобно на реактивен двигател (аналогията с ракета носител е пълна) като е различно горивото само - метан или пропан. Монтират ти една бутилка с кранче (там се регулира тягата в зависимост от полезния товар на "ракетата", опъват тръбите за гЪза, слагат изпарител, клапан и си в играта ...... т.е. почва голямото ходене по мъките - като обърнем на бензин гасне, на празен ход държи високи обороти, ресетваме ECU-та ..... btw ламбда емулатора помага да се избегне постоянния RESET.... и т.н. Другото неща е мита за така наречените "фабрични" газови уредби - такова животно няма - отворете каталога на който си прозводител искате и ще видите че няма кола излязла от завода с монтирана газова уредба или с двигател направен да върви на газ..... Така че недейте да вярвате на подобни легенди на автотърговците, просто има коли с монтирани качествени газови уредби комплектовани по начина описан по-горе и такива с калпави (аз им казвам "ракети" :-) ). Така че когато правите конверсията към газ е желателно да се по прочете малко по темата а не да се скача с краката срещу взрива само за някакви си 350-400лв.

Поздрави
ZB
http://autodiags.net-bg.net



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: eddyman, Google [Bot] и 86 госта