Golf 1 GTI двигателя спря да се форсира добре
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
leonardo_vd написа:kam_tod написа:Виж въздушния филтър, щом мирише на бензин, значи не изгаря докрай. Виж също кабели, свещи, делко, палец и т.н., всичко, което може да е свързано с лошо изгаряне на бензина.
Днес ги смених и колата тръгна, но когато е студена пак го има това заглъхване. А и забелязах че маркуча на радиатоа към блока горе се на надул и е станал корав. Дали не е издухала гарнитура. Парно си има охладителна течност не се губи и като отворя капачката не прелива казанчето
Като нищо може да е духнала гарнитура. При загряла кола и работещ двигател стисни маркуча с палец и показалец - би трябвало да потъне поне по 1 см при всеки пръст. Ако не може, значи ти вкарва компресия във водната система и си за смяна на гарнитура. Ако е така, обаче, трябва да се види защо е духнала гарнитурата.
Друго, което можеш да направиш, е като отвориш капачката на антифриза да видиш дали в охладителната течност плуват мазни петна - ако да, значи прехвърля масло, но може и да няма. Ако е издухала гарнитурата, опасно е да не смеси вода с масло - провери и маслото за цвят и бистрота, не трябва да има и пяна.
Може да не е това, но направи горните проверки и ще се види.
Не си спомням твоя двигател с карбуратор ли беше (ако става въпрос за 1-цата), но ако е - има много хубави добавки на Snap и на други фирми, може да се наложи да прочистиш горивната система, понякога е точно това - събира се утайка и задръства жигльорите. Имал съм такъв проблем с карбуратор. Добавките го отпушват и си идват на място нещата.
Пиши какво е станало.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
kam_tod написа:Не е нормално да са много твърди и да се раздуват. Като стиснеш маркуча (силничко) трябва да потъва по 1см при всеки пръст (дебелия маркуч горе).
П.С. Въздушния филтър не разбрах как е?
Вървежа се оправи след смяната на кабели, капачка и палец, но надуването стана повечко и днес след стартове ми спря да работи 1 цилиндър и сега като подам даз нещо чука. Май е хвърлил лагери А?


- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта