Golf 1 GTI двигателя спря да се форсира добре

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 08 мар 2008 19:35


E аз няма да се откажа, но ми се струва че и не върви както преди. Някой да има други идеи от какво може да е?




spon4 bob
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 03 мар 2008 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велики Преслав

Мнениеот spon4 bob » Съб 08 мар 2008 19:55


mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Съб 08 мар 2008 20:45


leonardo_vd написа:
kam_tod написа:Виж въздушния филтър, щом мирише на бензин, значи не изгаря докрай. Виж също кабели, свещи, делко, палец и т.н., всичко, което може да е свързано с лошо изгаряне на бензина.

Днес ги смених и колата тръгна, но когато е студена пак го има това заглъхване. А и забелязах че маркуча на радиатоа към блока горе се на надул и е станал корав. Дали не е издухала гарнитура. Парно си има охладителна течност не се губи и като отворя капачката не прелива казанчето :roll:

Като нищо може да е духнала гарнитура. При загряла кола и работещ двигател стисни маркуча с палец и показалец - би трябвало да потъне поне по 1 см при всеки пръст. Ако не може, значи ти вкарва компресия във водната система и си за смяна на гарнитура. Ако е така, обаче, трябва да се види защо е духнала гарнитурата.
Друго, което можеш да направиш, е като отвориш капачката на антифриза да видиш дали в охладителната течност плуват мазни петна - ако да, значи прехвърля масло, но може и да няма. Ако е издухала гарнитурата, опасно е да не смеси вода с масло - провери и маслото за цвят и бистрота, не трябва да има и пяна.
Може да не е това, но направи горните проверки и ще се види.
Не си спомням твоя двигател с карбуратор ли беше (ако става въпрос за 1-цата), но ако е - има много хубави добавки на Snap и на други фирми, може да се наложи да прочистиш горивната система, понякога е точно това - събира се утайка и задръства жигльорите. Имал съм такъв проблем с карбуратор. Добавките го отпушват и си идват на място нещата.
Пиши какво е станало.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Съб 08 мар 2008 21:04


на моята маркучите са твърди при загрял мотор :roll: ама не е ли нормално това?
пп.аз само ползвам темата ама имаме сходни проблеми


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Съб 08 мар 2008 21:24


Не е нормално да са много твърди и да се раздуват. Като стиснеш маркуча (силничко) трябва да потъва по 1см при всеки пръст (дебелия маркуч горе).

П.С. Въздушния филтър не разбрах как е?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 09 мар 2008 18:23


kam_tod написа:Не е нормално да са много твърди и да се раздуват. Като стиснеш маркуча (силничко) трябва да потъва по 1см при всеки пръст (дебелия маркуч горе).

П.С. Въздушния филтър не разбрах как е?


Вървежа се оправи след смяната на кабели, капачка и палец, но надуването стана повечко и днес след стартове ми спря да работи 1 цилиндър и сега като подам даз нещо чука. Май е хвърлил лагери А? :cry: Поне наказах няколко вектри и калибри :twisted:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Нед 09 мар 2008 18:29


въпреки че са доста горещи маркучите когато е нацяло загрял автомобиля с цяла ръка като стисна силно горния маркуч си се смачква...
ама нали си знам как беше колата като я вземахме та да имам едно на ум :?
пп.съжалявам за 1чката брато :?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Нед 09 мар 2008 21:00


Smoke написа:въпреки че са доста горещи маркучите когато е нацяло загрял автомобиля с цяла ръка като стисна силно горния маркуч си се смачква...
ама нали си знам как беше колата като я вземахме та да имам едно на ум :?
пп.съжалявам за 1чката брато :?

Тия дни ще разглобявам мотора и ще споделя резултата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта