Мнениеот i3v3a3n » Сря 19 мар 2008 1:59
В повечето случаи маи не могат да се ремонтират тези механики аз имам подобен проблем и знам че е за смяна целия механизъм тои е капсулован и не поднадлежи на ремонт ... трябва да се види опитно при натискане на копчетто надолу за кратко време и след това нагоре не е необходимо да се сваля и качва целия прозорец 2-3 сантиметра са достатъчни при такива проби трябва да се види дали след слизане на прозореца и веднага качване нагоре дали машинката прави празен ход т.е прави завъртане чува се вижда се жилото че се мърда но прозореца не се помества в избраната посока за 4асти от секундата и 4ак след това се чува леко щтракване и прозореца почва да се мести ако е налице такова нещо значи жилото се е охлабило и може да се провери на ръка като се издърпа едното от двете е охлабено ... лошата новина е че обтягането му би могло да се извърши като се разглоби механизъма а тои не може и трябва да се смени ... ако остане така с течение на времето този луфт се увеличава и накрая се къса жилото при мен стана точно това .. има и нещо друго при наличие на такъв луфт двата водача не се движат едновременно винаги единият се опитва да изпревари другият в следствие на което стъклото се опитва да се завърти и опира в единия от двата жлеба в които се плъзга от там се полъчава затягане и затова прозореца не може да се ка4и до горе ,,, ако се направи по финна центровка на стъклото това може да се оправи но пак казвам това е временно решение след време пак ще се появи дефектът луфта се овеличава и разбива все повече механиката