Възможни проблени след махане на катализатор
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ти сега ще ме накараш да сложа една газоваjoker написа:ila написа:вчера смених цялата система. Никаква разлика не усетих! Разбира се карал съм малко, около 3-4 км
Ако си на газ ще имаш повече конденз в задното гърне и ще гние по-бързо....
Иначе може и да усетиш лека положителна промяна в динамиката на колата,особено на газ.....

- Бързият
- Вечен БАН
- Мнения: 1778
- Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
joker написа:ila написа:вчера смених цялата система. Никаква разлика не усетих! Разбира се карал съм малко, около 3-4 км
Ако си на газ ще имаш повече конденз в задното гърне и ще гние по-бързо....
Иначе може и да усетиш лека положителна промяна в динамиката на колата,особено на газ.....
Ами аз съм на газ , така че се надявам наистина да има промяна във вървежа . Тия дни най-вероятно ще сменя катализатора с тръба и ще споделя впечатления .
Благодаря за мненията , колеги

- mladennn
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
моята траба е 60 фи
имойе и по малка на място тря са премери, и сега калата ми работи с окло 10 градуса по ниска температура което е гооооддддд, преди в града 90,100 сега 80 85 мах 90 и не мрадва, рачка тормоз и пак толкоз, вав високите се по отпушва , но за 100% сугурно щте кажа малко по нататак като здавя комшиата с реното , щопт 2 те коли веарят на едно ниво
и така ще предобия реална представа колко е голям ефекта от махането на катализатора
имойе и по малка на място тря са премери, и сега калата ми работи с окло 10 градуса по ниска температура което е гооооддддд, преди в града 90,100 сега 80 85 мах 90 и не мрадва, рачка тормоз и пак толкоз, вав високите се по отпушва , но за 100% сугурно щте кажа малко по нататак като здавя комшиата с реното , щопт 2 те коли веарят на едно ниво

- valka
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 16 май 2007 19:14
- Автомобил: поцинкован танк
- Двигател:
- Местоположение: София
joker написа:NE_KAZVAM написа:А за AAM двигател можете ли да ми кажете къде се намира ламбда сондата ? И диаметъра на тръбата колко трябва да е да знам каква да търся ?
Спокойно....на изпускателните колектори е !!!Нямаш проблеми с нея!
Извинявам се, а за ABD двигател може ли да кажете дали ламбда сондата ми е закачена за катализатора. Че и аз мисля да го махам, понеже ми прави проблеми.
valka написа:joker написа:NE_KAZVAM написа:А за AAM двигател можете ли да ми кажете къде се намира ламбда сондата ? И диаметъра на тръбата колко трябва да е да знам каква да търся ?
Спокойно....на изпускателните колектори е !!!Нямаш проблеми с нея!
Извинявам се, а за ABD двигател може ли да кажете дали ламбда сондата ми е закачена за катализатора. Че и аз мисля да го махам, понеже ми прави проблеми.
Виж си колата отдолу - ако от катализатора излизат кабели значи ламбдата ти е там.
А аз питам някой дето е махал катализатор с ламбда сонда после как я е монтирал и къде и дали ламбдата продължава да работи стабилно щото нали от нея зависи разхода.
Не искам да ми се покачи на някаква космическа цифра или да ми гасне колата
- swordfish123
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 22:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сопот
Re: Възможни проблени след махане на катализатор
Здравеите!Понеже се рових из темите за катализатори и не видях да пише много много за катализатор на голф 2 искам да попитам какво точно представлява и при него има ли ламбда сонда и с какво мога да го заменя понеже се чува едно много дразнещо дрънчене отвътре.Мерси предварително 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта