:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Голф 4 - ремонт на двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DimoNN » Пет 14 мар 2008 10:16


so.sec написа:
°niksi° написа:Както има читави коли от Германия, така има и много скапани, същото е за колите от всички държави.


Несъмнено.... само че говорим за шансове... нали си съгласен, че шанса да намериш левче на улицата е доста по-голям от това да спечелиш от тотото?
Шанса да ти се падне въпреки гледането и подбора скапана кола от Италия е с пъти по голям от този, да ти се падне скапана от Германия. Това е всеизвестен факт и да го оспорваш е глупаво! Нито аз нито ти ще открием топлата вода... пазара го е показал и всички го знаем. А че има читави коли от италия и скапани от германия - кой твърди обратното? Въпрос на съотношение и мащаби!

Не приемай това като лична обида... мога само да се радвам за теб, че си попадал на читави коли... но както става ясно и от тази тема - не всеки е като теб. И докато храта, които пропищяват от италиански коли са с пъти повече от тези които се оплакват от лош късмет с немски (което от както се помня е така) е ненужен и абсурден спора, който се опитваш да водиш.

Причините за този факт също са всеизвестни - разликата в пътищата в германия и италия, начина по който се поддържат колите в германия и тези в италия... сериозността на техническите прегледи и изисквания... манталитета на германеца и на италианеца.... нужно ли е да изброявам още? Ако щеш и стандарта на живот се отразява на поддръжката на автомобилите! Уверявам те, че ако си вземеш кола от Норвегия, шанса да е скапана е още по-малък и от Германия... А че има Бай Ганьовци в Германия и перфекционисти в Италия никой не оспорва, но отново - въпрос на съотношение и мащаби :) Ако твърдиш че е все едно - да си взема следващата от Албания - там са още по-евтини!

Ако нещата бяха равностойни, никой нямаше да се ръси повече мангизи за коли от Германия, като може да си вземе със същата доза късмет читава от италия на много по-ниска цена!



много философстваш бе брадчед... типично в твоя стил... теорията е друга от практиката... всичко е до късмет... мене лично много ме съмнява като някой тръгне да си търси кола да почне да ги сортира - тая от албания оная от германия.. гледаш харесва ти вземаш и се молиш да не ти създава проблеми




miro82
Мнения: 188
Регистриран на: Чет 27 сеп 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот miro82 » Пет 14 мар 2008 12:47


Момчета чакайте да ви попитам нещо че ме стресирахте...
И аз съм с Г4 1.4 от Австрия и досега съм нямал проблеми.
Има ли някой с прецакан двигател на 1.4 Г4 или проблема на Секюрити е единичен случай??
Хич не е приятно човек да даде 2 хиляди лева за ремонт....
То за толкова ще вземеш форд след 97 година дет се вика... :D :D


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Пет 14 мар 2008 13:35


DimoNN написа:много философстваш бе брадчед... типично в твоя стил... теорията е друга от практиката... всичко е до късмет... мене лично много ме съмнява като някой тръгне да си търси кола да почне да ги сортира - тая от албания оная от германия.. гледаш харесва ти вземаш и се молиш да не ти създава проблеми


А ти в твой стил не четеш :) Къде отрекох късмета?10 пъти повторих че късмета играе огромна роля, само че ти трябва доста повече късмет за читава кола от италия, отколкото за такава от Германия (статистика+теория на вероятностите ;) ) Щом смяташ че не се сортира значи не си наясно с пазара... защо смяташ навсякъде пише откъде е внос? :)) Аз за да не се доверявам на горублянско сортиране отидох и си я взех от извора както правят хиляди хора с ясното съзнание че им излиза по-солено... но има защо :)

Пак се намира не малко народ да оспорва на всички ясните факти ;) айде спирам на тая тема че въпроса беше друг.
Просто подкрепям мнението на
security_g написа:ми колега пожелавам ти и за напред да нямаш проблеми с голфа!!! Просто казвам че аз и няколко мои приятели имаме голфчета от италия и ни изпраскаха двигателите--- просто може да ни е бил късмета такъв!!!


тъй като и аз познавам не малко такива и не само с VW.
Препоръчвам на който може да си го позволи да даде малко отгоре и да взима кола от страна с по-висок стандарт на живот, а най-добре и страната производител. Гаранция няма, но по-този начин повишава значително шансовете си да попадне на здрава кола. А късмета си е късмет. Никой не го отрича.

Последна промяна от so.sec на Пет 14 мар 2008 13:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Пет 14 мар 2008 13:39


miro82 написа:Момчета чакайте да ви попитам нещо че ме стресирахте...
И аз съм с Г4 1.4 от Австрия и досега съм нямал проблеми.
Има ли някой с прецакан двигател на 1.4 Г4 или проблема на Секюрити е единичен случай??
Хич не е приятно човек да даде 2 хиляди лева за ремонт....
То за толкова ще вземеш форд след 97 година дет се вика... :D :D


Колега не съм с 1,4, но според мен не е проблема в типа двигател. Предполагам се случва толкова често колкото и с 1,6, просто конкретния случай е такъв. Дишай спокойно :wink:


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Пет 14 мар 2008 14:01


miro82 написа:Момчета чакайте да ви попитам нещо че ме стресирахте...
И аз съм с Г4 1.4 от Австрия и досега съм нямал проблеми.
Има ли някой с прецакан двигател на 1.4 Г4 или проблема на Секюрити е единичен случай??
Хич не е приятно човек да даде 2 хиляди лева за ремонт....
То за толкова ще вземеш форд след 97 година дет се вика... :D :D


Ма вие нещо..... :? Какво като е г4 не може ли да стнае чорба под капака.Това са коли на ххх хххкм.Какво искате? :roll: И това,че на някой му е здал багажа двигателя не означава,че и твоя ще роди. :lol: На Гошо абф-а се разпадна..........сега всички други ще се разпаднат....хаха баси логиката. :lol:


п.п miro82 Твоя щом е от Австрия няма страшно. :lol:


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Пет 14 мар 2008 14:04


kaiser666 написа:
miro82 написа:Момчета чакайте да ви попитам нещо че ме стресирахте...
И аз съм с Г4 1.4 от Австрия и досега съм нямал проблеми.
Има ли някой с прецакан двигател на 1.4 Г4 или проблема на Секюрити е единичен случай??
Хич не е приятно човек да даде 2 хиляди лева за ремонт....
То за толкова ще вземеш форд след 97 година дет се вика... :D :D


Ма вие нещо..... :? Какво като е г4 не може ли стнае чорба под капака.Това са коли на ххх хххкм.Какво искате? :roll: И това,че на някой му е здал багажа двигателя не означава,че и твоя ще роди. :lol: На Гошо абф-а се разпадна..........сега всички други ще се разпаднат....хаха баси логиката. :lol:


Прав си, но недей така остро :) колегата просто се е стреснал че може да е "свойство" точно на този двигател и пита :) недей го нахоква така.


kipi
Мнения: 171
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kipi » Пет 14 мар 2008 14:50


Оууу, Италия... груба грешка...! Повече никога. 2 коли имахме от италия в семеството и 2те ги позлатихме с ремонти. вече никога. И аз си я взех от Германия, нищо че ми излезе 1000 евро повече.... спестявам ги от ремонтите сега. Късмета си е късмет ама да разчиташ на него... дето казва колегата - да пазаруваме от Албания тогава щом било само до късмет.

От Италия само пица... друго неща. :)


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пет 14 мар 2008 16:36


Ако оставим късмета на страна и си отваряме очите при покупка и водим колата при майстор какво става ?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 14 мар 2008 16:37


ОК Аз спирам, но само правя едно неуместно вмятане - от колите които минават през гаража ми с голямо удовослтвие работя по колите от Италия /като изключим някой с допълнително слагани климатици/ - почти няма шанс да скъсаш болт и т.н.
Най-големи проблеми съм имал с такива от Германия и Австрия - едната /Пасат/ нямаше здраво място отдолу да се сложи крик, а на другата се покъсаха болтовете на носачите - в следствие на някаква странна ръжда , която мнооого рядкоо се среща по колите от Италияи компетентната намеса на някой Австрийски колега. Болтовете бяха доста изтънели от ръждата - чудя се само защо колегите които са ги развивали по Астрия не са ги сменили като толкова се държи на всичко да е ОК.
Вярно е че италианците не пипат много но е голямо удоволствие да развиваш за първи път болтове на носачи - няма притеснение от скъсване и т.н.
Наистина спора е излишен - щом е дошла в БГ дадена кола почти винаги е вече 50% кола :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 14 мар 2008 16:41


webdude написа:Ако оставим късмета на страна и си отваряме очите при покупка и водим колата при майстор какво става ?

Какво да става.....
Гледал съм много коли за покупка - и какво мога да кажа, в повечето случай мога да дам 100% гаранция в какво състояние е окачването, спирачките, и евентуално има ли по-сериозни удъри - всичко останало се маскира - не мога да се завра в мотора и да го видя какво има вътре, а както предполагам всичко знаете има добавки които вършат чудеса за известно време.

Аз лично затова вече купувам кола по външен вид - всичко друго се прави, но тръгнала ли е ртждичката спасение няма.


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пет 14 мар 2008 16:46


°niksi° написа:ОК Аз спирам, но само правя едно неуместно вмятане - от колите които минават през гаража ми с голямо удовослтвие работя по колите от Италия /като изключим някой с допълнително слагани климатици/ - почти няма шанс да скъсаш болт и т.н.
Най-големи проблеми съм имал с такива от Германия и Австрия - едната /Пасат/ нямаше здраво място отдолу да се сложи крик, а на другата се покъсаха болтовете на носачите - в следствие на някаква странна ръжда , която мнооого рядкоо се среща по колите от Италияи компетентната намеса на някой Австрийски колега. Болтовете бяха доста изтънели от ръждата - чудя се само защо колегите които са ги развивали по Астрия не са ги сменили като толкова се държи на всичко да е ОК.
Вярно е че италианците не пипат много но е голямо удоволствие да развиваш за първи път болтове на носачи - няма притеснение от скъсване и т.н.
Наистина спора е излишен - щом е дошла в БГ дадена кола почти винаги е вече 50% кола :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Моя майстор извади от моята кола оригинален термостат и оригинална ролка ... :) Ако разровим още бая оригинални работи сигурно ще намерим ... колата бачка без да е правила какъвто и да е номер. Може би е още рано да се каже минал съм само 4000 км.
Иначе някой италианци наистина не обичат да сменят консумативи ... ама кво да се прави ... Отвараяйте си очите когато си копувате кола ...


А колкото до колегата с 1,4-то ... Ако тая кола е карана по немските аутобани с 180км/ч постоянна скорост дълго време (часове може би) на двг. също няма да е в цветущо състояние ... нали ?

Колкото до външния вид моята като я копувах не исках да я взимам щото имаше на 10 различни места по колата малки вдлъбнатини без следи от кърпене ... но по савет на "разбирачите" с мен я взех защото те твърдяха, че по важното било отвътре да е запазена и тя наистина вътре е почти като нова ... дали е било правилно решение само времето ще покаже ...


Потребителски аватар
egoist_ok
Мнения: 485
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Троян

Мнениеот egoist_ok » Пет 14 мар 2008 20:15


°niksi° написа:
webdude написа:Ако оставим късмета на страна и си отваряме очите при покупка и водим колата при майстор какво става ?

Какво да става.....
Гледал съм много коли за покупка - и какво мога да кажа, в повечето случай мога да дам 100% гаранция в какво състояние е окачването, спирачките, и евентуално има ли по-сериозни удъри - всичко останало се маскира - не мога да се завра в мотора и да го видя какво има вътре, а както предполагам всичко знаете има добавки които вършат чудеса за известно време.

Аз лично затова вече купувам кола по външен вид - всичко друго се прави, но тръгнала ли е ртждичката спасение няма.


Здравейте колеги
Никси много си прав за тези ''чудни'' добавки, а именно от такава добавка сега и аз съм в бокса - правя ремонт на мотора 1,6 8 клапана. Нямате си на идея какав нагар и какви л**на извадих от вътре. Просто май някой италианци не обичат да сменят консумативи навреме, но всичко си е и до късмет предната ми кола също беше от Италия и нямах проблеми с нея.


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Пет 14 мар 2008 20:22


°niksi° написа:ОК Аз спирам, но само правя едно неуместно вмятане - от колите които минават през гаража ми с голямо удовослтвие работя по колите от Италия /като изключим някой с допълнително слагани климатици/ - почти няма шанс да скъсаш болт и т.н.
Най-големи проблеми съм имал с такива от Германия и Австрия - едната /Пасат/ нямаше здраво място отдолу да се сложи крик, а на другата се покъсаха болтовете на носачите - в следствие на някаква странна ръжда , която мнооого рядкоо се среща по колите от Италияи компетентната намеса на някой Австрийски колега. Болтовете бяха доста изтънели от ръждата - чудя се само защо колегите които са ги развивали по Астрия не са ги сменили като толкова се държи на всичко да е ОК.
Вярно е че италианците не пипат много но е голямо удоволствие да развиваш за първи път болтове на носачи - няма притеснение от скъсване и т.н.
Наистина спора е излишен - щом е дошла в БГ дадена кола почти винаги е вече 50% кола :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Май говорим за различни коли - ти визираш коли на по 15-20 години.... такива в германия не се карат, така че силно може да се каже че са от там :) аз на немска кола под 10 години ръжда не съм виждал пък незнам теб от кое блато ти ги карат.


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Пет 14 мар 2008 20:55


Две години карах Венто от Германия ,което беше толкова изгнило отдолу , че като отида да ми сменят гумите , се чудят къде да сложат крика.
Преди това карах 4 год . Джета от Италия , която беше в перфектно състояние.


kipi
Мнения: 171
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот kipi » Пет 14 мар 2008 21:08


Разбрахте ли всички? Юруш на италианските коли - хем по-евтини, хем по-хубави! :xaxaxa


Всъщност Венто от коя година не е произвеждан? :bowdown
Може би ако говорите за коли от поколението на Г2 сте прави...но ако в германия въобще още има такива, те от поне 5г. гният на някой паркинг и чакат някой българин или сърбин да ги купи :lol: така че нищо чудно че са ръждясали :lol:

Но мисля че и колегата so.sec говореше за КОЛИ... т.е. на под 10г... та не знам за каква ръжда става дума... знам само за какви двигатели и каква ходова част става дума при италианските и че повече на това хоро не се хващам... немеца има стандарт за поддръжка... в италия се кара докъто умре и после се продава към балканите или пък се праща за рециклиране, но по пътя пак се оказва някак си в българия... доста нашумял случай по новините :)

В Мароко е по топло и от италия... значи там колите са още по-здрави
:bowdown

Преди време имахме Пасат в семейството, който също беше от германия, беше на 7-8 години като го взехме... е до момента в който го продадохме нямаше 1 ръжда по него :))) наистина не знам за какви коли говорите че става дума за ръжда.... коя кола, особено пък VW на под 10-12г. има ръжда, освен ако не е удряна и оставена така!? че те ако ръждясваха така, да сменям марката :lol: Всички които говорите за ръжда очевидно имате предвид Г2 91ва и тем подобно.... на 20г. кола ако само ръждата и е проблема.... направо е златна :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта