Няма мощност на ГАЗ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 12 авг 2005 14:35


Значи купуваш вакумния мъркуч сваляш пластмасовата кутия на филтъра за по-лесен достъп до карборатора и започваш да сменяш един по един вакумните мъркучи като режеш от новия мъркуч точната дължина(мериш да е колкото стария) а ако объркаш някои обърни внимание,че на входа на всеки мъркуч има даден цвят,примерно:жълто с жълто,червено с червено и тн.Не е толкова сложно аиде успех и после пиши какъв е резултата




Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Пет 12 авг 2005 17:34


Изпарителя сигурен ли си че е Руски или Беларуски?
Има ли отделен вакуум и реглаж на празния ход? lupe
Ако случайно е беларуски и е с отделен отделен вакуум и реглаж на празния ход настройката е много тънка работа и болшинството газаджии даже не са чували как става. gruebel Ако няма нещо скапано може само една правилна настрйока на изпарителя да ти е нужна.


Потребителски аватар
batzman
Мнения: 19
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batzman » Нед 14 авг 2005 0:33


И как става тоя номер 11-12 атмосфери при положение,че на нов я дават 9 справка:[url]http://www.vwclub.bg/articles.php?id=5[/url]

Човеко бъркаш понятията . Едно е компресия, а друго е степен на сгъстяване. Едното е налягане а другото е отношение на обеми.


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Нед 14 авг 2005 13:46


batzman написа:И как става тоя номер 11-12 атмосфери при положение,че на нов я дават 9 справка:http://www.vwclub-bg.org/articles.php?id=5

Човеко бъркаш понятията . Едно е компресия, а друго е степен на сгъстяване. Едното е налягане а другото е отношение на обеми.

аха може :oops:


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Нед 14 авг 2005 19:50


negodnika написа:
batzman написа:И как става тоя номер 11-12 атмосфери при положение,че на нов я дават 9 справка:http://www.vwclub-bg.org/articles.php?id=5

Човеко бъркаш понятията . Едно е компресия, а друго е степен на сгъстяване. Едното е налягане а другото е отношение на обеми.

аха може :oops:

Аве вече не знам к'во съм мерил по ваще думи ама се сещам, че сложих на мястото на свещите манометъра и завъртях стартера и тогава на манометъра стрелката отиде на 1,1-1,2 bar налягане. Ако това не е мерене на компресия, кажете к'во е и кажете как се мери ако това не е начина :? . А за това дето няма мощност кажете от к'во може да е. Дайте други идеи.


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Нед 14 авг 2005 21:39


:shock: 1 bar = 0.9869233 atm gruebel
Ako наистина е 1,2 bar направо си за Гинес ако караш :yeaha:
Манометъра да не е бил в MPa?
и какъв ти е изпарителя все пак?


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Нед 14 авг 2005 21:41


Белоруски :( :(


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Нед 14 авг 2005 21:45


brother_Tom написа::shock: 1 bar = 0.9869233 atm gruebel
Ako наистина е 1,2 bar направо си за Гинес ако караш :yeaha:
Манометъра да не е бил в MPa?
и какъв ти е изпарителя все пак?

Да не е 1bar = 9.869233atm????
А ако е бил във МРа това к'во ще рече???


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пон 15 авг 2005 8:24


Най-напред искам да кажа, че доста се изопачи темата.Стигнахме до въздушни филтри. За мене пак не е достатъчна информацията защото не пишеш дали мощност няма и на газ и на бензин или само на ГАЗ!!! За регулатора на налягане (изпарителя) бих казал само едно.Италианците са наи-добри в производството на газови уреди и системи.Аз работя в дружество на Овергаз 99% от оборудването е италианско.Според мене добри регулатори са : Тартарини (какъвто в българия нов май не можеш да намериш),БРЦ, Ловато, Лоренцо Ланди!!! Междо другото сега има някакви фалшиви ТУРСКИ.Един познат каза че са обсолютно за изхвърляне.Ако колата си ти има мощност на бензин не е проблема в карбуратор или вакумния регулатор.Междо другото не съм сигорен, но вакумния регулатор мисля че е само за ниските обороти!!!Най-лесното е да развиеш малко дроселчето на маркуча и да пробваш за мощност.Моята сега така съм я направил че по трап трудно вдига на 3000 оборота.Но за 18лв съм навъртял 330км (извън градско) като съм пускал и климатика!!!


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Пон 15 авг 2005 16:08


Аве чесно да ти кажа май и на БЕНЗИН няма много мощност. А може ли да е запушен нещо карбуратора, защото като я взех от майстора цялата беше във метални струшки. И някой да каже как мога да разбера дали ГАЗТА влиза и във двете камери защото този ми каза,че я е направил да влиза само в едната камера защото като влизало в двете щяла колата да гори повече. Вярно ли е това според вас и дали може да се дължи на това нямането на мощност.
Ако нещо не съм обеснил питайте защото незнам какво Ви интересува за да разберете проблема от к'во може да е.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 16 авг 2005 9:46


ALiGaToR написа: И някой да каже как мога да разбера дали ГАЗТА влиза и във двете камери защото този ми каза,че я е направил да влиза само в едната камера защото като влизало в двете щяла колата да гори повече.


Ами маркуча за газта преди карбуратора трябва да има разклонител(тройник) и от него тръгват два маркуча за двете камери на карбуратора.
Ако нямаш такъв тройник и в карбуратора(плочката) ти влиза само един маркуч, то това значи, че едната камера не ти работи и оттам при високи обороти няма да имаш никаква мощност!


Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andrey » Вто 16 авг 2005 12:49


Как така ще влиза газ само в едната камера?
Приятелю, просто иди на сериозен газаджия. За съжаление не мога да препоръчам, понеже откакто я сложих /на театър София/ преди две години не съм я пипал.
А за този голф казват, че е много благодатен за газ - почти нищо не може да се сбърка.


Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Вто 16 авг 2005 18:35


Газта трябва да се направи да влиза и в двете камери (т.е. маркуча се раздвоява преди карбуратора), а оня майстор явно му е било по-лесно да ти бутне само в едната - прати го в някое дружество да скопява кучета.
Има и друго - на газ предварението е по-голямо, т.е. делкото се настройва на по-голям ъгъл. Ако не разбираш какво е - ето:
Газта се възпламенява по-трудно от бензина и й е необходимо повечко време, за да стане тая работа. По тази причина искрата трябва да се подаде малко по-рано, отколкото при бензина. Това е предварението. А то се фиксира с делкото. Отхлабва се и се върти, не не е добре да се прави на ухо и око.
При мен имаше момент, при който делкото беше толко грешно врътнато, че с тичане можеше да ускоря повече по светофарите.


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Вто 16 авг 2005 20:10


Кофти че си чак във Варна. (Да не ме разбереш погрешно-просто си ми много далече и това лято май ще пропусна Варненското море.... леле колко ми е мъчно :cry: само да знаеш). За това ти давам един съвет.
Взимаш двама верни другари, може и трима ; отиваш при майстора дето ти е слагал уредбата и му казваш че колата не върви . Да ти я направи да върви хубаво на бензин само, без да маха нищо от газификацията. Правиш рекламация! Ако успее да ти настрои всичко да е ОК на бензин (дано поне това може) му казваш чао и търсиш някой да ти помогне само за газта, ама проверен. Иначе ще ти вземат двойно ако се наложи да ти оправят колата и на газ и на бензин след този левак. Пък ако имаш път към София-свиркай. С радост ще ти разгледам под капака :wink:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 17 авг 2005 8:33


Няма значение какъв е маркуча!!!Дали е раздвоен или не!!!Има значение какъв е дифузьора. А проблема според мене ти идва точно от там.За загуба мощност на бензин е запушване на калибрираните отверствия ( жигльори) на карбуратора.Трябжа да го свалиш продухаш с компресор и почистиш.Ти сам каза че имало много струшки.Втората дроселна клапа се отваря при високи обороти. Според мене газ трябва да има и на двете дроселни клапи!!!
НО НАЙ-вероятно са ти сложили фалшив дифузьор.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта