Климатик на MK2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
valyo_v
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот valyo_v » Пон 12 май 2008 22:38


и аз мисля да слагам .. поставянето не ни плаши.. само че не мога да намеря клима от голф 2 1.6 за да ми пасне всичко! ако някой има идеи или знае някой които продава такива чаркаляци ще съм ви много благодарен! и ако някой има снимки на голф с 1.6 с клима,ако може да ми прати на valyo_v@abv.bg




ruil
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 13 май 2008 21:28
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот ruil » Вто 13 май 2008 21:32


Здравейте.
Днес ми предложиха климатик от Деу Матиз. Искам да го сложа на моя Голф2 1,6 ТДИ. Как мислите дали ще имам големи проблеми при приспособяването?


Потребителски аватар
traficant
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 30 апр 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот traficant » Пет 16 май 2008 0:30


mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
traficant
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 30 апр 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот traficant » Пет 16 май 2008 0:44


mod edit: vaskoto1


ruil
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 13 май 2008 21:28
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот ruil » Пет 16 май 2008 7:19


И аз като се замислих май наистина ще имам големи проблеми. Затова се отказвам. Ще потърся клима от Голф. Ако не намеря, продавам TDI-то.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Нед 01 юни 2008 14:08


Vasseto написа:По добре е да ползвате клапите с жилата от колкото тези вакууми.Стават едно към едно.Аз ги смених буквално на следващия ден.Преправя се малко инсталацията и пак сте в джаза.


Добре я разкажи малко повече за номера с жилата и преправянето от вакуум на жила, и какво си променил по инсталацията? :wink:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2706
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пет 06 юни 2008 11:25


Разделя се на две половини парното.На едната остават жилата и радиатора за парно,на другата остава фунията за въздух,вентилатора и в частност изпарителя на климатика.При теб ще се разделят и вакуумите.Това да не те плаши.Съединяваш това с жилата и това с изпарителя на климатика.Пасват едно към едно и ги закопчаваш.Ключа за духалката ще ползваш стария със старата инсталация(без клима).Намираш си 2 копчета за отоление на задното стъкло и другото за задната светлина.Първото влючва тройник от карбуратор 2Е2 за да ти включва вакуум към клапата за входящия поток на въздух.Работи и без кламатика.Само за тук иска вакуум.А другото копче на първа степен включва климатика(малката снежинка) и вентилатора за въздух на първа степен през диод(5А),на втора степен клапата за входящ въздух(голямата снежинка).Диода е задължителен ако не ти се играе с други релета(идеята е от Ауди форума).Кабела за климатика при мен е зелен и включва перката на радиатора на бавна степен.Там също има игра с релета.Но за сега с това.Ако нещо не ти е ясно ще се опитам да го изясним.


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Пет 06 юни 2008 21:31


Glove,откакто се стопли и аз съм на тема климатик!намерих си изпарител,ама не знам как да го пробвам дали е здрав.някаква идея?


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Нед 08 юни 2008 20:59


poni написа:Glove,откакто се стопли и аз съм на тема климатик!намерих си изпарител,ама не знам как да го пробвам дали е здрав.някаква идея?


Надува се с азот и се оставя така, след това се потапя във вода и си проличава дали е спукан. Въпроса е как за затвориш входа и изхода за да не изпуска. Надува се до 25 бара.


Потребителски аватар
traficant
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 30 апр 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

клима

Мнениеот traficant » Нед 20 юли 2008 22:33


Ще ви кажа как става номера! Взимате един маркуч,слагате го на единия край на изпарителя,запушвате го,така че да не издиша.Над другия край пак така,ама вместо тапа слагате вентил от гума.След това .... ще разберете.Надявам се,съм помогнал--аре чао :idea:


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Сря 06 авг 2008 12:42


Климатика е монтиран и работи. Вече един месец се кефя :003:


Потребителски аватар
traficant
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 30 апр 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

клима

Мнениеот traficant » Сря 06 авг 2008 19:33


Glove написа:Климатика е монтиран и работи. Вече един месец се кефя :003:

Браво колега,хубавото е,че края е успешен.Разхода как е с климата?
Аааа,филтър на купето имаш ли?


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2401
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот StS » Сря 06 авг 2008 20:23


Glove написа:Климатика е монтиран и работи. Вече един месец се кефя :003:


Похвали се де кви пари защо как трудно ли беше- и т.н има интерес


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Сря 06 авг 2008 21:06


Така компонентите по климатика:
1. инсталация+ кондензатор(радиатора пред водния)+вакуумните мембрани за управлението на парното+ управлението за клапите+тръби и маркучи- оригинални от Г2-100лв.
2. вътрешно тяло за климатик - от Сеат Толедо(като на Г2 е само дето TRV-то не е на гайки)-70лв.
3. компресора ми е подарен от Vit_autosofia трябваше да си го ремонтирам-сменен заден капак+клапани+гарнитури+лагер на шайбата- 30лв.
4. радиатор за 1,9 D най-големия- 90лв.
5. двойна перка за радиатора - 50лв. наложи се ремонт на електромотора, едната втулка беше разбита
6.ремъчни шайби за коляновия вал и водната помпа едната ми е подарък а другата-20лв.
7. ремъци за климатика+алтернатора и двойните перки-40лв.
8. наложи се да се подменят два накрайника на маркучите и да се удължи единия-70лв.
9. Панел за парното за климатик-30лв + ключ за парното за климатик-5.70лв.
10. Реле за климатика-10лв. малко вакуумни маркучи и други елементи 30лв.
11. Работата по монтажа, и пускането в експлоатация си е личен труд и нерви, фреон, масло за системата.

И след три месеца събиране на необходимите компоненти, и няколко часа работа в отделни дни се получи крайния резултат, студено е.

Последна промяна от Glove на Сря 06 авг 2008 21:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Сря 06 авг 2008 21:17


Алтернатора сменя ли? Ако ти изпадне 90А го сменяй :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Pet_rov, petmm, tdi fen и 45 госта