


Климатик на MK2
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Vasseto написа:По добре е да ползвате клапите с жилата от колкото тези вакууми.Стават едно към едно.Аз ги смених буквално на следващия ден.Преправя се малко инсталацията и пак сте в джаза.
Добре я разкажи малко повече за номера с жилата и преправянето от вакуум на жила, и какво си променил по инсталацията?

- Vasseto
- Мнения: 2706
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Разделя се на две половини парното.На едната остават жилата и радиатора за парно,на другата остава фунията за въздух,вентилатора и в частност изпарителя на климатика.При теб ще се разделят и вакуумите.Това да не те плаши.Съединяваш това с жилата и това с изпарителя на климатика.Пасват едно към едно и ги закопчаваш.Ключа за духалката ще ползваш стария със старата инсталация(без клима).Намираш си 2 копчета за отоление на задното стъкло и другото за задната светлина.Първото влючва тройник от карбуратор 2Е2 за да ти включва вакуум към клапата за входящия поток на въздух.Работи и без кламатика.Само за тук иска вакуум.А другото копче на първа степен включва климатика(малката снежинка) и вентилатора за въздух на първа степен през диод(5А),на втора степен клапата за входящ въздух(голямата снежинка).Диода е задължителен ако не ти се играе с други релета(идеята е от Ауди форума).Кабела за климатика при мен е зелен и включва перката на радиатора на бавна степен.Там също има игра с релета.Но за сега с това.Ако нещо не ти е ясно ще се опитам да го изясним.
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
poni написа:Glove,откакто се стопли и аз съм на тема климатик!намерих си изпарител,ама не знам как да го пробвам дали е здрав.някаква идея?
Надува се с азот и се оставя така, след това се потапя във вода и си проличава дали е спукан. Въпроса е как за затвориш входа и изхода за да не изпуска. Надува се до 25 бара.
- traficant
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 30 апр 2008 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
клима
Ще ви кажа как става номера! Взимате един маркуч,слагате го на единия край на изпарителя,запушвате го,така че да не издиша.Над другия край пак така,ама вместо тапа слагате вентил от гума.След това .... ще разберете.Надявам се,съм помогнал--аре чао 

- traficant
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 30 апр 2008 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
клима
Glove написа:Климатика е монтиран и работи. Вече един месец се кефя
Браво колега,хубавото е,че края е успешен.Разхода как е с климата?
Аааа,филтър на купето имаш ли?
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Така компонентите по климатика:
1. инсталация+ кондензатор(радиатора пред водния)+вакуумните мембрани за управлението на парното+ управлението за клапите+тръби и маркучи- оригинални от Г2-100лв.
2. вътрешно тяло за климатик - от Сеат Толедо(като на Г2 е само дето TRV-то не е на гайки)-70лв.
3. компресора ми е подарен от Vit_autosofia трябваше да си го ремонтирам-сменен заден капак+клапани+гарнитури+лагер на шайбата- 30лв.
4. радиатор за 1,9 D най-големия- 90лв.
5. двойна перка за радиатора - 50лв. наложи се ремонт на електромотора, едната втулка беше разбита
6.ремъчни шайби за коляновия вал и водната помпа едната ми е подарък а другата-20лв.
7. ремъци за климатика+алтернатора и двойните перки-40лв.
8. наложи се да се подменят два накрайника на маркучите и да се удължи единия-70лв.
9. Панел за парното за климатик-30лв + ключ за парното за климатик-5.70лв.
10. Реле за климатика-10лв. малко вакуумни маркучи и други елементи 30лв.
11. Работата по монтажа, и пускането в експлоатация си е личен труд и нерви, фреон, масло за системата.
И след три месеца събиране на необходимите компоненти, и няколко часа работа в отделни дни се получи крайния резултат, студено е.
1. инсталация+ кондензатор(радиатора пред водния)+вакуумните мембрани за управлението на парното+ управлението за клапите+тръби и маркучи- оригинални от Г2-100лв.
2. вътрешно тяло за климатик - от Сеат Толедо(като на Г2 е само дето TRV-то не е на гайки)-70лв.
3. компресора ми е подарен от Vit_autosofia трябваше да си го ремонтирам-сменен заден капак+клапани+гарнитури+лагер на шайбата- 30лв.
4. радиатор за 1,9 D най-големия- 90лв.
5. двойна перка за радиатора - 50лв. наложи се ремонт на електромотора, едната втулка беше разбита
6.ремъчни шайби за коляновия вал и водната помпа едната ми е подарък а другата-20лв.
7. ремъци за климатика+алтернатора и двойните перки-40лв.
8. наложи се да се подменят два накрайника на маркучите и да се удължи единия-70лв.
9. Панел за парното за климатик-30лв + ключ за парното за климатик-5.70лв.
10. Реле за климатика-10лв. малко вакуумни маркучи и други елементи 30лв.
11. Работата по монтажа, и пускането в експлоатация си е личен труд и нерви, фреон, масло за системата.
И след три месеца събиране на необходимите компоненти, и няколко часа работа в отделни дни се получи крайния резултат, студено е.
Последна промяна от Glove на Сря 06 авг 2008 21:23, променено общо 1 път.