Чип за VW Golf 3 ABF цени

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Нед 27 апр 2008 19:39


ае не знам как я мислите и какви ги говорите, ама мн смешни неща се пишат бе

значи за да няма регулатор / на атмосферен мотор това е супер тъпня, пък и на всеки де / се искат мн мн неща, за да може тоя мотор да върви след 6500 оборота.
100 % ако я качите на дино ще видите че дори и под тия обороти вече няма никой
камоли без ограничител
да не говорим за хода на буталото и какво се случва на биелката при висок оборот - пак сложна тема, а?

Богомил е прав за аванса, той иска високооктанов бензин
иска и друг регулатор на бенза и т.н.
просто не си играйте със "силните" чипове

+ това колко и да се пънете само от чип нищо не може да се изкара като коне
всичко е психология




tosho
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tosho » Нед 27 апр 2008 20:50


колега според мен няма смисъл колата и без това си върви на пушка


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Нед 27 апр 2008 21:20


Е да ама Мечо Пух го е казал най-точно-''Колкото повече,толкова повече''


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Нед 27 апр 2008 23:25


propparo написа:Е да ама Мечо Пух го е казал най-точно-''Колкото повече,толкова повече''

чакай с "чип" да вървиш по идеите на мечо пух
то ако ставаше така...


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пон 28 апр 2008 6:57


Абе колега,разбрахме че си разбирател.
Разбирам да не съм карал ABF и в сток изпълнение и след поставяне на ''пестящия'' чип на Brezel,спортен ''ургинален'' конусен филтър,полирани колектори,разширена изходяща система и още някое друго подобрение.Еми има доволна разлика за атмосферен бензинов двигател.И ускорението се подобрява,особено в ниските обороти и максималната скорост и разхода на гориво пада леко,а нали все пак всичко това е целта????????
Много ясно че който иска върховни резултати ще си бодне турбина,а най-добре е да смени марката,защото с агрегати на VW няма кой знае какви резултати.
Айде със здраве.


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Пон 28 апр 2008 9:47


значи ти говориш за съвсем друг филм

идеята беше само за чип / евент. + филтър /
има някакъв лек респонс в ниските и дотук
разликата в конете е психологическа

ако вече говорим за П+П е наложителен чип и другите неща
ее, да, тогава вече има разлика

ааа, и за двигателите на ФВ - и си прав, и не си прав.
за мене 1.8Т е мн як мотор и носи на бой
стига да имаш яките гащи


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пон 28 апр 2008 13:19


TDI-RS написа:за мене 1.8Т е мн як мотор и носи на бой
стига да имаш яките гащи


Е тук не мога пък аз да не се съглася с теб.Така е.Извади един добър коз на VW :lol: :lol: :lol:
Щом на Audi TT на базата на тоя двигател успяват да извадят 225 к.с.,връщам си част от думите,но общо взето има какво да се желае от по-голямата част на бензинките на VAG.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 88 госта