ае не знам как я мислите и какви ги говорите, ама мн смешни неща се пишат бе
значи за да няма регулатор / на атмосферен мотор това е супер тъпня, пък и на всеки де / се искат мн мн неща, за да може тоя мотор да върви след 6500 оборота.
100 % ако я качите на дино ще видите че дори и под тия обороти вече няма никой
камоли без ограничител
да не говорим за хода на буталото и какво се случва на биелката при висок оборот - пак сложна тема, а?
Богомил е прав за аванса, той иска високооктанов бензин
иска и друг регулатор на бенза и т.н.
просто не си играйте със "силните" чипове
+ това колко и да се пънете само от чип нищо не може да се изкара като коне
всичко е психология
Чип за VW Golf 3 ABF цени
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Абе колега,разбрахме че си разбирател.
Разбирам да не съм карал ABF и в сток изпълнение и след поставяне на ''пестящия'' чип на Brezel,спортен ''ургинален'' конусен филтър,полирани колектори,разширена изходяща система и още някое друго подобрение.Еми има доволна разлика за атмосферен бензинов двигател.И ускорението се подобрява,особено в ниските обороти и максималната скорост и разхода на гориво пада леко,а нали все пак всичко това е целта????????
Много ясно че който иска върховни резултати ще си бодне турбина,а най-добре е да смени марката,защото с агрегати на VW няма кой знае какви резултати.
Айде със здраве.
Разбирам да не съм карал ABF и в сток изпълнение и след поставяне на ''пестящия'' чип на Brezel,спортен ''ургинален'' конусен филтър,полирани колектори,разширена изходяща система и още някое друго подобрение.Еми има доволна разлика за атмосферен бензинов двигател.И ускорението се подобрява,особено в ниските обороти и максималната скорост и разхода на гориво пада леко,а нали все пак всичко това е целта????????
Много ясно че който иска върховни резултати ще си бодне турбина,а най-добре е да смени марката,защото с агрегати на VW няма кой знае какви резултати.
Айде със здраве.
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
значи ти говориш за съвсем друг филм
идеята беше само за чип / евент. + филтър /
има някакъв лек респонс в ниските и дотук
разликата в конете е психологическа
ако вече говорим за П+П е наложителен чип и другите неща
ее, да, тогава вече има разлика
ааа, и за двигателите на ФВ - и си прав, и не си прав.
за мене 1.8Т е мн як мотор и носи на бой
стига да имаш яките гащи
идеята беше само за чип / евент. + филтър /
има някакъв лек респонс в ниските и дотук
разликата в конете е психологическа
ако вече говорим за П+П е наложителен чип и другите неща
ее, да, тогава вече има разлика
ааа, и за двигателите на ФВ - и си прав, и не си прав.
за мене 1.8Т е мн як мотор и носи на бой
стига да имаш яките гащи
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
TDI-RS написа:за мене 1.8Т е мн як мотор и носи на бой
стига да имаш яките гащи
Е тук не мога пък аз да не се съглася с теб.Така е.Извади един добър коз на VW



Щом на Audi TT на базата на тоя двигател успяват да извадят 225 к.с.,връщам си част от думите,но общо взето има какво да се желае от по-голямата част на бензинките на VAG.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 88 госта