Рестарт на компа GOLF 3 1.6i AEK

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Чет 01 май 2008 11:26


andro_ написа:Ами...износен ТПС,нормално е.Само чисто нов дросел е решението.

Значи според теб за това придръпва а не е от грешка в компа? Нов дросел?
И да те питам да знаеш случайно колко парички е нов такъв :roll:




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 01 май 2008 11:39


theerazor написа:И да те питам да знаеш случайно колко парички е нов такъв :roll:

Бая - не знам точната сума,но ми се върти у глъъта някаква цифра около 700-800.
Моята дроселова клапа беше много мръсна,с доста нагар, от масълцето,което е влизало през маркуча за вентилация на капака на клапаните (при мен проблем имаше с клапаните,незатваряне и несмяна на маслото от предишния собственик).
Свалих,чистих,пооправи се малко.Сега нямам този лаг,който го имаше преди,важи и за бенза и за газта - с ГИ съм.Обаче самия дросел не съм го разглобявал,само клапата чистих.
ТПС-а и по-точно графитните пътечки малко по малко се износват и когато колата е карана често в дадени обороти и с едно положение на газта - нормално 2000-3000 оборота,там е най-износен пустия ТПС и затова може би при теб се получава така.
Но както написаха преди мен колегите направи всичко възможно ,по силите ти да направиш работата на двг-то оптимална - почисти си електродите на капачката на делкото,палеца,виж си свещите,почисти ги,смени си горивния филтър.
Ако искаш свали акумулатора за малко - ако не друго,доколкото знам,свалянето на акумулатора при инж. поне нулира положението на дросела.След като закачиш аку-то покарай малко - около 10 км градско,преди да угасиш.

Относно рестарта на инж.комп. - прави са колегите,грешки не се трият,но след сваляне на захранването ако преди това е имало някакъв проблем,като че ли колата ми се движи по-добре.

П.С.Когато чистих дросела и реших да запаля след това бях забравил да закача буксата на дросела.В резултат на това не запали.Закачих буксата без да махам скумулатора.Запали веднага,обаче поддържаше 1100 оборота празен ход.Покарах така,оборотите спадаха до 900 обаче много бавно.Първоначално при отнемане на газта падаше до 110,после бавничко до 900.
След като свалих захранването за 5 мин и запалих пак всичко си беше ОК.Сега поддържа нормалния си празен ход - 820-840 об.


Пиша всичко това,за да покажа,от личен опит,че макар и грешки да не се трият, то поне положението се пооправя със свалянето на клемата.

КАто си купя един кабел за ВАГ-КОМ диагностика ще побъзикам повече,но засега това.


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Чет 01 май 2008 12:35


Ясно тая кола ще ми излезе златна...
ПС; Можеш ли да сложиш малко снимки къде точно я почисти защото аз видях снимки на един друг колега темата но там е моно ако не греша. И няма много общо при мен всичко е затворено и е малко зор да се чисти.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта