Вентилациите на картера и капака на клапаните

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
megatone
Мнения: 486
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megatone » Пет 09 май 2008 7:23


emo-gar написа:
megatone написа:аз съм ги пуснал в космоса, с един маркуч съм ги насочил отстрани до калника и надолу.

Мда, грешка , Космосът е нагооооре, а ти къде си ги пуснал а?Ах неук младеж :012:
накъдето и да погледнеш все до космос ще стигнеш, различно е само разстоянието :)




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Нед 11 май 2008 18:15


аз пак да питам.....къде са тези маркучи при 2ката с механична инжекция???


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Вентилациите на картера и капака на клапаните

Мнениеот Каспър » Съб 17 яну 2009 22:36


Понеже andro_ ме заинтригува с тези маркучи, събуждам темичката:
Изображение
Снимката е на преден кош с двигател АЕЕ. Къде при този двигател се намира маркуча за вентилация на капака на клапаните?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Вентилациите на картера и капака на клапаните

Мнениеот andro_ » Съб 17 яну 2009 23:24


Каспър,сега като се вгледах в снимката...това в червеното на снимката трябва да е маркуч,който дърпа въздух,притоплен от изпускателния колектор.Карбураторите и моноинжекциите имат клапа топъл/студен въздух,за да се оптимизира смесообразуването.Този маркуч няма общо с картерната вентилация.
На бившата ми кола - Форд моноинжекция вентилацията от картера влизаше след въздушния филтър,през един маркуч,отдолу на филтърната кутия,която както и в този случай беше закрепена на тялото на моноинжекцията и филтъра беше кръгъл (всъщност елипсовиден).Търси вентилацията аналогично :wink: .


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Вентилациите на картера и капака на клапаните

Мнениеот Каспър » Нед 18 яну 2009 20:33


Днес свалих голямата черна кутия с филтъра и огледах подробно. Все повече се убеждавам, че при АЕЕ няма такава вентилация или поне не през отделен маркуч.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re:

Мнениеот kiko946 » Пон 19 яну 2009 16:03


andro_ написа:Ами да не влизат маслени пари и кондензи в двигателя.
Цапат се клапани...(мои теории,навярно грешни,но реших да пробвам).
Освен това мястото,където тръбите за вентилация влизат в тръбата от въздушния филтър ми се е счупило и колкото и да го мъчих със силикон след 3 месеца макс. заради маслените пари силикона поддава,двигателят малко или много почва да смуче въздух оттам.Аз карам на газ,а тя е капризна по отношение на въздуха.Сега поне съм затапил здраво :lol: .


kolega андро, наистина смукателнитте клапани обрасват от мазнните пари... нещо като гъбесто клеиово вещество а това затруднява доброто пълнне на цилиндрите


Потребителски аватар
GolfGtI115
Мнения: 337
Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Вентилациите на картера и капака на клапаните

Мнениеот GolfGtI115 » Вто 20 яну 2009 15:21


Моя маркуч едвам съм го закрепил да е там.Но след написаното мисля и аз да го махна.Пускам един маркуч настрани,а горе при черната кутиика го запушвам.Нали така???


Потребителски аватар
GolfGtI115
Мнения: 337
Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Вентилациите на картера и капака на клапаните

Мнениеот GolfGtI115 » Сря 21 яну 2009 15:44


Никои ли няма да каже дали така трябва да стане???


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Вентилациите на картера и капака на клапаните

Мнениеот alex_zazy » Сря 21 яну 2009 16:32


Да сподела: Имах преди един опел рекорд е1 1982 набор :oops: голям котор и на него бях извел картерните газове на вън и ефекта беше че от маркуча който се подаваше от калника пушеше повече от аспуха :shock . Хората се чудеха дали не гори нещо като спра на сфетофар защото се разнасяха калба дим изпод калника :lol: ! Но пък оборотите се оправиха :lol: . С тоз автомобил имаше много гавра като се има предвид че му трансплантирах карб от ЗАЗ 968М :lol: . Мога да постна снимки при интерес!

Последна промяна от alex_zazy на Сря 21 яну 2009 18:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: Вентилациите на картера и капака на клапаните

Мнениеот Каспър » Сря 21 яну 2009 18:35


GolfGtI115 написа:Никои ли няма да каже дали така трябва да стане???

viewtopic.php?f=7&t=125540



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: boichopavlov, Google [Bot] и 47 госта