Symptom написа:Има ли колеги с инсталирана Аутодата...
В Аутодата няма такива данни

Нито в ТекДок.
Влез на www.vagcat.com , регистрирай се и разглеждай на воля.
Symptom написа:Има ли колеги с инсталирана Аутодата...
milmar написа:По повечето признаци прилича да е синхронизатор , ако беше лостовата система щеше да има проблем и с други скорости.
Синхронизатора е бронзов(месингов) детайл , подобен на голяма шайба и се намира "по пътя" на движението на втулката например за 2-ра скорост . Придържа се към втулката от пружиниращи детайли и се върти заедно с нея . Синхронизатора има конична повърхност от едната си страна и преди "зацепването" на втулката към другата зъбчатка този конус приплъзва върху друг такъв конус на отсрещната страна . По този начин зацепването става между две зъбчатки с еднаква(почти) скорост на въртене . Но ако конуса на синхронизатора е износен (насрещния конус не се износва , той е от стомана ) , или пък съединителя не е "натиснат" добре или не "отлепя" , или пък шофьорът има по-особен
спортно-състезателен стил на каране
зъбчатките се срещат преди синхронизатора да е успял да им "изравни" скоростите . Тогава се чува един характерен за Москвич 408 звук когато включва 1-ва , както и др. модели автомобили без синхронизатор на дадена предавка .
В общи линии така можа да обясни проблемаедин инженер по електроника
![]()
.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта