голф 3 гти 2е глъхне няма мошност в ниските на 2ра - РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 04 май 2008 0:01


radotom написа:Ламбда-контролът си е друга бира ;)
При теб трябва да има и ТПС (ТаймАдвансПроцесор)...

Сигурно ТАП имаш предвид, че ТПС е друго... :wink:




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 04 май 2008 0:45


Li4o написа:
radotom написа:Ламбда-контролът си е друга бира ;)
При теб трябва да има и ТПС (ТаймАдвансПроцесор)...

Сигурно ТАП имаш предвид, че ТПС е друго... :wink:

:oops: :oops: Ми така е! Като блея...
'убаво съм си написал дескрипцията, но грешно съкращението!
Точно за ТАП говорех.
Иване, това за газта беше само хрумване. Струва ми се малко вероятно предвид симптомите, които даваш.
Но ми хрумва и друго ;) (вече по-вероятно)
Щом имаш Ламбда-контрол, който ти работи и на газ, напълно възможно е точно Ламбда-сондата да се гъбарка.
Но все пак най-вероятно ми изглежда да е ценровката.


ivan tsvetkov

Мнениеот ivan tsvetkov » Нед 04 май 2008 21:35


дае ламда? ваккома нищо не каза за нея. значи пак центровка. ама да питам-когато стигна при "майстора" вадя буксата на датчика ; паля и тогава мери и настройва предварението;или докато работи колата да го изключа. става вапрос за датчика на троиника?


Потребителски аватар
koziak
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 27 окт 2006 22:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот koziak » Нед 04 май 2008 21:54


Аз като го изключа този датчик и колата загасва


ivan tsvetkov

Мнениеот ivan tsvetkov » Нед 04 май 2008 22:10


преди месец беше изгорял и колата харчеше супер много но не гаснеше. смених го и разхода се оправи


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 04 май 2008 22:25


Като принцип нещата се изключват или включват без да са под напрежение. По-хубаво на загасен мотор, макар, че нищо няма да му стане ако работи. Пробвал съм. А колата наистина гасне, ако не е добре загряла. И освен това трябва да се подържат обороти. Учили са ме (квартални майстори), че се прави центровка при 2 000 оборота. Още повече, че тогава по-добре се вижда светкането на стробоскопа.


buuuu46
Мнения: 161
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот buuuu46 » Пон 05 май 2008 19:06


Еми колега ко да ти кажа тия коли на бенз са тромави до 3000 об. и моита е така не вари до 3 и после не мога да я позная.
А ако искаш да завари си сложи едно турбо да видиш какво става в ниските :)
успех.


ivan tsvetkov

Мнениеот ivan tsvetkov » Пон 05 май 2008 19:19


здр. кажете каде в софиа има свестен сервиз да ми нагласят делкото.


ivan tsvetkov

Мнениеот ivan tsvetkov » Пон 05 май 2008 22:05


:?:


ivan tsvetkov

Мнениеот ivan tsvetkov » Вто 06 май 2008 16:25


[quote]
Еми колега ко да ти кажа тия коли на бенз са тромави до 3000 об. и моита е така не вари до 3 и после не мога да я позная.
А ако искаш да завари си сложи едно турбо да видиш какво става в ниските
успех.
значи и ти си за майстор


ivan tsvetkov

Мнениеот ivan tsvetkov » Вто 06 май 2008 18:09


вратнахме делкото и о чудо- колата е друга.вече вартим гуми до 3та . делкото се оказа моя проблем. благодаря на всички които дадоха савет и споделиха мнение



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта