По принцип и аз съм да върти помпата.Но не съм карал никога на газ достатъчно че да имам лични наблюдения.Просто теоретично ми се струва по-правилно---когато един орган не се използва често--той закърнява,същото е и с авточастите.
А за бензина ми се струва че застояване от повече от месец на един и същ в резервоара води до влошаване на качествата му и би трябвало да се изразходи вече.
Бензинова помпа?
Така е колега, аз винади първо си изчаквак колата да позагрее малко/70градуса/и после се превключва на газ.Карам я на бензин в продължение средно да 4-5км. и знам за какво става на въпрос когато не е на газ, ама аз месечно правя по 1500 км. и просто газтта ми е алтернативата, немога да си позволя тези километри да ги мина на бензин
Но от повечето отговори разбрах, че не е необходимо да се спира помпата, така че и аз така ще постъпя.
Благодаря на всички и ме извинете за дългия пост

Но от повечето отговори разбрах, че не е необходимо да се спира помпата, така че и аз така ще постъпя.
Благодаря на всички и ме извинете за дългия пост

Колега така е понякога има много читава гас, но пак дори и с много хубава газ, вървежа може да е същия, обаче ускорението газ/бензин е в много голяма част наклонено към бензина.
Аз попринцип зареждам само от една и съща верига бензиностанции, обаче съм доволен от газта замо на една определена станция независимо , че са на една и съща фирма.
Така, че веднъж колата не върви бързо, а просто лети бавно/хахахахах/, а понякога си мисля, че няма по-умряла кочина от моята кола.
И в заключение има много голяма разлика в карането на бензин и на газ
Аз попринцип зареждам само от една и съща верига бензиностанции, обаче съм доволен от газта замо на една определена станция независимо , че са на една и съща фирма.
Така, че веднъж колата не върви бързо, а просто лети бавно/хахахахах/, а понякога си мисля, че няма по-умряла кочина от моята кола.
И в заключение има много голяма разлика в карането на бензин и на газ

- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Да се върти или не, все тая-бензинът се променя , става като нещо средно между разредител и коресилин ,разтваря всички гумени уплътнения,които стават на смола, затлачват горивния филтър и помпата и тя накрая изгаря.
Единственото спасение е от време на време , да караш по малко и на бензин и дa доливаш пресен.
Единственото спасение е от време на време , да караш по малко и на бензин и дa доливаш пресен.
Последна промяна от dokros на Съб 14 юни 2008 11:24, променено общо 1 път.
Да това е наистина така, да се кара на бензинец.Но прочети тази тема http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... E0&start=0 и най-вече мнението на колегата sashot, той е написал защо се разяждат гумените съединения 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 35 госта