Въпрос Маншони външни карета!Сменен, но Проблем!!!КРИК???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
krazkraz
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Asenovgrad 1Z TDI Kombi

Мнениеот krazkraz » Пет 09 сеп 2005 11:40


Номера при завиването на двата болта е да се обере луфта като се повдига цялата главина нагоре и навътре към двигателя все едно гумата е стъпила на земята и се получава без проблем раглажа.Така ме светна :idea: един майстор в един сервиз.Два голфа съм имал и съм сменял и тампони на аморт. и маншони и карета и полуоски и т.н., но ако преди разглобяването да е бил наред.Досега не съм имал проблеми по този начин на сглобяване ти ако слушаш майсторите (недобросъвестните) винаги ще правиш стенд.




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 09 сеп 2005 11:57


krazkraz написа:Номера при завиването на двата болта е да се обере луфта като се повдига цялата главина нагоре и навътре към двигателя

да точно така!
за да може после по-лесно да се направи реглажа на предния мост!

аман от "майстори" :evil:


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пет 09 сеп 2005 13:06


krazkraz написа:Номера при завиването на двата болта е да се обере луфта като се повдига цялата главина нагоре и навътре към двигателя все едно гумата е стъпила на земята и се получава без проблем раглажа.Така ме светна :idea: един майстор в един сервиз.Два голфа съм имал и съм сменял и тампони на аморт. и маншони и карета и полуоски и т.н., но ако преди разглобяването да е бил наред.Досега не съм имал проблеми по този начин на сглобяване ти ако слушаш майсторите (недобросъвестните) винаги ще правиш стенд.
Няма такъв филм. развиеш ли двата болта посмъртно не можеш да докараш реглажа без стенд. Освен ако по някаква дива случайност не го уцелиш.


Потребителски аватар
krazkraz
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Asenovgrad 1Z TDI Kombi

Мнениеот krazkraz » Пет 09 сеп 2005 13:47


Миналата година по същото време сменях маншона от същия край и тогава болтовете ги завих по същия начин и за 22000км не съм имал проблеми.Днес като карах колата вървеше идеално без да носи!Ако почне да ми износва гумите тогава .Не може за всяко нещо да тичам на стенда! Screwy


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос Маншони външни карета!Сменен, но Проблем!!!КРИК??

Мнениеот °niksi° » Пет 09 сеп 2005 17:27


krazkraz написа:Моля, дайте съвет за смяна!По-лесно ли е да се отвие гайката на карето, или да се отвие накрайника,шарнира и двата болта на амор-ра?Моля, кажете че ми сцепен маншона и трябва да го сменя! :(


krazkraz написа:Два голфа съм имал и съм сменял и тампони на аморт. и маншони и карета и полуоски и т.н., но ако преди разглобяването да е бил наред.


krazkraz написа:Миналата година по същото време сменях маншона от същия край и тогава болтовете ги завих по същия начин и за 22000км не съм имал проблеми.


Батенце извинявай че ще ти го кажа ама тука за канарчета ли ни хвана. Като си сменял маншони, карета и полуоски що питаш как се сменя маншон в първия си пост.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 10 сеп 2005 1:30


Накрайника го захвашташ с тръбен ключ и го натискаш така че да се прибере и тогава го развиваш от долу.


Потребителски аватар
krazkraz
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Asenovgrad 1Z TDI Kombi

Мнениеот krazkraz » Съб 10 сеп 2005 7:53


Никой не съм хванал за канарче!Всеки път като съм сменял маншон разглобявам шарнир, накрайник, макферсън и вадя цялата главина.Не съм сменял никога като съм развивал гайката на карето, та затова питах КАК Е ПО-ЛЕСНО. :shock: Темата стана банална така че я закривам!


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Съб 10 сеп 2005 10:32


krazkraz написа:Започнах да го сменям, та голям зор видях.


Като го смениш, пак се обади :)
Те тия работи на крикчето в двора трудно стават. Особено като бързаш и комшията, който евентуално я е правил тази операция, го няма.
Сега за реглаж на предницата ще ти вземат, колкото ако беше отишъл да ти сменят маншона в сервиз :cry: . Помоли ги да проверят дали си направил всичко както трябва, че не е шега работа.


Потребителски аватар
krazkraz
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Asenovgrad 1Z TDI Kombi

Мнениеот krazkraz » Съб 10 сеп 2005 10:57


paro_k написа:
krazkraz написа:Започнах да го сменям, та голям зор видях.


Като го смениш, пак се обади :)
Те тия работи на крикчето в двора трудно стават. Особено като бързаш и комшията, който евентуално я е правил тази операция, го няма.
Сега за реглаж на предницата ще ти вземат, колкото ако беше отишъл да ти сменят маншона в сервиз :cry: . Помоли ги да проверят дали си направил всичко както трябва, че не е шега работа.


Досега съм сменял 5-6 пъти и все на крик и в дворчето.Някой като има желание сам да си ремонтира колата и пита за някаква дребна подробност веднага става крив на майсторите щот им седят празни сервизите и не могат да отрежат на някой главата(да не им паднеш).Евала на Ваското (като му чета постовете) помага на всички и със съвети и с каквото може bowdown .Да е жив и здрав!!!Пак закривам темата!!!


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 10 сеп 2005 11:36


krazkraz написа:Някой като има желание сам да си ремонтира колата и пита за някаква дребна подробност веднага става крив на майсторите щот им седят празни сервизите и не могат да отрежат на някой главата(да не им паднеш).Евала на Ваското (като му чета постовете) помага на всички и със съвети и с каквото може bowdown .Да е жив и здрав!!!Пак закривам темата!!!

За последно пиша в тая тема. Това че ставаш крив на майсторите си е техен проблем, явно не си попаднал на хора.
По тоя случай да ти кажа 2 думи. Ходех в един магазин за части, но цените не ми харесваха. Поредния път в който отидох и оня ми вика ти май само идваш да питаш тука /явно му станах крив че питам само/ и вика от другия път ще трябва да ти взимам пари и за питане само. Повече не стъпих там въпреки че ми е близко и т.н.
Занимавам се с много неща коли, компютри, счетоводство и т.н. - винаги когато някой е имал нужда от нещо съм гледал да помогна било с обяснения и т.н. не съм си и помислял да искам нещо когато някой пита нещо което може да си направи сам но не знае как.
Последния път заради простотията си се набутах. Сменях карета на кардана на един френд на ладата, уж да му покажа само ма се оказа че идея си няма как да си го направи та му ги смених. За работа не съм искал нищо ама беше кофти че едното каре беше мое, а той вика сложи го него да не ти стои и че щял да ми го плати и т.н. и т.н. - е още ми го плаща.


Потребителски аватар
krazkraz
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Asenovgrad 1Z TDI Kombi

Мнениеот krazkraz » Съб 10 сеп 2005 11:55


Благодаря за съветите!


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Съб 10 сеп 2005 16:15


krazkraz, извинявай. Не съм искал да те засегна. Така ми прозвуча "Започнах да го сменям ...".
Иначе и аз като теб - каквото мисля, че мога сам да си направя, го правя на двора. Нямам сервиз и не си ме оставил без хляб :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kris11 и 133 госта