Тресе на ниски (800) оборота

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nurv
Мнения: 1664
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
Автомобил: Audi A6
Двигател: ALF
Местоположение: София, Младост 3

Мнениеот nurv » Чет 22 май 2008 14:45


ivo123 написа:може свеща на 4-ти цилиндър да не е добра, кабела да е кофти..
не е задължително да е проблем в самия двигател. Не се плаши щом си върви машината - огледай тоците.

Ходих да сменям масло преди малко и там майстора си поигра. Сложи друга свещ и друг кабел, които не са за VW, но все пак. Нямаше промяна. Свещите, с които съм сега някакви три точкови. За първи път виждам такова нещо.




Потребителски аватар
nurv
Мнения: 1664
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
Автомобил: Audi A6
Двигател: ALF
Местоположение: София, Младост 3

Мнениеот nurv » Нед 01 юни 2008 19:40


Проблема наистина беше от вакумите, но на такова място, че никога нямаше да го забележа. Случаят беше разрешен от vaskoto1! Както и други неща покрай него 8)


Потребителски аватар
KING-T
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 11:47
Автомобил: VW Bora TDI 90кс
Двигател: AGR 2000г
Местоположение: Русе

Мнениеот KING-T » Пон 02 юни 2008 21:38


Колега би ли казал къде точно е това място,че и аз имам същия проблем и аз гледах мъркучите и нищо не открих?


Потребителски аватар
nurv
Мнения: 1664
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
Автомобил: Audi A6
Двигател: ALF
Местоположение: София, Младост 3

Мнениеот nurv » Вто 03 юни 2008 10:57


Не съм напълно сигурен, но мисля, че е сервото към спирачките. Най-добре да снимам мястото. Не е маркуч, а една пластмаса, която се беше счупила.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 71 госта