



двигател 1,6/101кс с 135Nm/4400об. или 140Nm/3500об.?



- zgeorgiev
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе за разхода, аз не мога да кажа чак такива цифри...моя обичаше да си похапва, затова му сложих газчица. Все пак на бензин ми даваше около 10-11/100 с клима в града. На дълго никога не съм го засичал. Има, обаче и такъв момент, че го карам предимно на къси разстояния в града и двигателчето не може да загрее, което е гаранция за по-висок разход.
Съжалявам, но това са реалните цифри при мен
Иначе не си го давам голфето за нищо! Върви пущината, та се кине! Освен това, не знам дали знаеш, но ако беше с един кон повече данъка му щеше да е със 100 лв. отгоре!
Съжалявам, но това са реалните цифри при мен

- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Благодаря bob.ts. Вече се ориентирах с този реален пример. Приятно съм изненадан от възможностите на този двигател.
Вече знам какво ми трябва, а именно 1.6/101кс.
Двигателят ми изглежда доста балансиран в трите най-важни аспекта - мощност/потдръжка/икономия.
А доколкото разбрах, мотора няма проблем за монтаж на газова уредба.
Освен това е 8V, което е съобразно с моите предпочитания относно потдръжката.
Дори ако 10,5;11/100 с клима дава в София, това е добре!
Само не можах да разбера, каква е разликата между AFT и АЕК мотор?
Вече знам какво ми трябва, а именно 1.6/101кс.
Двигателят ми изглежда доста балансиран в трите най-важни аспекта - мощност/потдръжка/икономия.
А доколкото разбрах, мотора няма проблем за монтаж на газова уредба.
Освен това е 8V, което е съобразно с моите предпочитания относно потдръжката.
Дори ако 10,5;11/100 с клима дава в София, това е добре!
Само не можах да разбера, каква е разликата между AFT и АЕК мотор?
Някъде/дали не беше в някой руски сайт?/четох,че разликите са в инжекционите,на AFT е SIMOS,а на AEK май е друга,а и AFT достига 135N/m на около 3500 об.,а AEK към 4400 об.,но затова най-добре да кажат колегите с AEK.Абе,като всичко немско,не,че е различно,ама да не е еднакво...
Понякога говоря такива глупости,че сам са срамувам от тях







Последна промяна от bob.ts на Пет 16 сеп 2005 14:33, променено общо 1 път.
- zgeorgiev
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега, добре би било, 320 N/m, ма май са му множко! Мисля, че при АЕК са 135 N/m при 4400 оборота, а 101 коня прави при 5800 оборота. За AFT не знам. Иначе за разликите в оборотите между двата модела е възможно да си прав. Нормално е ъпгрейдваната версия да е по-добра, т.е. колата да е по-пъргава, поне така си мисля gruebel
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Оффф
Ам боб ти кво караш бе приятелю с тези 320 N/m , тва ше е няква карера от по слабите
, тва моторче развира само скромните 135 N/m при 4400 оборота. А пък не съм много сигурен какъв е инжекциона на АЕК щото Ваското го гледа моя и рече че е Simos, мта така. Вземай го иначе .........
Оффф
bob.ts написа: AFT достига 320N/m на около 3500 об.,а AEK към 4200 об.,но затова най-добре да кажат колегите с AEK.Абе,като всичко немско,не,че е различно,ама да не е еднакво...
Ам боб ти кво караш бе приятелю с тези 320 N/m , тва ше е няква карера от по слабите

Оффф
- alex synchro
- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Добре бе хора, не е ли по-добре 140Nm/3500rpm от 135Nm/4400rpm?
Аз си мисля, че първият вариант е по-добър! Вие как мислите?
На втория АЕК не му ли е даден малко форсаж?
А до колкото разбрах 135/4400 се прави до 01.96, а 140/3500 след това. Същият този мотор AFT го гледах сега на новата A3.
Simos, версия 7.1 е на A3.
Това ми се струва показателно, че е по-добър, а може би по-надежден поради реализирания макс. въртящ момент при по-ниски обороти?
Как мислите?
Аз си мисля, че първият вариант е по-добър! Вие как мислите?
На втория АЕК не му ли е даден малко форсаж?
А до колкото разбрах 135/4400 се прави до 01.96, а 140/3500 след това. Същият този мотор AFT го гледах сега на новата A3.
Simos, версия 7.1 е на A3.
Това ми се струва показателно, че е по-добър, а може би по-надежден поради реализирания макс. въртящ момент при по-ниски обороти?
Как мислите?

- zgeorgiev
- Мнения: 57
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Човек, на хартия е така, много си прав, но в крайна сметка най-голямо значение има кой, и как го е карал (все пак взимаш кола на 8 - 10 годинки) Едва ли тези 900 оборота разлика (между 4400 и 3500) ще изцедят двигателя толкова... Мисля си все пак, че ако можеш да избираш е по-добре да вземеш AFT, но и АЕК не е за изхвърляне
Абе здължително е да минеш пълна диагностика преди да го купиш - компресия, ходова част, компютър и т.н. Ако там издържи, който и да вземеш от двата, няма да сбъркаш...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта