двигател 1,6/101кс с 135Nm/4400об. или 140Nm/3500об.?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Пон 12 сеп 2005 12:17


Брабусе, както винаги, си прав.........съвсем забравих за седана и комбито. :wink:




Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пон 12 сеп 2005 13:50


аз си мисля, че даже го има и на хеч-бек на тия междинките от 2000г. дето са преди 4-очкото, фейслифт-натите, ама не съм на 100% сигурен де :wink:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 12 сеп 2005 14:26


Има го само в Поло 6N,
Изображение

което после се нарича 6NF (facelift)

Изображение

или така нареченото Поло ІІІ


в Поло ІV 09.2001 до 01.2005 изобщо го няма

Изображение


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пон 12 сеп 2005 14:55


е те тва точно/първото/ имах предвид - с номера на бронята, голяма емблема отзад и сляти решетка и броня, междинката :wink:


Потребителски аватар
bob.ts
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 30 юни 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bob.ts » Пон 12 сеп 2005 15:46


:D Здрасти SINCHRO ! Карам AFT 74kW 1.6i комби .Това е двигателя!За пример - в четвъртък пътувах Бургас-Ел.Пелин. До шеловете на Пловдив съм карал м/у 90 и 110,климата почти през цялото време включена на 1 или 2 степен-по MFA разхода беше 6.1,след това я надух малко -120/30,на места 140-до разклона за Нови хан до Ел.Пелин и пред тъщата финиширах с 6.4 л/100км!!В колата бяхме с жена ми и две деца.Снощи на обратно пълна със зимнина :yeaha: и + споменатата вече тъща a boi de :horror:,половината път с клима -6.5 по MFA.Аз лично си го обяснявам с по-големите наклони по магистралата,при нормално каране- 90 - 120 и много по енерция!!Някой беше писал във форума отдавна как да караме икономично на дълъг път,и това е едно от условията.Иначе в Бс ми харчи м/у 7.5 и 9 л. на бензин ,на газ още не ми е дошъл реда!


Потребителски аватар
zgeorgiev
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zgeorgiev » Пон 12 сеп 2005 16:00


Абе за разхода, аз не мога да кажа чак такива цифри...моя обичаше да си похапва, затова му сложих газчица. Все пак на бензин ми даваше около 10-11/100 с клима в града. На дълго никога не съм го засичал. Има, обаче и такъв момент, че го карам предимно на къси разстояния в града и двигателчето не може да загрее, което е гаранция за по-висок разход.
Съжалявам, но това са реалните цифри при мен :( Иначе не си го давам голфето за нищо! Върви пущината, та се кине! Освен това, не знам дали знаеш, но ако беше с един кон повече данъка му щеше да е със 100 лв. отгоре!


Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex synchro » Пон 12 сеп 2005 16:04


Благодаря bob.ts. Вече се ориентирах с този реален пример. Приятно съм изненадан от възможностите на този двигател.
Вече знам какво ми трябва, а именно 1.6/101кс.
Двигателят ми изглежда доста балансиран в трите най-важни аспекта - мощност/потдръжка/икономия.

А доколкото разбрах, мотора няма проблем за монтаж на газова уредба.
Освен това е 8V, което е съобразно с моите предпочитания относно потдръжката.
Дори ако 10,5;11/100 с клима дава в София, това е добре!
Само не можах да разбера, каква е разликата между AFT и АЕК мотор?


Потребителски аватар
zgeorgiev
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zgeorgiev » Пон 12 сеп 2005 16:23


До колкото знам AFT е по-новия от двата, но не съм 100% сигурен, може би има някакви дребни подобрения, иначе характеристиките са им еднакви.


Потребителски аватар
bob.ts
Мнения: 22
Регистриран на: Чет 30 юни 2005 13:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот bob.ts » Пон 12 сеп 2005 16:41


Някъде/дали не беше в някой руски сайт?/четох,че разликите са в инжекционите,на AFT е SIMOS,а на AEK май е друга,а и AFT достига 135N/m на около 3500 об.,а AEK към 4400 об.,но затова най-добре да кажат колегите с AEK.Абе,като всичко немско,не,че е различно,ама да не е еднакво... :dummy:
:oops: :oops: :oops: Понякога говоря такива глупости,че сам са срамувам от тях :? :wink:

Последна промяна от bob.ts на Пет 16 сеп 2005 14:33, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пон 12 сеп 2005 19:41


точно това е разликата :wink: AFT е по-новия и неговия инжекцион е Simos/на Siemens/а на AEK е Motronic/на Bosch/. Има и разлика в някои консумативи - например свещите са различни и т.н. Инжекциона на по новия вариант/дето се слага на 4-ката, не му помня буквите/ също е Simos :idea:


Потребителски аватар
zgeorgiev
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zgeorgiev » Пон 12 сеп 2005 19:44


Колега, добре би било, 320 N/m, ма май са му множко! Мисля, че при АЕК са 135 N/m при 4400 оборота, а 101 коня прави при 5800 оборота. За AFT не знам. Иначе за разликите в оборотите между двата модела е възможно да си прав. Нормално е ъпгрейдваната версия да е по-добра, т.е. колата да е по-пъргава, поне така си мисля gruebel


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Вто 13 сеп 2005 22:49


Оффф

bob.ts написа: AFT достига 320N/m на около 3500 об.,а AEK към 4200 об.,но затова най-добре да кажат колегите с AEK.Абе,като всичко немско,не,че е различно,ама да не е еднакво... :dummy:


Ам боб ти кво караш бе приятелю с тези 320 N/m , тва ше е няква карера от по слабите :P , тва моторче развира само скромните 135 N/m при 4400 оборота. А пък не съм много сигурен какъв е инжекциона на АЕК щото Ваското го гледа моя и рече че е Simos, мта така. Вземай го иначе .........


Оффф


Потребителски аватар
alex synchro
Мнения: 430
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alex synchro » Вто 13 сеп 2005 23:10


Добре бе хора, не е ли по-добре 140Nm/3500rpm от 135Nm/4400rpm?

Аз си мисля, че първият вариант е по-добър! Вие как мислите?
На втория АЕК не му ли е даден малко форсаж?
А до колкото разбрах 135/4400 се прави до 01.96, а 140/3500 след това. Същият този мотор AFT го гледах сега на новата A3.
Simos, версия 7.1 е на A3.
Това ми се струва показателно, че е по-добър, а може би по-надежден поради реализирания макс. въртящ момент при по-ниски обороти?
Как мислите? :?


Потребителски аватар
zgeorgiev
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zgeorgiev » Сря 14 сеп 2005 12:21


Човек, на хартия е така, много си прав, но в крайна сметка най-голямо значение има кой, и как го е карал (все пак взимаш кола на 8 - 10 годинки) Едва ли тези 900 оборота разлика (между 4400 и 3500) ще изцедят двигателя толкова... Мисля си все пак, че ако можеш да избираш е по-добре да вземеш AFT, но и АЕК не е за изхвърляне :) Абе здължително е да минеш пълна диагностика преди да го купиш - компресия, ходова част, компютър и т.н. Ако там издържи, който и да вземеш от двата, няма да сбъркаш...


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Сря 14 сеп 2005 14:49


все тая е, и 2-та са ОК :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта