Високо отделящ съединител...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пон 12 сеп 2005 11:42


искам да ви кажа също че на мен при току що сложен нов феродов диск/другия е ОК затова не е сменян/ започна да ми приплъзва и се оказа преебано жило - нещо вътре механизма се беше прецакал и имаше голям луфт/ така, че ако ви приплъзва може и жилото да е сдало багажа :idea:




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 12 сеп 2005 11:50


Да, този вариянт е много реален, защото автоматичното жило действа на принципа на тресчотка, когато се износи съединителя, знаем, че жилото (обикновенното) трябва да се отпусне, ако тресчотките са се прецакали и не могат да отпуснат жилото, то започва да отделя по-горе, а в последствие може да се стигне и до буксуване на съединителя, защото дори без да е натиснат педала, то (жилото) седи опънато.
Елементарна проверка на такова жило - при натискане на съединителя трябда да име празен ход педала преди да започне да се повдига планката на самата скоростна кутия.


Потребителски аватар
loki
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 08 сеп 2005 21:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот loki » Пон 12 сеп 2005 17:02


Благодаря за отговорите!
Ще карам така, докато не издъхне, но за всеки случай ще мина през някой майстор да провери тези 'трисчотки'. Ако той предложи някакво рационално решение, ще пиша какво е.


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

проблема решен

Мнениеот Ronin » Нед 11 юни 2006 3:44


Колеги при мен е точно обратно,педала на съединителя зацепва много ниско долу,даже на моменти трябва да го натискам два три- пъти за да мога да включа на първа да тръгна на светофар,май ще го разглобявам тва жило.....ако някой може да даде акъл........




Оказа се че след като автомобила загрее ,големия гумен тампон на жилото в долния край се размеква и намалява хода на вилката,махане на гумения тампон и смяна с подложка от транспортна лента реши 100 % проблема .....

Последна промяна от Ronin на Съб 08 юли 2006 16:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kun4ev
Мнения: 107
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот kun4ev » Нед 11 юни 2006 9:22


и при мен отделя горе,но това не е проблем както казват колегите.по добре не си създавай гпавоболия предварително изчакай да свърши нацяло и тогава сменяй


Потребителски аватар
Wayne
Мнения: 486
Регистриран на: Пет 13 юни 2008 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Wayne » Сря 10 дек 2008 19:33


Аз имах същия проблем,както е описано в заглавието.
Проблема е бил в саморегулиращото се жило.Ще се опитам да обясня какго оправих.
Трябва един да натисне педала на съединителя,за да може кожуха на съединителя да избута щангата (или да кажем лостчето) което избутва диафрагмата на притискателния диск.
Изображение
ето за това лостче говоря
След като се изпъне жилото и кожуха избута лоста,със щанга притискаме лоста надолу,този който е натиснал педала в колата трява да го пусне и така жилото трябва да излезе.Та след като съединителя е самореголиращ в жилото има зъби който го натягат за да може да обере луфта от феродовия диск.
След като жилото е освобо ,го придарпвате ,за да върнете няколко зъба и отново го закачвате.
(Извинете ме ,но не съм мн добре технически и за това не мога го обясня добре)
Надявам се да съм бил полезен :oops:


Потребителски аватар
GolfGtI115
Мнения: 337
Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот GolfGtI115 » Чет 11 дек 2008 2:16


не мисля 4е като съм дал 80лв за тоя френски боклук трябва аз да го натягам след като е самонатягащо се :evil: аз моито от как съм го сложил нямам дертове.пуснах си тая скоба(бялата)и педала на съединителя стана оси4ка.влиза като в млада сливка :lol: преди бях с някво побългарено,даже и аз незнам на какъв модел кола е,педала беше ужасен.все едно съм в жигули :drive


Потребителски аватар
nasko_pld
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 21 дек 2007 9:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот nasko_pld » Чет 11 дек 2008 15:05


аз също сменях съединител и смених жилото сложих обикновенно от 25лв и сега нямам проблем отделя си по рано както трябва ,а самонатягащото струваше 70-80лв ,така че си купи едно обикновенно и си решаваш проблема с отделянето ако от там ти е проблема де


Потребителски аватар
peterko
Мнения: 85
Регистриран на: Пет 05 дек 2008 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

Мнениеот peterko » Съб 13 дек 2008 13:02


:( при мен също съединитела отделя горе,и на моменти като подам по рязко газ се опитва да преплъзва,а и няма откъде да се регулира,въпроса ми е трябва ли да се сменя съединителя ?


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Мнениеот theultimate » Съб 13 дек 2008 14:09


Обикновеното жило се настройва точно за 5-10 минути от напълно неграмотен човек с 2 гаечни ключа. Най-малкото "автоматичното" жило има някакво фиксирано положение и ако не ти харесва си принуден да свикнеш. Нормалното можеш да си го настроиш както ти е кеф - от много високо, до много ниско.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта