Монтаж на аларма на Голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 06 юни 2008 12:02


Vladko написа:
chefito написа:5. Светодиод - Тук ще е добре да ме посъветвате добро място, че не съм забелязал къде ги слагат.

Щом ще разтапицираш вратата най добре е да го монтираш до палчето за заключване-там стои оригинално диода когато имаш фабрична аларма :wink:


аз имам диод там...свети си...а ще свети ли с новата аларма? Ако заключа два пъти примерно както е сега?




Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пет 06 юни 2008 12:42


По принцип ако имаш фабрична аларма би трябвало да се активира от първото заключване с ключа,а иначе щом си имаш там диод си потърси друго място-хубаво е да се вижда че не е само с фабричната аларма колата.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 06 юни 2008 16:10


Vladko написа:По принцип ако имаш фабрична аларма би трябвало да се активира от първото заключване с ключа,а иначе щом си имаш там диод си потърси друго място-хубаво е да се вижда че не е само с фабричната аларма колата.


дам...абе диода е лесен...другите неща не съм доизкусурил още...как ще се запояват...прерових целия вортекс ама никой не е описал манипулациите... :(


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пет 06 юни 2008 16:18


Какво значи как ще се запояват?Заголваш кабелите,калайдисваш, нанизваш термосвиваем шлаух,запояваш-пробваш дали всичко е ОК(работи) и нагряваш термосвиваемия шлаух за изолация.


Потребителски аватар
egoist_ok
Мнения: 485
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Троян

Мнениеот egoist_ok » Пет 06 юни 2008 20:41


chefito написа:Това ще е алармата:

Изображение


1. Син - сирена - на 1.4 има около 11 места за сирена. Тук ще е лесно. Монтирам и готово.

2. Маса ще хвана някъде от таблото. Ще издиря дебел кафяв кабел. Припоявам се към него и готово.

3. ???[u] - врати [/u]

4. ??? - багажник
5. Светодиод - Тук ще е добре да ме посъветвате добро място, че не съм забелязал къде ги слагат.

6. Светодиод...

7. Доп Канал

8. Доп канал

9. Заключване - затворен - не се използва 10. Заключване - отворен - на маса 11. Червен - тук мога да се прикача към централният дебел червен + в таблото.

12. Това някъде от клемореда ще го хвана.

13. Врата + - това за какво ми е? - [u]не се използва[/u]

14. Мигачите ще ги видя къде отиват от ключа и ще се прикача

15. хмммм защо ми са 12 волта за мигачите? - на +12 волта

16. Мигачите ще ги видя къде отиват от ключа и ще се прикача

17. ??? - на маса
18. ??? - не се използва

19. ???

20. ???
[b][b]

19 и 20 ще ги вържеш на кабелите за заключване и отключване на колата


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 08 юни 2008 10:37


Vladko написа:Какво значи как ще се запояват?Заголваш кабелите,калайдисваш, нанизваш термосвиваем шлаух,запояваш-пробваш дали всичко е ОК(работи) и нагряваш термосвиваемия шлаух за изолация.


не се изразих правилно...начина на запояване е ясен...не съм си изяснил коя точно къде ще запоя :oops:


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Re: Монтаж на аларма на Голф 4

Мнениеот pesho_sl » Пон 14 мар 2016 13:30


Да изтупам малко темата от прахта :beer ... Та имам голф 4 1998 тди 90 коня(ако е от значение). Имам стара аларма - Laserline 969 (както повечето коли идващи от Италия), която е без дистанционно. Закупих си Millenium M240(искам да заключва, отключва и да пищи, ако се отвори някоя врата - нищо повече). Гледах в интернет manual-a на старата Изображение
и manual-a на новата
Изображение
Както знаем заключването на голф 4 е по маса. До тук добре. Обаче гледам италианеца я е свързал така - "отключване и заключване общ" към кабелите във вратата, а "отключване и заключване нормално отворен" - към маса. Прочетох малко из нета (конкретно за шкода октавиа 1 2000г пак дизелова) и там беше написано, че "отключване и заключване общ" се свързват към маса, а "отключване и заключване нормално отворен" към кабелите във вратата. За мен е по правилен метода на "италианеца", но искам и вас да попитам какво мислите?
P.P. Мислих, мислих и реших да го направя като италианеца. :beer


Последно избутана от pesho_sl на Пон 14 мар 2016 13:30.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта