Лампата на маслото засвети.... FIXED!
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
- amigoto777
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
- 1800_GT
- Мнения: 33
- Регистриран на: Нед 05 мар 2006 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На мен лампата на маслото ми мига между 2200-2700 об. от доста време ... датчици сменях, налягане ли не мерих, вс е ОК ама тя си мига и мига.. колата върви на макс, мисля че в таблото е проблема, понякога ми спира оборотомера, друг път часовника, понякога като я запаля и е още студена стрелката за антифриза отива в жабката..
.. абе теа дни сменях тампон на мотора и пичовете в сервиза ми казаха че ще ме пратят при някакъв майстор който се занимавал с точно такива проблемни табла по голфчетата, като се опарича на заплата ще отида и ще пиша впечатления после (може пък да е полезен човека) 


- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
emo-gar написа:Мигането на лампата е предупреждение , ако си под 2000 об. и мига , значи имаш неадекватно състояние на датчиците, погледни дали случайно не ти е "отказал" и оборотомера (ако имаш такъв)- тогава мига та ще изгори-личен опит.Когато Светне Постоянно -тогава нямаш никакво налягане на маслото-отчита се от датчик ниско налягане(нормално затворен).Изобщо прочети за СИСТЕМА ЗА РАННО ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ и тогава взимай решения
Това не е така....моля нека бъдем точни....
системата за ранно предупреждение се сътои от ДВА датчика....кафяв за ниското налягане(0.5 бар) и бял за високото(1.8-2.0 бар)
....кафявият е обикновен контакт(стои отворен при неработещ ДВГ) който при запалване още в началото затваря контакта и лампата изгасва...белият е включен в единен блок с интегрална схема на таблото която следи оборотите и контакта на белия датчик...след 2000 об този датчик стои с отворен контакт при налягане над 2 бар....при падане на налягането под 2 бар и обороти над 2000 контакта затваря,интеграла го регистрира , лампата свети и зумерът свири...
Най-критични са оборотите между 2000 и 2500(отговор на един пост по-горе!)защото тогава дори и при най-малкия проблем в мазилната система налягането може да остане под 2 бар(няма обороти за да го повишат!) датчикът(белия )затваря контактите, интегралната схема съпоставя затворен контакт и обороти над 2000 , лампата светва и зумера пищи...толкоз!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Ixidor написа:Сори че пак повдигам темата, но да кажа какво е станало:
Решението на моя проблем е ново масло (явно съм попаднал на някъв фалшив валволин) и смяна на хидравличните повдигачи (които се били разтропали).
Благодаря на всички които помагаха
Грешиш......не да те плаша...
Не мери ли налягането на маслото!Ами повдигачите ти са тропали от ниското налягане на маслото....сигурен съм,че проблемът ти е друг и пак ще ти светне лампата на маслото....дано съм лош пророк!В общи линия вместо да ти обръснат брадата си ти обръснали някои анатомични форми разположени отзад и създадени да стоят на скрито в гащите....и най-вече са ти обръснали портфейла..
да кажа само....и аз бях с валволин ( много скапано масло според мене де,и според колата ми
,та лампата светеше,после сложих кастрол,вие кажете дали е хубаво...и пак светеше...така че изчакай да видиш как ще ти светне лампата
сега ще сменя таблото да видим дали не е от него пък да му се невиди,както каза един колега по горе че от него му е изчезнал проблема.. и няма страшно,да свети,да свети...колко да свети тая лампа,все ще изгори някога и няма да свети 



-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
joker написа:emo-gar написа:Мигането на лампата е предупреждение , ако си под 2000 об. и мига , значи имаш неадекватно състояние на датчиците, погледни дали случайно не ти е "отказал" и оборотомера (ако имаш такъв)- тогава мига та ще изгори-личен опит.Когато Светне Постоянно -тогава нямаш никакво налягане на маслото-отчита се от датчик ниско налягане(нормално затворен).Изобщо прочети за СИСТЕМА ЗА РАННО ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ и тогава взимай решения
Това не е така....моля нека бъдем точни....
системата за ранно предупреждение се сътои от ДВА датчика....кафяв за ниското налягане(0.5 бар) и бял за високото(1.8-2.0 бар)
....кафявият е обикновен контакт(стои отворен при неработещ ДВГ) който при запалване още в началото затваря контакта и лампата изгасва...белият е включен в единен блок с интегрална схема на таблото която следи оборотите и контакта на белия датчик...след 2000 об този датчик стои с отворен контакт при налягане над 2 бар....при падане на налягането под 2 бар и обороти над 2000 контакта затваря,интеграла го регистрира , лампата свети и зумерът свири...
Най-критични са оборотите между 2000 и 2500(отговор на един пост по-горе!)защото тогава дори и при най-малкия проблем в мазилната система налягането може да остане под 2 бар(няма обороти за да го повишат!) датчикът(белия )затваря контактите, интегралната схема съпоставя затворен контакт и обороти над 2000 , лампата светва и зумера пищи...толкоз!
joker, нали няма как датчик на налягане някак така от нещо си да отчита обороти, той реагира на НАЛЯГАНЕ, толкова колкото пише на него .Логиката е в таблото: входни сигнали-"ниско" налягане(Нормално затворен-Хбара), "високо" налягане-(нормално отворен ..Хбара), импулсен вход от компа за текущи обороти.Изходен сигнал-лампа,зумер.Знам , че си се борил с тия проблеми, но има и други препатили,друг е въпроса как да го обясниш накратко някому, който и хабер си няма от електронна логика.Оспамих темата ,съжалявам
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
joker написа:Ixidor написа:Сори че пак повдигам темата, но да кажа какво е станало:
Решението на моя проблем е ново масло (явно съм попаднал на някъв фалшив валволин) и смяна на хидравличните повдигачи (които се били разтропали).
Благодаря на всички които помагаха
Грешиш......не да те плаша...
Не мери ли налягането на маслото!Ами повдигачите ти са тропали от ниското налягане на маслото....сигурен съм,че проблемът ти е друг и пак ще ти светне лампата на маслото....дано съм лош пророк!В общи линия вместо да ти обръснат брадата си ти обръснали някои анатомични форми разположени отзад и създадени да стоят на скрито в гащите....и най-вече са ти обръснали портфейла..
- joker без да влизаме в излишна полемика струва ми се че вече си станал повече автодиагностик отколкото лекар


П.С. Това в кръга на шегата да не вземеш да се обидиш сега

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Теодоре,ами как да се обидя от човек когото изключително уважавам заради техническата му ерудиция....забрави!Ама хоби бе братко,какво да направя.....а диагностиката на ДВг много прилича на диагностиката в медицината .....иска много мислене и логическа последователност на разсъжденията...а жаргона много помага и в моята професия,защото изстрадалата от болка душа на пациента има нужда от някакъв психологически отдушник.....кой ако не лекарят е този който да даде повод за "лирични отклонения" в стил "таковал Тодорчо баба си"....помага -вярвай ми!
а на мен отдушникът ми е форума.....като ми се натрупа много чуждо страдание(така и не се научих да не го преживявам) и аз търся къде да се скрия за малко...човек съм все пак!
колкото до emo-gar.....не датчика отчита оборотите,а интеграла в таблото получава сигнал за тях....при обороти над 2000 се задейства контакта на белия датчик и подава съответния сигнал(отворен-затворен контакт и нищо повече ) на схемата.........всичко работи в синхрон ......липсата на адекватен сигнал от белия датчик(или повреда в интегралната схема в таблото) при обороти над 2000 задейства зумера и лапмата.......нищо сложно...
а на мен отдушникът ми е форума.....като ми се натрупа много чуждо страдание(така и не се научих да не го преживявам) и аз търся къде да се скрия за малко...човек съм все пак!
колкото до emo-gar.....не датчика отчита оборотите,а интеграла в таблото получава сигнал за тях....при обороти над 2000 се задейства контакта на белия датчик и подава съответния сигнал(отворен-затворен контакт и нищо повече ) на схемата.........всичко работи в синхрон ......липсата на адекватен сигнал от белия датчик(или повреда в интегралната схема в таблото) при обороти над 2000 задейства зумера и лапмата.......нищо сложно...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта