Прекъсване след миене на двигател
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
kaiser666 написа:dokros написа:Интересно , как се мие ?
Да си чувал за обезмаслители?Знаеш ли как се ползва търсачката?
Не , не знам как се ползва търсачката ,току що пристигам от островите Папуа и Нова Гвинея.
Сега сериозно- във всеки , уважаващ себе си сервиз пръскат двигателя с обезмаслител и после плющят с пароструйката.
Радотом е прав - трябва двигателя да е студен и след измиване да изсъхне добре - иначе задължително се получава конденз.
- simon
- Мнения: 218
- Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
- Автомобил: Hyundai Tucson
- Двигател:
- Местоположение: Русе
joker написа:Сега се моли да не ти изпищи комутатора......няколко дни след миенето е критичния период....
Комутатора ми е още здрав


- divacheto
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 22:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
И аз днес си измих двигателя с "Meglio" Не го бях мил от както си купих колата 3 год. При мен нямаше Водоструйки или Пароструйки направо с Маркуча !
От начало подсуших дистрибуторната капачка и колата запали без проблем, а като видях колко беше тагична капачката ми стана ясно защо ми заглъхваше от време на време
Оставих я с вдигнат капак срещу слънцето за около 2 часа и изсъхна добре, но взе да присецва по малко
Вкарах я вечерта към 22:00 ч. в гаража и вдигам капака какво да видя на тъмно та то си е Цяла ДИСКОТЕКА а при форсаж направо две в едно
и вкрайна сметка излиза че требва да си сменя Дистрибуторна капачка + Палеца + Кабелите и всичко това ще ми излезе около 60 - 70 лв.
При положение че кабелите преди 6 месеца ги сменях тогава си взех KOBE някаква Японска Куча Марка за 45 лв. а ми викаха да си взема TESLA Аз абе все е кабел Но се убедих че е трябвало да послушам някой хора !
Баси евтиното миене му направих !
Но от друга страна щях да се чуда защо като загрее колата ми заглъхва за сек. и почва да тресе двигателя !
От начало подсуших дистрибуторната капачка и колата запали без проблем, а като видях колко беше тагична капачката ми стана ясно защо ми заглъхваше от време на време
Оставих я с вдигнат капак срещу слънцето за около 2 часа и изсъхна добре, но взе да присецва по малко
Вкарах я вечерта към 22:00 ч. в гаража и вдигам капака какво да видя на тъмно та то си е Цяла ДИСКОТЕКА а при форсаж направо две в едно
и вкрайна сметка излиза че требва да си сменя Дистрибуторна капачка + Палеца + Кабелите и всичко това ще ми излезе около 60 - 70 лв.
При положение че кабелите преди 6 месеца ги сменях тогава си взех KOBE някаква Японска Куча Марка за 45 лв. а ми викаха да си взема TESLA Аз абе все е кабел Но се убедих че е трябвало да послушам някой хора !
Баси евтиното миене му направих !
Но от друга страна щях да се чуда защо като загрее колата ми заглъхва за сек. и почва да тресе двигателя !
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта