''прехъркване '' между 1 и 2 на високи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Съб 24 сеп 2005 11:31


Хайде и аз да ви разкажа,защото тоя момент го минах - успешно.
Колата си ми дойде с хъркаща втора (Голф 3 1.8 Syncro)Какви ли не маймунджилъци пробвах все не се получаваше.Това с идеята за двойното амбреиране може би ще помогне,но не и с междина газ.Ако я използваш скоростите на валовете ще са пак различни и "хъркането" ще е на лице.За да си сигурен,че не е синхронизатор опитай при включването на втора да натиснеш лоста леко надолу и към теб.Ако се получава има голяма вероятност да минеш с подреждане на лостовата система.Относно маслото сутрин когато е студено колегата бърка.Когато е с по голям вискозитет то е по-гъсто и валовете по трудно се въртят и от там по-лесно се синхронизират.
Решението - 110лв ми беше само отварянето на кутията.Синхронизаторите (при мен беше тръгнал и този за трета скорост) започнаха от цена около 350лв. (Syncro модела си е по-скъпичък за подръжка,но пък няма части менте :D )Сметни си и цената на маслото.........и стискай палци да не излезе,че някой лагер е тръгнал,защото са си цифричка.В крайна сметка общата ми сума беше 420лв.(частите са закупувани от представителен магазин за VW)
И сега ако знаете колко 3-ки чувам по светофарите да "хъркат"......Явно им е слабо място (едно от малкото)




Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Съб 24 сеп 2005 11:33


казах ти :idea:
с нормални скорости и съединител не можеш да очкваш друго освен ХЪРКАНЕ :wink:
просто трябва да изчакаш близо 1/2 секунда и да ръчнеш на 2ра....за да се иравни енерцията в скоростите
просто динамиката в скоростната кутия е различна от тази в двигателя


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Съб 24 сеп 2005 11:35


Syncro написа:Хайде и аз да ви разкажа,защото тоя момент го минах - успешно.
Колата си ми дойде с хъркаща втора (Голф 3 1.8 Syncro)Какви ли не маймунджилъци пробвах все не се получаваше.Това с идеята за двойното амбреиране може би ще помогне,но не и с междина газ.Ако я използваш скоростите на валовете ще са пак различни и "хъркането" ще е на лице.За да си сигурен,че не е синхронизатор опитай при включването на втора да натиснеш лоста леко надолу и към теб.Ако се получава има голяма вероятност да минеш с подреждане на лостовата система.Относно маслото сутрин когато е студено колегата бърка.Когато е с по голям вискозитет то е по-гъсто и валовете по трудно се въртят и от там по-лесно се синхронизират.
Решението - 110лв ми беше само отварянето на кутията.Синхронизаторите (при мен беше тръгнал и този за трета скорост) започнаха от цена около 350лв. (Syncro модела си е по-скъпичък за подръжка,но пък няма части менте :D )Сметни си и цената на маслото.........и стискай палци да не излезе,че някой лагер е тръгнал,защото са си цифричка.В крайна сметка общата ми сума беше 420лв.(частите са закупувани от представителен магазин за VW)
И сега ако знаете колко 3-ки чувам по светофарите да "хъркат"......Явно им е слабо място (едно от малкото)


и на 2ките и на 3ките е слабо място :roll:


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Съб 24 сеп 2005 11:43


assko написа:казах ти :idea:
с нормални скорости и съединител не можеш да очкваш друго освен ХЪРКАНЕ :wink:
просто трябва да изчакаш близо 1/2 секунда и да ръчнеш на 2ра....за да се иравни енерцията в скоростите
просто динамиката в скоростната кутия е различна от тази в двигателя

Искаш да ми кажеж,че за всяка една "stock" кола е нормално да "хърка"??? Съмнявам се :shock:


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Съб 24 сеп 2005 11:50


Syncro написа:
assko написа:казах ти :idea:
с нормални скорости и съединител не можеш да очкваш друго освен ХЪРКАНЕ :wink:
просто трябва да изчакаш близо 1/2 секунда и да ръчнеш на 2ра....за да се иравни енерцията в скоростите
просто динамиката в скоростната кутия е различна от тази в двигателя

Искаш да ми кажеж,че за всяка една "stock" кола е нормално да "хърка"??? Съмнявам се :shock:


с чугунени зъбчатки-да
не сички скорости STOCK са чугунени
пример- мазда,бмв......



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 76 госта