Голф 4 1.8Т - махане на катализатор?
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т
Колега сигурен ли си, че колата е с 2 сонди? Дори и да е така няма да има никакви проблеми! Моята е с 2 катализатора или по-точно беше и 2 ламбди. Карам без никакви проблеми, даже не съм усетил дали е по-шумна!
-
- Мнения: 676
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRBC
- Местоположение: София
Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т
teddy написа:Колега сигурен ли си, че колата е с 2 сонди? Дори и да е така няма да има никакви проблеми! Моята е с 2 катализатора или по-точно беше и 2 ламбди. Карам без никакви проблеми, даже не съм усетил дали е по-шумна!
Каква ти е колата?
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2009
- Местоположение: Sofia
Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т
Здравейте,
Реших да използвам тая тема, за да не пиша нова.
Искам да махна катализатора на Голф 4 1.8Т GTI. Какви са стъпките след като го махна ? Помня, че в една тема видях мнение на RabbitTDI, че трябва да се програмира нещо ламбдата. Така ли е ? И след като го махна не търся никакъв спортен ефект. Искам да ми препоръчате: тръба, резонаторно гърне или там каквото друго трябва, но желанието ми е колата да си остане така тиха(не искам никакви звукови ефекти).
Предварително благодаря за помощта!
Реших да използвам тая тема, за да не пиша нова.
Искам да махна катализатора на Голф 4 1.8Т GTI. Какви са стъпките след като го махна ? Помня, че в една тема видях мнение на RabbitTDI, че трябва да се програмира нещо ламбдата. Така ли е ? И след като го махна не търся никакъв спортен ефект. Искам да ми препоръчате: тръба, резонаторно гърне или там каквото друго трябва, но желанието ми е колата да си остане така тиха(не искам никакви звукови ефекти).
Предварително благодаря за помощта!
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т
колега няма как да си с две сонди,да махнеш катализаторите и да не ти светне чека.втората сонда трябва да се излъже а за това си има начини.
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 18:08
- Автомобил: VW TOUAREG
- Двигател: AZZ
- Местоположение: София
Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т
Преди 2 дни махнах катализатора на моята кола Голф 4 1.8 Т AGU мотор сложих права тръба на 58мм от на4алото на турбото до задното гърне дадоха ми 50 лв за катализатора (метален) и доплатих 10лв отгоре като тръбите ги търси майсторчето и така...колата работи супер тихо който не вярва в софия съм и по всяко време мога да му го докажа
работата на мотора не е променена работи си равномерно както преди върви малко повече турбото се чува повече и много по приятно на правата тръба завариха гайката от старите тръби и там навихме ламбдата 


- ilian.
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
- Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
- Двигател: AUM AHF
- Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип
Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т
pavel_mihow написа:Преди 2 дни махнах катализатора на моята кола Голф 4 1.8 Т AGU мотор сложих права тръба на 58мм от на4алото на турбото до задното гърне
На мен ми казаха че по този начин се скъсява живота на турбото.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Катализатор на Голф 4 1.8Т
ilian. написа:pavel_mihow написа:Преди 2 дни махнах катализатора на моята кола Голф 4 1.8 Т AGU мотор сложих права тръба на 58мм от на4алото на турбото до задното гърне
На мен ми казаха че по този начин се скъсява живота на турбото.
Напротив - обратното

- sigi
- Мнения: 181
- Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8Т - махане на катализатор?
скъсява се живота на останалите гърнета защото катализатора обира жегата за мене лично е глупост да се маха метален катализатор на сток кола
ако не е запушен разбира се

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8Т - махане на катализатор?
Лошото е ,че за да разбереш дали е запушен трябва да го откачиш от топлата част на турбото ,а откачанет е
.
Какъв е тоя метален катализатор - аз за сефте чух като си купих колата
.Аз също не го махнах (на предишните коли тва ми беше първата работа) защото се води че се запува трудно 

Какъв е тоя метален катализатор - аз за сефте чух като си купих колата


- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 1.8Т - махане на катализатор?
Гледам че съм писал в темата преди повече от 3г. и потвърждавам че колата продължава да си върви безпроблемно без катализатор и само с права тръба.Нито турбото нито нещо по електрониката се е променило
Към Рабит: питата не е керамична с платина като повечето катализатори,а е метална пита наподобяваща мрежа с много ситни дупчици през които да минават газовете

Към Рабит: питата не е керамична с платина като повечето катализатори,а е метална пита наподобяваща мрежа с много ситни дупчици през които да минават газовете
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: Чет 01 сеп 2011 18:08
- Автомобил: VW TOUAREG
- Двигател: AZZ
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8Т - махане на катализатор?
Както съм написал по горе няма промяна във вървежа на колата напротив стана по приятна за каране и турбото си свирка много по приятно
Момчето което ми маха катализатора каза че е почнал да се "издува" и по добре че го махам

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта