Точно така е - изважда се само горната част на пръскалото - отваря се внимателно предпазващата капачка, за да се осигури по-стабилен достъп до джаджата. Омотава се с парцалче - старателно и плътно навито около нея. С някаква клеща - със по-широката й звездообразна част започваш да въртиш внимателно наляво-надясно и нагоре.
Но непременно и в тънката част на пръскалото и във вътрешността на главата - та чак до сачмата с дюзичката - непременно има котлен камък. Те т`тва е белята. Чисти се със силен оцет и шомполиране - внимателно. Закачаш после някакво маркуче и духаш - може да опиташ да пуснеш и вода през пръскалото - да видиш дали съвсем свободно пръска...
Пръскалка задна чистачка.
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Благодаря за картинката .В неделя ще се мъча. Ако стане ще докладвам.
Модераторите може да удрят катанеца.
Защото в събота ще сменям на 2 коли общо 12 бр свещи/ едната има само 8 свещи
Модераторите може да удрят катанеца.
Защото в събота ще сменям на 2 коли общо 12 бр свещи/ едната има само 8 свещи

Последна промяна от kris11 на Чет 06 окт 2005 19:56, променено общо 1 път.
АБЕ САМАТА ПРЪСКАЧКА НЯМА НИКАКВА РЕЗБА
При мене, а предполагам, че изобщо на Голф-3 е така, задната пръскачка нямаше резба. Състои се от горна част - кухо цилиндърче, на което е монтирана сачмата с дюзичката. От това цилиндърче излиза недълга тръбичка, която има срез в долната си част. Тръбичката има пръстеновидни удебелявания, които именно осигуряват плътното нахлузване в оста на чистачката.
Пръскачката не се завинтва, а се НАХЛУЗВА - поне при мене беше така. Целта на омотаването с парцалче е - да не се нарани горната широка част...
Мене също ме беше шубе да пипам отначало, но като пътувах 2-3 часа в дъжд, кал и локви до козирката - викаш НЕВОЛЯТА. При това - с неработещо парно и омазняващи се от антифриза прозорци.
Абе - един малък кошмар...
Пръскачката не се завинтва, а се НАХЛУЗВА - поне при мене беше така. Целта на омотаването с парцалче е - да не се нарани горната широка част...
Мене също ме беше шубе да пипам отначало, но като пътувах 2-3 часа в дъжд, кал и локви до козирката - викаш НЕВОЛЯТА. При това - с неработещо парно и омазняващи се от антифриза прозорци.
Абе - един малък кошмар...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: herodot и 114 госта