Пръскалка задна чистачка.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
viktor vox
Мнения: 44
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

АБЕ НАЛИ ТОЧНО ТОВА КАЗАХ

Мнениеот viktor vox » Сря 05 окт 2005 10:01


Точно така е - изважда се само горната част на пръскалото - отваря се внимателно предпазващата капачка, за да се осигури по-стабилен достъп до джаджата. Омотава се с парцалче - старателно и плътно навито около нея. С някаква клеща - със по-широката й звездообразна част започваш да въртиш внимателно наляво-надясно и нагоре.
Но непременно и в тънката част на пръскалото и във вътрешността на главата - та чак до сачмата с дюзичката - непременно има котлен камък. Те т`тва е белята. Чисти се със силен оцет и шомполиране - внимателно. Закачаш после някакво маркуче и духаш - може да опиташ да пуснеш и вода през пръскалото - да видиш дали съвсем свободно пръска...




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 05 окт 2005 19:23


Благодаря за картинката .В неделя ще се мъча. Ако стане ще докладвам.
Модераторите може да удрят катанеца.

Защото в събота ще сменям на 2 коли общо 12 бр свещи/ едната има само 8 свещи :(

Последна промяна от kris11 на Чет 06 окт 2005 19:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Payton
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 20 сеп 2005 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ZARATA VW 3 1.6 AEK
Контакти:

Мнениеот Payton » Чет 06 окт 2005 9:14


А не бързай :D И аз ще я мъча работата в Събота, миналия път като свалях цялата джаджа пробвах с клещи обаче ме достраша да не заобля резбата и се отказах но сега ще пробвам с парцал, дано да стане, ще съобщя резултата


valentus

АБЕ САМАТА ПРЪСКАЧКА НЯМА НИКАКВА РЕЗБА

Мнениеот valentus » Чет 06 окт 2005 10:44


При мене, а предполагам, че изобщо на Голф-3 е така, задната пръскачка нямаше резба. Състои се от горна част - кухо цилиндърче, на което е монтирана сачмата с дюзичката. От това цилиндърче излиза недълга тръбичка, която има срез в долната си част. Тръбичката има пръстеновидни удебелявания, които именно осигуряват плътното нахлузване в оста на чистачката.
Пръскачката не се завинтва, а се НАХЛУЗВА - поне при мене беше така. Целта на омотаването с парцалче е - да не се нарани горната широка част...
Мене също ме беше шубе да пипам отначало, но като пътувах 2-3 часа в дъжд, кал и локви до козирката - викаш НЕВОЛЯТА. При това - с неработещо парно и омазняващи се от антифриза прозорци.
Абе - един малък кошмар...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: herodot и 114 госта