



G3 придърпване
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
- theerazor
- Мнения: 186
- Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
zdravko555 написа:гледаи сега: първа тругваш на 2500-3000 оборота сманяш на втора, падат ти се 1600-2000 оборота, натискаш газта и нищо , малко помалко набира ама мудно, държиш педала на газта на едно място и като мине 2600 оборота се изрезва и нагоре ускорява нормално без да натискаш повече! - и при теб ли е така?
пп аз съм млад шофер имам колата отскоро и мислех е си е така!





- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
theerazor написа:zdravko555 написа:гледаи сега: първа тругваш на 2500-3000 оборота сманяш на втора, падат ти се 1600-2000 оборота, натискаш газта и нищо , малко помалко набира ама мудно, държиш педала на газта на едно място и като мине 2600 оборота се изрезва и нагоре ускорява нормално без да натискаш повече! - и при теб ли е така?
пп аз съм млад шофер имам колата отскоро и мислех е си е така!
на 1-ва 2500 оборота
това си е цедене на 1ва скорост за която съм чувал ,че не е добре много да се реже нз. 2ра скорост няма проблеми може да придръпне и да не иска да се изфорсира иначе ако не придръпне няма грижи и си набира чудесно. Иначе ако на 2ра си на 2600 и натиснеш още педала ще усетиш моща на колата поне моята е така
. Не я цеди толкова първа, все пак тя е само за тръгване
.
ами ако не за засиля не влиза втора и после едвам ускорява
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
theerazor написа:zdravko555 написа:гледаи сега: първа тругваш на 2500-3000 оборота сманяш на втора, падат ти се 1600-2000 оборота, натискаш газта и нищо , малко помалко набира ама мудно, държиш педала на газта на едно място и като мине 2600 оборота се изрезва и нагоре ускорява нормално без да натискаш повече! - и при теб ли е така?
пп аз съм млад шофер имам колата отскоро и мислех е си е така!
на 1-ва 2500 оборота
това си е цедене на 1ва скорост
Цедене !?

- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
- Golddigger
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 27 юни 2008 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 19:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Преди седмица и аз се сдобих с Голфче(3) с ABS двигател 1.8 моно. ефекта на 2500те оборота и аз го забелязвам осезателно. Като я обслужваха попитах за това и майстора ми каза, че е възможно да е от делкото, понеже сега съм с някакво френско и ми препоръча бош. Но като ви чета тук и си мисля че няма да е от делкото, след като някой са го сменяли а проблема си остава. Свещите, които са в момента са НЖК, но незнам с колко електрода.
Положението е абсолютно същото като при zdravko555. На 2ра ако е под 2500об/мин. ускорението изобщо не се влияе от това колко газ си подал. Достигне ли заветните обороти си ускорява съвсем прилично и закономерно с подадената газ.
Колата е на бензин без АГУ.
Положението е абсолютно същото като при zdravko555. На 2ра ако е под 2500об/мин. ускорението изобщо не се влияе от това колко газ си подал. Достигне ли заветните обороти си ускорява съвсем прилично и закономерно с подадената газ.
Колата е на бензин без АГУ.
- theerazor
- Мнения: 186
- Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не знам колеги , за сега никои не е писал обаче, дали е ходил да му почистят инжекторите което ми намирисва ,че може да е то друго няма щом не е и от кабели и Д капачка с палец друго не се сещам. А и лоша Exaust система
И не на последно място сензора на двигателя knock sensor. До колкото разбрах хваща корозия и може от него да е. Причини много
. Но компа не показва грешки!!
Прекъсва муден колебае се при ускорение и т.н = проверка на нещата от доло на картинката. Сензорите ги изключваме значи остават другите неща , ако и на вашите коли не открият грешки в компа.



Прекъсва муден колебае се при ускорение и т.н = проверка на нещата от доло на картинката. Сензорите ги изключваме значи остават другите неща , ако и на вашите коли не открият грешки в компа.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 107 госта