G3 придърпване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Мнениеот zdravko555 » Нед 29 юни 2008 15:29


може би си прав и да са различни неща. само споделям, може да е от полза :)




Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Нед 29 юни 2008 15:31


zdravko555 написа:гледаи сега: първа тругваш на 2500-3000 оборота сманяш на втора, падат ти се 1600-2000 оборота, натискаш газта и нищо , малко помалко набира ама мудно, държиш педала на газта на едно място и като мине 2600 оборота се изрезва и нагоре ускорява нормално без да натискаш повече! - и при теб ли е така?

пп аз съм млад шофер имам колата отскоро и мислех е си е така!

:shock на 1-ва 2500 оборота :shock това си е цедене на 1ва скорост за която съм чувал ,че не е добре много да се реже нз. 2ра скорост няма проблеми може да придръпне и да не иска да се изфорсира иначе ако не придръпне няма грижи и си набира чудесно. Иначе ако на 2ра си на 2600 и натиснеш още педала ще усетиш моща на колата поне моята е така :). Не я цеди толкова първа, все пак тя е само за тръгване :). Аз моята все още не съм я тествал примерно на 5-та до прекъсвач ,но мисля ще трябва май. За да изкара нещото което ми разсипа здравето mhihi


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Мнениеот zdravko555 » Нед 29 юни 2008 15:37


theerazor написа:
zdravko555 написа:гледаи сега: първа тругваш на 2500-3000 оборота сманяш на втора, падат ти се 1600-2000 оборота, натискаш газта и нищо , малко помалко набира ама мудно, държиш педала на газта на едно място и като мине 2600 оборота се изрезва и нагоре ускорява нормално без да натискаш повече! - и при теб ли е така?

пп аз съм млад шофер имам колата отскоро и мислех е си е така!

:shock на 1-ва 2500 оборота :shock това си е цедене на 1ва скорост за която съм чувал ,че не е добре много да се реже нз. 2ра скорост няма проблеми може да придръпне и да не иска да се изфорсира иначе ако не придръпне няма грижи и си набира чудесно. Иначе ако на 2ра си на 2600 и натиснеш още педала ще усетиш моща на колата поне моята е така :). Не я цеди толкова първа, все пак тя е само за тръгване :).

ами ако не за засиля не влиза втора и после едвам ускорява


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Нед 29 юни 2008 16:09


theerazor написа:
zdravko555 написа:гледаи сега: първа тругваш на 2500-3000 оборота сманяш на втора, падат ти се 1600-2000 оборота, натискаш газта и нищо , малко помалко набира ама мудно, държиш педала на газта на едно място и като мине 2600 оборота се изрезва и нагоре ускорява нормално без да натискаш повече! - и при теб ли е така?

пп аз съм млад шофер имам колата отскоро и мислех е си е така!

:shock на 1-ва 2500 оборота :shock това си е цедене на 1ва скорост


Цедене !? :screwy


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Мнениеот zdravko555 » Нед 29 юни 2008 16:11


ok разбрах ще си взема бележка :!:


Потребителски аватар
Golddigger
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 27 юни 2008 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golddigger » Пон 30 юни 2008 13:17


Колеги, и все пак какво стана със "забиването"? При мен също е така, смених палец, делко, горивен филтър, свещите са ОК, обаче само леко се пооправи ситуацията. Ако съм и с включен климатик до 2500 оборота "забива" доста осезаемо. :gruebel :gruebel


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 30 юни 2008 13:43


Абе някой няма ли да каже на колегата да отиде на декодер за да прочете евентуални грешки записани в компютъра...
-TPS
-стъпков мотор
-дюза на моното... и т.н и т.н...
Четец.....иначе си е само гадаене..


uberko
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 21 дек 2007 19:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот uberko » Пон 30 юни 2008 16:37


Преди седмица и аз се сдобих с Голфче(3) с ABS двигател 1.8 моно. ефекта на 2500те оборота и аз го забелязвам осезателно. Като я обслужваха попитах за това и майстора ми каза, че е възможно да е от делкото, понеже сега съм с някакво френско и ми препоръча бош. Но като ви чета тук и си мисля че няма да е от делкото, след като някой са го сменяли а проблема си остава. Свещите, които са в момента са НЖК, но незнам с колко електрода.
Положението е абсолютно същото като при zdravko555. На 2ра ако е под 2500об/мин. ускорението изобщо не се влияе от това колко газ си подал. Достигне ли заветните обороти си ускорява съвсем прилично и закономерно с подадената газ.
Колата е на бензин без АГУ.


Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Пон 30 юни 2008 21:21


Не знам колеги , за сега никои не е писал обаче, дали е ходил да му почистят инжекторите което ми намирисва ,че може да е то друго няма щом не е и от кабели и Д капачка с палец друго не се сещам. А и лоша Exaust система :? И не на последно място сензора на двигателя knock sensor. До колкото разбрах хваща корозия и може от него да е. Причини много :( . Но компа не показва грешки!!
Прекъсва муден колебае се при ускорение и т.н = проверка на нещата от доло на картинката. Сензорите ги изключваме значи остават другите неща , ако и на вашите коли не открият грешки в компа.
Изображение



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 107 госта