Какъв Голф 4 да си купя?
Дизел или бензин ,при тези цени и на двете горива това стана по-скоро въпрос на вкус отколкото на реална полза.Защо не обмислиш варианта за бензинов Голф 4 с 1.8 -20 V-125 к.с.или 2.0 -115 к.с.Със сигурност няма да върви по-малко от TDI 110-130 к.с.,а и подръжката му си мисля,че ще е по-евтина.Пък ако си фен на газта можеш спокойно да си сложиш и газово.Ако държиш да е 150 к.с.можеш да си вземеш и 5-цил.2.3 мотор/слагат го на Бората,за Голфа не съм сигурен/и тогава няма да се занимаваш с турбини.Щом смяташ да сменяш чипове явно парите не са ти чак такъв проблем и можеш да си вземеш ,каквато те влече,включително и TDI ,че са и на мода в момента и ги изкарват направо самолети,въпреки,че тея с 90 к.с. са си направо спънати коне,а 110 к.с.са само с малко по-добре .Успех в търсенето и да се похвалиш след покупката.
- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
vw16v написа:Дизел или бензин ,при тези цени и на двете горива това стана по-скоро въпрос на вкус отколкото на реална полза.Защо не обмислиш варианта за бензинов Голф 4 с 1.8 -20 V-125 к.с.или 2.0 -115 к.с.Със сигурност няма да върви по-малко от TDI 110-130 к.с.,а и подръжката му си мисля,че ще е по-евтина.Пък ако си фен на газта можеш спокойно да си сложиш и газово.Ако държиш да е 150 к.с.можеш да си вземеш и 5-цил.2.3 мотор/слагат го на Бората,за Голфа не съм сигурен/и тогава няма да се занимаваш с турбини.Щом смяташ да сменяш чипове явно парите не са ти чак такъв проблем и можеш да си вземеш ,каквато те влече,включително и TDI ,че са и на мода в момента и ги изкарват направо самолети,въпреки,че тея с 90 к.с. са си направо спънати коне,а 110 к.с.са само с малко по-добре .Успех в търсенето и да се похвалиш след покупката.
Колега, карал ли си ТДИ?
въпроса ти ми звучи като"колега карал ли си ферари".Кво като е ТДИ,да не ми кажеш сега,че 90 и 110 к.с .са някакви невероятни бегачки.Хората са ги направили да горят малко и що годе да вървят прилично,помъчили са се да отстранят недостатъците на дизелите от старо поколение и това е,вярно успяли са,но за бегачка не можем да говорим.С нашата калава нафта пък тези мотори едва ли си постигат дори и оптималните параметри.За поддръжката с фалшиви части да не говорим какво им се случва или пък за капризния ангренажен ремък.
- sigi
- Мнения: 181
- Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
въпроса ти ми звучи като"колега карал ли си ферари".Кво като е ТДИ,да не ми кажеш сега,че 90 и 110 к.с .са някакви невероятни бегачки.Хората са ги направили да горят малко и що годе да вървят прилично,помъчили са се да отстранят недостатъците на дизелите от старо поколение и това е,вярно успяли са,но за бегачка не можем да говорим.С нашата калава нафта пък тези мотори едва ли си постигат дори и оптималните параметри.За поддръжката с фалшиви части да не говорим какво им се случва или пък за капризния ангренажен ремък.

- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
vw16v написа:въпроса ти ми звучи като"колега карал ли си ферари".Кво като е ТДИ,да не ми кажеш сега,че 90 и 110 к.с .са някакви невероятни бегачки.Хората са ги направили да горят малко и що годе да вървят прилично,помъчили са се да отстранят недостатъците на дизелите от старо поколение и това е,вярно успяли са,но за бегачка не можем да говорим.С нашата калава нафта пък тези мотори едва ли си постигат дори и оптималните параметри.За поддръжката с фалшиви части да не говорим какво им се случва или пък за капризния ангренажен ремък.
Пак да те питам, карал ли си ТДИ?
Drive Drive Drive
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
веселин написа:Кажи к,во е предназначението на тая кола- бизнес ор плежърбизнес-старата технология дизел
Плежър-Джи Ти Ай + к,вит си искаш доработки........т,ва е мойто мнение....
Подкрепям 100%
Ако можеш да си позволиш да даваш по 22 лева на 100 километра за гориво - вземай ГТИ, ако смяташ, че ще ти сяда дебело, по-добре си вземи ТДИ-то - също перфектен автомобил, който ще ти достави почти същото удоволствие, за около 15 лева на 100 км

Ако караш обаче по 50-60к - взимай ТДИ