голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот theultimate » Пет 11 сеп 2009 4:37


Зависи от приоритетите на човека. Някой поставя на първо място неща като климатик, друг - двигателя. Въпроса е да намериш разумен компромис между всичко това и колата да е запазена за парите, с които разполагаш.




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот niikoo_1 » Пет 11 сеп 2009 7:24


Всички ГТИ-та серионо са с климатроник, 16ки алуминиеви джанти, триспицов волан, 4х възд.възгл, борд компютър, ел.стъкла, ел.огледала, големи дискове, да не говорим, че доста от тях са с сензор за дъдж, люк, ксенон, навигация и кожа -> последните неща ги няма изобщо при 1.4, 90% 0т колите с 1.4 са с тасове с с 15ки и умрял климатик с врътки, да не говорим, че съм видял доста с манивели вмето с ел. стъкла, просто 1.4 е най-бюджетния и евтин вариант да караш ГолфМК4, следва го 1.6.


Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот Burner_inc » Пет 11 сеп 2009 9:30


Както се каза вече, най-важно е да се попадне на читав екземпляр, но човек все пак трябва да има и някакви изисквания и критерии какво търси. Лично за мен задължителните работи при изборът ми бяха: двигател 1.8Т или 1.9 ТДИ(но над 100 коня), бордови компютър , климатроник и джанти , а рекарото(плиткото в моя случай, трилъчевия волан(който също беше силно препоръчителен, фаровете за мъгла и 16 цоловите джанти ми дойдоха като бонус и след двумесечно търсене и сигурно 200 огледани голфа се сдобих с ТДИ АХФ с горепосочените екстри и добро състояние. Така, че това което искам да кажа е,че колкото и да ми се искаше да си взема Г4, не се примирих с някой компромисен вариант, а взех това което исках, така, че не разбирам изказвания от типа "не намерих читав 1.6; 1.8 и тн. с климатик и за това си взех 1.4"


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот skotis » Пет 11 сеп 2009 12:50


niikoo_1 написа:Всички ГТИ-та серионо са с климатроник, 16ки алуминиеви джанти, триспицов волан, 4х възд.възгл, борд компютър, ел.стъкла, ел.огледала, големи дискове, да не говорим, че доста от тях са с сензор за дъдж, люк, ксенон, навигация и кожа -> последните неща ги няма изобщо при 1.4, 90% 0т колите с 1.4 са с тасове с с 15ки и умрял климатик с врътки, да не говорим, че съм видял доста с манивели вмето с ел. стъкла, просто 1.4 е най-бюджетния и евтин вариант да караш ГолфМК4, следва го 1.6.


Да, освен това са с 4-лъчев волан, оранжевите стопове :Mr Green Fun ,оранжевите мигачи, без сензор за светлина, черните лаисни и дръжки, без халогени, компакт дискчета за спирачки и освен това разликата между климатик и климатроник е от земята до небето...


Потребителски аватар
kindera
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот kindera » Пет 11 сеп 2009 14:47


skotis написа:
niikoo_1 написа:Всички ГТИ-та серионо са с климатроник, 16ки алуминиеви джанти, триспицов волан, 4х възд.възгл, борд компютър, ел.стъкла, ел.огледала, големи дискове, да не говорим, че доста от тях са с сензор за дъдж, люк, ксенон, навигация и кожа -> последните неща ги няма изобщо при 1.4, 90% 0т колите с 1.4 са с тасове с с 15ки и умрял климатик с врътки, да не говорим, че съм видял доста с манивели вмето с ел. стъкла, просто 1.4 е най-бюджетния и евтин вариант да караш ГолфМК4, следва го 1.6.


Да, освен това са с 4-лъчев волан, оранжевите стопове :Mr Green Fun ,оранжевите мигачи, без сензор за светлина, черните лаисни и дръжки, без халогени, компакт дискчета за спирачки и освен това разликата между климатик и климатроник е от земята до небето...



Освен 4-лъчевия волан (в което не намирам недостатък за комфорта при шофиране) и това че съм с климатик ..друга прилика с горепосочените детайли, по колата си, не намирам.Аз карам 1.4 2000г.Явно италианеца, който я е купил си я е избрал таква . Това за екстрите си го решава копувача , дали първа или втора ръка- избор има! В тези 11 странци прочетох 10-тина коментара,които бяха по темата, всичко друго е издребняване.Всеки има собствен поглед над нещата.Един търси комфорт, друх мощност, трети кола до към 10 годишна.При втората ръка до голяма степен е до късмет.Но когато я купиш зависи от теб и от подръжката, дали ще е сполучлива или не .Ако 1.4 е малък мотор за такова купе, то "Ханс" нямаше да го сложи ,нито на 4-ка,нито на 5-ца или 6-ца.Нисък данък, нисък разход(сред бензиновите),ниска цена.Избора си е твой.


Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот Burner_inc » Пет 11 сеп 2009 15:07


Току що видях, че при Г5 1.6 ФСИ (115 магарета) му дават градски разход с 1 литър по-малък от Г5 1.4 16В


Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот Burner_inc » Пет 11 сеп 2009 15:15




Потребителски аватар
kindera
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот kindera » Пет 11 сеп 2009 16:32


Не знам защо го публикува този линк. Ако си чел темата от начало , съм писал за ремонта.А за Г5-цата - може би е така не знам, но и не знам колко е реална тази стойност ...всичко излиза на яве когато колата стъпи на пътя. Ако я караш в една Германия -може и да е вярно показанието , но за България - силно се съмнявам . Не споря за Г5, защото наистина не знам. За 1.4 16В Г4 съм сигурен , че от бензиновите харчи най малко.Е ако я караш на "заварка" може и повече от R32 да удари. Но във всичко има едно "зависи"!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот niikoo_1 » Пет 11 сеп 2009 17:29


Публикува го за да се спре спора, мотора не е читав и дава хронични ядове след изветен пробег, които почти не пропускат собственик на такава кола.

Това, че има има хора с неотваряни мотори може само да ги радва, че са изключението от правилото.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот MK4 » Пет 11 сеп 2009 17:42


niikoo_1 написа:Публикува го за да се спре спора, мотора не е читав и дава хронични ядове след изветен пробег, които почти не пропускат собственик на такава кола.

Това, че има има хора с неотваряни мотори може само да ги радва, че са изключението от правилото.


:да:
теми от този тип за 1.4 изскачат постоянно, за 1.6, 1.8 или 2.0 никога не съм срещал подобна тема, разход на масло при 1.4 и счупени скоростни кутии при 1.6 са си хронични проблеми на МК4


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот Haralampi » Пет 11 сеп 2009 17:49


MK4 написа:счупени скоростни кутии при 1.6 са си хронични проблеми на МК4


Има 3 различни 1.6 ... не обобщавай ;) Говориш за 1.6 AKL... и пак не си съвсем прав - не забравяй, че проблемите са точно пропорционални на броя на собственици на съответните модели във форума..... ;) Иначе R32 излиза най-безпроблемния мотор - аз за него още не съм чел тук за проблеми, разход на масло, скоростна кутия и т.н. ;) :idea: Ще вземе да излезе, че той е вечен :lol:

1.4 16V са най-масовите - за това и най-много документирани проблеми. Следвани са от 1.6 8V по същата причина ;) Това далеч не значи, че 1.4 16V e по-проблемен от 2.3 V5 ;) Отвори немския форум и ще добиеш коренно различна представа за кое е читаво и кое не ;)


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот MK4 » Пет 11 сеп 2009 18:06


viewtopic.php?f=1&t=88926&start=0

като изключиме децата гласували за R32 май се оказва че 1.4 не е толкова масов, за разлика от темите с проблеми при него ;)


Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот Burner_inc » Пет 11 сеп 2009 18:22


Има нещо вярно, но нека бъде мир, а и ще е къде къде по приятно да ги обсъдим тези неща на по бира някъде


Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот hitman0013 » Пет 11 сеп 2009 18:23


niikoo_1 написа:Всички ГТИ-та серионо са с климатроник, 16ки алуминиеви джанти, триспицов волан, 4х възд.възгл, борд компютър, ел.стъкла, ел.огледала, големи дискове, да не говорим, че доста от тях са с сензор за дъдж, люк, ксенон, навигация и кожа -> последните неща ги няма изобщо при 1.4, 90% 0т колите с 1.4 са с тасове с с 15ки и умрял климатик с врътки, да не говорим, че съм видял доста с манивели вмето с ел. стъкла, просто 1.4 е най-бюджетния и евтин вариант да караш ГолфМК4, следва го 1.6.

ти си карай там тройката и не се бъркай с такива рязки коментари по оборудването/щото в темата за двигател се говори/.Пък да ти кажа и базовия голф 6 дето е на промоция е с ОНИЯ КЛИМАТИК С УМРЕЛИТЕ ВРЪТКИ пък е 2009година.Да те питам ако ти се развали климатроника една зимна сутрин кво ще правиш.Аз ще си пусна парното-ами ти???Не че имам нещо против хубавите екстри.А и едно време баща ти в лада 1300 ли те возеше или във Волга


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: голф 4 - Вярно ли е че моторите 1.4/16в са несполучливи?

Мнениеот mania » Пет 11 сеп 2009 18:45


hitman0013 написа:
niikoo_1 написа:Всички ГТИ-та серионо са с климатроник, 16ки алуминиеви джанти, триспицов волан, 4х възд.възгл, борд компютър, ел.стъкла, ел.огледала, големи дискове, да не говорим, че доста от тях са с сензор за дъдж, люк, ксенон, навигация и кожа -> последните неща ги няма изобщо при 1.4, 90% 0т колите с 1.4 са с тасове с с 15ки и умрял климатик с врътки, да не говорим, че съм видял доста с манивели вмето с ел. стъкла, просто 1.4 е най-бюджетния и евтин вариант да караш ГолфМК4, следва го 1.6.

ти си карай там тройката и не се бъркай с такива рязки коментари по оборудването/щото в темата за двигател се говори/.Пък да ти кажа и базовия голф 6 дето е на промоция е с ОНИЯ КЛИМАТИК С УМРЕЛИТЕ ВРЪТКИ пък е 2009година.Да те питам ако ти се развали климатроника една зимна сутрин кво ще правиш.Аз ще си пусна парното-ами ти???Не че имам нещо против хубавите екстри.А и едно време баща ти в лада 1300 ли те возеше или във Волга


Ти нещо против хората с тройки ли имаш или си просто "Бахти газара" с четворката?! Нещо да с ичел из правилника за културен език? :screwy



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта