
...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Петрич
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
Какви са тия мембрани бе хора,айде сега друго 20
.В сряда просто я закачи на компа и запази нови настройки и колата наистина се подобри,но нали беше загряла не се усети проблем.

- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
Ombre1 написа:Какви са тия мембрани бе хора,айде сега друго 20.В сряда просто я закачи на компа и запази нови настройки и колата наистина се подобри,но нали беше загряла не се усети проблем.
колега виж си всичко по токовете от свещите до палеца ако имаш нещо не сменено сменяй

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
ще трябва да я видят на студено,ние да гадаем или ти да смняш на поразия-смисъл няма.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пет 13 ное 2009 0:49
- Автомобил: vw golf 3 GTI
- Двигател: 2000
- Местоположение: varna
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
И аз бях по този начен и излезе настроика на дросела и си готов .
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
Ombre1 написа:Какви са тия мембрани бе хора,айде сега друго 20.В сряда просто я закачи на компа и запази нови настройки и колата наистина се подобри,но нали беше загряла не се усети проблем.
при мен на газ като е студена така прави и като позагрее и си заработва перфектно...не казвам,че е от това
при теб обаче,но е вероятно...на студено мембраните са много твърди и не изпарява добре.като загрее омекват и всичко си идва на мястото.това,че си с газов инжекцион не значи,че няма изпарител и мембрани и не може да ти прави проблем от там.

-
- Мнения: 187
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Петрич
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
Хмм май е добра идея да сменя кабелите и ще пиша дали има промяна.Тая настройка на дросела,нещо не виждам как ще стане
?!?

- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
Ombre1 написа:Хмм май е добра идея да сменя кабелите и ще пиша дали има промяна.Тая настройка на дросела,нещо не виждам как ще стане?!?
като се стъмни земи отвори капак на колата и виж прескачат ли искри и тогава сменяй кабели

-
- Мнения: 187
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Петрич
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
Накратко, смених кабели, свещи филтри ала бала резултат-никакъв! Оня ден смених регулатора на налягане и колата заспа. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта