За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ChronoS
Мнения: 963
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
Двигател: 2_9 Syncro
Местоположение: мадан/Пловдив
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот ChronoS » Чет 18 мар 2010 10:21


Аз пък имам друг проблем.Сутрин при първо палене около 20-30сек няма ниски обороти и гасне.После се появяват някакви около 600 оборота ,и като загрее стават нормални ,но играят 800-900.Като спирам същата работа при натискане на спирачки.Чистихме дросела има малко подобрение.Като се загаси от дросела се чува някакво чукане за малко и спира.




ironsun
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 16 мар 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот ironsun » Чет 18 мар 2010 10:31


Моят голф е АФТ.Проблема е че при изключване от скорост оборотите на колата падат до 500-600 след което се качват на 900.Понякога даже падат по-ниско и колата загасва.Казаха ми че най-ветоятно е стъпковото моторче.Звънямх в Киров където ми казаха че за АФТ моторите въпросната джвъчка струва 455лв. :shock и я няма налична.ПОМОЩ! :(


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Barboukov » Чет 18 мар 2010 11:26


ironsun написа:Моят голф е АФТ.Проблема е че при изключване от скорост оборотите на колата падат до 500-600 след което се качват на 900.Понякога даже падат по-ниско и колата загасва.Казаха ми че най-ветоятно е стъпковото моторче.Звънямх в Киров където ми казаха че за АФТ моторите въпросната джвъчка струва 455лв. :shock и я няма налична.ПОМОЩ! :(

Колега, пусни това мнение във всяка тема. Шанса да получиш по-скоро отговор е по-голям.


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот yoan4o » Чет 18 мар 2010 11:44


ironsun написа:Моят голф е АФТ.Проблема е че при изключване от скорост оборотите на колата падат до 500-600 след което се качват на 900.Понякога даже падат по-ниско и колата загасва.Казаха ми че най-ветоятно е стъпковото моторче.Звънямх в Киров където ми казаха че за АФТ моторите въпросната джвъчка струва 455лв. :shock и я няма налична.ПОМОЩ! :(


Колега, не четеш и не търсиш!

Иди на свестен клубен майстор да ти погледне колата, да ти пусне една диагностика, да ти покаже как се чисти дросела и дебитомера, понеже те мързи да четеш, евентуално и стъпковото моторче да ти почисти, да ти обясни, че за тоя мотор е препоръчително да смениш капачка, палец, свещи и кабели ако не си ги сменял и все такива неща?!


br1lata88
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: blagoevgrad

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот br1lata88 » Вто 06 апр 2010 23:09


Wish_Master написа:На мен от 2 години са ми казали, че ламбда сондата ми е "мудна", но просто не смея да купя нова. Просто до сега попадам само на боклуци. Гори ми 10/100 смесено градско. Ако има много задъствания и е студено - 12/100, ако се прибирам вечер и улиците са празни - 8/100 По-скоро завишения разход се дължи на темепратурния датчик, защото в половината случаи стрелката стои на 80-85C. Четох четох и установих, че доста трудно се намирало нов датчик, с който стрелката да заспи в средата на скалата както беше преди. Ако някои се сеща за марка, цена и от къде да купя, ще съм благодарен. Става въпрос за AFT ако има някаква разлика.

колега а да си се замислял че може да ти е заминал термостата мерил ли си датчика с мултицет и да сравниш даните


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Wish_Master » Сря 07 апр 2010 23:39


br1lata88 написа:колега а да си се замислял че може да ти е заминал термостата мерил ли си датчика с мултицет и да сравниш даните


Извини ме за невежеството, къде и кое точно трябва да меря? Съответно какво трябва да показва?


Потребителски аватар
focke-wulf
Мнения: 218
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот focke-wulf » Чет 08 апр 2010 13:44


ironsun написа:Моят голф е АФТ.Проблема е че при изключване от скорост оборотите на колата падат до 500-600 след което се качват на 900.Понякога даже падат по-ниско и колата загасва.Казаха ми че най-ветоятно е стъпковото моторче.Звънямх в Киров където ми казаха че за АФТ моторите въпросната джвъчка струва 455лв. :shock и я няма налична.ПОМОЩ! :(

И моя АЕК прави такава мизерия, но само докато е студен. И все още не гасне. Още с натискането на съединителя, оборотите мигновенно падат до 500-600, следва покачване до 1200, и после се стабилизират на ~1000. Мине ли 40-50 градуса на антифриза и проблема изчезва.


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот yoan4o » Чет 08 апр 2010 13:51


Из поста ми от 6-та стр.

yoan4o написа:...............
6.Дросел клапата - не стига че не вървеше колата, пък и започна да прави някави допълнителни мизерий с оборотите. :mad: След изключване от скорост, оборотите падаха до около 300, чак ми примигваха фаровете вечерно време. Изчистих клапата - промяната - ]оборотите тотално заспаха, разлика във вървежа..........


.....ама като не четете! :dummy:


br1lata88
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: blagoevgrad

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот br1lata88 » Чет 08 апр 2010 17:14


Wish_Master написа:
br1lata88 написа:колега а да си се замислял че може да ти е заминал термостата мерил ли си датчика с мултицет и да сравниш даните


Извини ме за невежеството, къде и кое точно трябва да меря? Съответно какво трябва да показва?

намираш таблица с стоиностите на датчика при определени градуси и мериш датчика на троиника от дясно на главата на студен двигател предценявяш на усет колко градуса е и разбираш дали е здрав


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот kamus11 » Сря 19 май 2010 20:14


Това което направих важи и за тази тема и ще бъде в полза на повечето от вас. След като се ориентирах малко и елиминирах подред някои от проблемите пуснах тема :arrow: viewtopic.php?f=5&t=96518 . Решението на проблема е следното С контактен спрей, без механични интервенции почистих датчика, който е на делкото. Изми се идеално, даже се показа жълта пластина.Сега колата върви уникално, а разхода падна с 1-1.5л/100км


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот yoan4o » Сря 02 юни 2010 9:04


Понеже темата така или иначе обединява повечето болежки на тези мотори и непрекъснато се разширява и допълва тук ще закача два документа, които ги има и на други места във форума, но мисля, че ще са полезни!
simos_injection.doc

zapalitelna_sistema.doc


Потребителски аватар
emohrisstov
Мнения: 1487
Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Село София
Контакти:

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот emohrisstov » Сря 02 юни 2010 10:20


Евала Йоански, доста полезна информация ;)


Carfan
Мнения: 298
Регистриран на: Пет 19 юни 2009 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот Carfan » Пон 21 юни 2010 7:29


И аз имам проблем с мощността на колата ми,голф АЕК.Та при мен колата си пали и работи като часовник,оборотите са стабилни просто дори на 1 скорост като подам газ на 2000об/мин забива носа и тръгва чак към 3500об.Имам чувството че е 60 коня.Карах голф 2 1.6 ЕZ карбуратор която има ряз на 2000об.Колата има и метан,като проблема го има и на газ и на бензин.Въпроса е че метановата уредба е с ламда контрол и ТАП Нямам представа дали взима инфо от дебитомера или не?На бензин при леко подаване и отнемане на газта се чува пукане от задното гърне,на газ го няма :banghead:


twista2020
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 13 фев 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот twista2020 » Пон 21 юни 2010 14:43


Абсолютно същия проблем на същия двигател,от 2000 оборота до 3000 се чуди кво да прави при отпущане на педала си наема след 3000 никакви проблеми.На диагностика на 2 различни места казват че всичко било 6 ама уви.Сменени свещи,филтри никакъв ефект.


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот yoan4o » Пон 21 юни 2010 14:44


twista2020 написа:Абсолютно същия проблем на същия двигател,от 2000 оборота до 3000 се чуди кво да прави при отпущане на педала си наема след 3000 никакви проблеми.На диагностика на 2 различни места казват че всичко било 6 ама уви.Сменени свещи,филтри никакъв ефект.


Тва на бензин ли?!
Кабели?!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта