За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
- ChronoS
- Мнения: 963
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 20:52
- Автомобил: VW Golf 2 Rallye и VW Golf
- Двигател: 2_9 Syncro
- Местоположение: мадан/Пловдив
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Аз пък имам друг проблем.Сутрин при първо палене около 20-30сек няма ниски обороти и гасне.После се появяват някакви около 600 оборота ,и като загрее стават нормални ,но играят 800-900.Като спирам същата работа при натискане на спирачки.Чистихме дросела има малко подобрение.Като се загаси от дросела се чува някакво чукане за малко и спира.
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Моят голф е АФТ.Проблема е че при изключване от скорост оборотите на колата падат до 500-600 след което се качват на 900.Понякога даже падат по-ниско и колата загасва.Казаха ми че най-ветоятно е стъпковото моторче.Звънямх в Киров където ми казаха че за АФТ моторите въпросната джвъчка струва 455лв.
и я няма налична.ПОМОЩ! 


- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
ironsun написа:Моят голф е АФТ.Проблема е че при изключване от скорост оборотите на колата падат до 500-600 след което се качват на 900.Понякога даже падат по-ниско и колата загасва.Казаха ми че най-ветоятно е стъпковото моторче.Звънямх в Киров където ми казаха че за АФТ моторите въпросната джвъчка струва 455лв.и я няма налична.ПОМОЩ!
Колега, пусни това мнение във всяка тема. Шанса да получиш по-скоро отговор е по-голям.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
ironsun написа:Моят голф е АФТ.Проблема е че при изключване от скорост оборотите на колата падат до 500-600 след което се качват на 900.Понякога даже падат по-ниско и колата загасва.Казаха ми че най-ветоятно е стъпковото моторче.Звънямх в Киров където ми казаха че за АФТ моторите въпросната джвъчка струва 455лв.и я няма налична.ПОМОЩ!
Колега, не четеш и не търсиш!
Иди на свестен клубен майстор да ти погледне колата, да ти пусне една диагностика, да ти покаже как се чисти дросела и дебитомера, понеже те мързи да четеш, евентуално и стъпковото моторче да ти почисти, да ти обясни, че за тоя мотор е препоръчително да смениш капачка, палец, свещи и кабели ако не си ги сменял и все такива неща?!
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Wish_Master написа:На мен от 2 години са ми казали, че ламбда сондата ми е "мудна", но просто не смея да купя нова. Просто до сега попадам само на боклуци. Гори ми 10/100 смесено градско. Ако има много задъствания и е студено - 12/100, ако се прибирам вечер и улиците са празни - 8/100 По-скоро завишения разход се дължи на темепратурния датчик, защото в половината случаи стрелката стои на 80-85C. Четох четох и установих, че доста трудно се намирало нов датчик, с който стрелката да заспи в средата на скалата както беше преди. Ако някои се сеща за марка, цена и от къде да купя, ще съм благодарен. Става въпрос за AFT ако има някаква разлика.
колега а да си се замислял че може да ти е заминал термостата мерил ли си датчика с мултицет и да сравниш даните
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
br1lata88 написа:колега а да си се замислял че може да ти е заминал термостата мерил ли си датчика с мултицет и да сравниш даните
Извини ме за невежеството, къде и кое точно трябва да меря? Съответно какво трябва да показва?
- focke-wulf
- Мнения: 218
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
ironsun написа:Моят голф е АФТ.Проблема е че при изключване от скорост оборотите на колата падат до 500-600 след което се качват на 900.Понякога даже падат по-ниско и колата загасва.Казаха ми че най-ветоятно е стъпковото моторче.Звънямх в Киров където ми казаха че за АФТ моторите въпросната джвъчка струва 455лв.и я няма налична.ПОМОЩ!
И моя АЕК прави такава мизерия, но само докато е студен. И все още не гасне. Още с натискането на съединителя, оборотите мигновенно падат до 500-600, следва покачване до 1200, и после се стабилизират на ~1000. Мине ли 40-50 градуса на антифриза и проблема изчезва.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Из поста ми от 6-та стр.
.....ама като не четете!
yoan4o написа:...............
6.Дросел клапата - не стига че не вървеше колата, пък и започна да прави някави допълнителни мизерий с оборотите.След изключване от скорост, оборотите падаха до около 300, чак ми примигваха фаровете вечерно време. Изчистих клапата - промяната - ]оборотите тотално заспаха, разлика във вървежа..........
.....ама като не четете!

-
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Wish_Master написа:br1lata88 написа:колега а да си се замислял че може да ти е заминал термостата мерил ли си датчика с мултицет и да сравниш даните
Извини ме за невежеството, къде и кое точно трябва да меря? Съответно какво трябва да показва?
намираш таблица с стоиностите на датчика при определени градуси и мериш датчика на троиника от дясно на главата на студен двигател предценявяш на усет колко градуса е и разбираш дали е здрав
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Това което направих важи и за тази тема и ще бъде в полза на повечето от вас. След като се ориентирах малко и елиминирах подред някои от проблемите пуснах тема
viewtopic.php?f=5&t=96518 . Решението на проблема е следното С контактен спрей, без механични интервенции почистих датчика, който е на делкото. Изми се идеално, даже се показа жълта пластина.Сега колата върви уникално, а разхода падна с 1-1.5л/100км

- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Понеже темата така или иначе обединява повечето болежки на тези мотори и непрекъснато се разширява и допълва тук ще закача два документа, които ги има и на други места във форума, но мисля, че ще са полезни!
- emohrisstov
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Село София
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Евала Йоански, доста полезна информация 

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
И аз имам проблем с мощността на колата ми,голф АЕК.Та при мен колата си пали и работи като часовник,оборотите са стабилни просто дори на 1 скорост като подам газ на 2000об/мин забива носа и тръгва чак към 3500об.Имам чувството че е 60 коня.Карах голф 2 1.6 ЕZ карбуратор която има ряз на 2000об.Колата има и метан,като проблема го има и на газ и на бензин.Въпроса е че метановата уредба е с ламда контрол и ТАП Нямам представа дали взима инфо от дебитомера или не?На бензин при леко подаване и отнемане на газта се чува пукане от задното гърне,на газ го няма 

-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто 13 фев 2007 18:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Абсолютно същия проблем на същия двигател,от 2000 оборота до 3000 се чуди кво да прави при отпущане на педала си наема след 3000 никакви проблеми.На диагностика на 2 различни места казват че всичко било 6 ама уви.Сменени свещи,филтри никакъв ефект.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
twista2020 написа:Абсолютно същия проблем на същия двигател,от 2000 оборота до 3000 се чуди кво да прави при отпущане на педала си наема след 3000 никакви проблеми.На диагностика на 2 различни места казват че всичко било 6 ама уви.Сменени свещи,филтри никакъв ефект.
Тва на бензин ли?!
Кабели?!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта