Температурата на вашата кола в тези жеги

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Пон 16 юли 2007 14:24


Хм...някой има ли представа моето Венто с две скорости на перката ли е,
ето снимка Изображение.
Вчера ходих на Кръстова гора в Родопите Изображение-голям баир с много 360* завои(чак си виждаш задния номер) в продължение на доста километри,в колата пет човека и температурата особенно на последния баир се закова твърдо на 100*,чак започнах да се притеснявам :shock .
Тук на равното качва 95 пуска перката и сваля на 90,а вчера по баира под 100 не падна.
Днес гледам на колата нищо и няма,но как се процедира в такива случаи спира ли се,що ли и нормално ли е да държи 100*.
Иначе горе на върха е супер :D ...




Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Пон 16 юли 2007 20:00


1,8Мi ADZ над 90 не ми е качвала.


Потребителски аватар
iceto_666
Мнения: 207
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 15:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот iceto_666 » Пон 16 юли 2007 21:12


АБС двигател 1.8 90 коня 90-95 градуса нито повече нито по-малко.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 17 юли 2007 6:26


FELIPE написа:Хм...някой има ли представа моето Венто с две скорости на перката ли е,
в продължение на доста километри,в колата пет човека и температурата особенно на последния баир се закова твърдо на 100*,чак започнах да се притеснявам :shock .
Тук на равното качва 95 пуска перката и сваля на 90,а вчера по баира под 100 не падна.
Днес гледам на колата нищо и няма,но как се процедира в такива случаи спира ли се,що ли и нормално ли е да държи 100*.
Иначе горе на върха е супер :D ...

Мисля че е нормално. Моята при околна температура 40градуса поддържаше 95-100градуса, което е с няколко градуса повече от през хладното време. Ето параметрите на охладителната система

C O O L I N G S Y S T E M -
Охладителна система
Спецификации:
Фабрични кодове на двигателя:
JP JR RA SB 1V
Термоключ (вероятно първа степен на перката ) включен: [°C] 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98
Термоключ изключен:[°C] 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93
Термоключ включен (предполагам на изгасен мотор,т.е. след като двигателят е загасен,перката да остане включена): [°C] 110 110 110 110 110
Термоключ изключен:[°C] 103 103 103 103 103
Тип на охладителната течност - Етилен гликол
Обем на охладителната система:[l] 6,5 6,5 6,5 6,5 6,5
Максимум налягане при тест за течове:[bar] 1,25 1,25 1,25 1,25 1,25
Термостатът започва да се отваря:Thermostat opening [°C] 87 87 87 87 87
Термостатът напълно отворен:[°C] 102 102 102 102 102
Ход на термостата:[mm] 7


Потребителски аватар
protoberans
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 31 юли 2006 13:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот protoberans » Вто 17 юли 2007 7:52


90 G3 1.4 AEX


Потребителски аватар
nikikit
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 01 май 2007 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikikit » Вто 17 юли 2007 21:05


1.8Мi ADZ -90 градуса


Потребителски аватар
tskostov
Мнения: 494
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 0:39
Автомобил: Seat Ibiza MK III 2002
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот tskostov » Сря 18 юли 2007 22:17


колеги,може ли някой да ми каже как да разбера на колко градуса е ,като на таблото имам само разграфено поле,без градуси!!!! наистина не мога да разбера,а ме притеснява че доста загрява голфето.....
Изображение


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 19 юли 2007 7:40


Единствения точен метод за измерване на температура е термометрирането.....не вярвам някой да не го знае.
Тук всички колеги са единни ,че датчикът на таблото дори и при едни и същи видове ДВГ показва различно при едни и същи температури.
Така че......вземаш технически термометър над 100 градуса и мериш....То но графите затова не са и написали градусите....бат Дойчо е бил просто коректен.....
Щом стрелката затрепти
термометъра грабни
пъхаш го във антифриза
хоп....и градусът излиза!


Потребителски аватар
veritas
Капитан пустиняк
Мнения: 2565
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот veritas » Чет 19 юли 2007 8:03


Дедо Коци (Голф-а) си е на 90-95 при всякакви атмосферни условия.Мноо е печен :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
veritas
Капитан пустиняк
Мнения: 2565
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот veritas » Чет 19 юли 2007 8:04


FELIPE написа:Хм...някой има ли представа моето Венто с две скорости на перката ли е,
ето снимка Изображение.
Вчера ходих на Кръстова гора в Родопите Изображение-голям баир с много 360* завои(чак си виждаш задния номер) в продължение на доста километри,в колата пет човека и температурата особенно на последния баир се закова твърдо на 100*,чак започнах да се притеснявам :shock .
Тук на равното качва 95 пуска перката и сваля на 90,а вчера по баира под 100 не падна.
Днес гледам на колата нищо и няма,но как се процедира в такива случаи спира ли се,що ли и нормално ли е да държи 100*.
Иначе горе на върха е супер :D ...
Най-вероятно е с две скорости колега,но за да си сигурен погледни буксата на перката,ако е с 3 крачета можеш да си сигурен че е така.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Чет 19 юли 2007 8:19


Датчика на радиатора е с три кабелчета,а в перката влизат две...странното е че като пусна климатика перката тръгва с чувствително по-висока скорост от нормалната...обаче кое я командва и как.
Ако е с една скорост е кофти ...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 19 юли 2007 8:21


FELIPE написа:Датчика на радиатора е с три кабелчета,а в перката влизат две...странното е че като пусна климатика перката тръгва с чувствително по-висока скорост от нормалната...обаче кое я командва и как.
Ако е с една скорост е кофти ...

Със сигурност си с две скорости,ама дали не ти включва направо на втора?А за климатика е нормално да е необходимо по-активно охлаждане.


DTS-GOLF 4
Мнения: 243
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 18:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот DTS-GOLF 4 » Чет 19 юли 2007 8:44


Здравейте.
Днес аз и баща ми отидохме до Смолян за едни проблем с паленето.Когато изкарваме колата от гаража си пали без проблем,обаче иализаме и спираме след 500 метра до магазина и там нещо спира да пали и се задавя колата.Отиваме ние днес на Смолян.И така човека сменя свещите с некви нови и вика ''готово е''.И тръгваме спокоини.Разхождаме се по главната,връщаме се в колата и пак праи проблеми.Караме я пак на човека.Гледа я пак на компа,и вика това е температурния датчик.В колата си показва 90 градуса,а на компа го вади 66 градуса.И човечеца каза че колата качвала гориво за 90 градуса и така колата не може да си поеме гориво и се давела.Иначе проблема се реши.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 19 юли 2007 9:01


DTS-GOLF 4 написа:Здравейте.
Днес аз и баща ми отидохме до Смолян за едни проблем с паленето.Когато изкарваме колата от гаража си пали без проблем,обаче иализаме и спираме след 500 метра до магазина и там нещо спира да пали и се задавя колата.Отиваме ние днес на Смолян.И така човека сменя свещите с некви нови и вика ''готово е''.И тръгваме спокоини.Разхождаме се по главната,връщаме се в колата и пак праи проблеми.Караме я пак на човека.Гледа я пак на компа,и вика това е температурния датчик.В колата си показва 90 градуса,а на компа го вади 66 градуса.И човечеца каза че колата качвала гориво за 90 градуса и така колата не може да си поеме гориво и се давела.Иначе проблема се реши.

Колега това май вече си писал на друго място а?


Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mania » Чет 19 юли 2007 9:13


88-90 градуса, блатле. И зимата, и сега. :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта