FELIPE написа:Хм...някой има ли представа моето Венто с две скорости на перката ли е,
в продължение на доста километри,в колата пет човека и температурата особенно на последния баир се закова твърдо на 100*,чак започнах да се притеснявам

.
Тук на равното качва 95 пуска перката и сваля на 90,а вчера по баира под 100 не падна.
Днес гледам на колата нищо и няма,но как се процедира в такива случаи спира ли се,що ли и нормално ли е да държи 100*.
Иначе горе на върха е супер

...
Мисля че е нормално. Моята при околна температура 40градуса поддържаше 95-100градуса, което е с няколко градуса повече от през хладното време. Ето параметрите на охладителната система
C O O L I N G S Y S T E M -
Охладителна система
Спецификации:
Фабрични кодове на двигателя:
JP JR RA SB 1V
Термоключ (вероятно първа степен на перката ) включен: [°C] 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98 93 - 98
Термоключ изключен:[°C] 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93 88 - 93
Термоключ включен (предполагам на изгасен мотор,т.е. след като двигателят е загасен,перката да остане включена): [°C] 110 110 110 110 110
Термоключ изключен:[°C] 103 103 103 103 103
Тип на охладителната течност - Етилен гликол
Обем на охладителната система:[l] 6,5 6,5 6,5 6,5 6,5
Максимум налягане при тест за течове:[bar] 1,25 1,25 1,25 1,25 1,25
Термостатът започва да се отваря:Thermostat opening [°C] 87 87 87 87 87
Термостатът напълно отворен:[°C] 102 102 102 102 102
Ход на термостата:[mm] 7