Настройка на Дебитомер VW Jetta
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Разбира се!
Датчика за температурата на антифриза, датчиците за дроселната клапа (ако си с PB/PF мотор те са крайните положения на клапата- празен ход и пълно натоварване)
От центровката на делкото също зависи равномерната работа на двигателя.
Датчика за температурата на входящия въздух (той ти е около дебитомера).
Ако си с PF двигател- Ламбда-сондата (PB-то няма ламбда)
Датчика за температурата на антифриза, датчиците за дроселната клапа (ако си с PB/PF мотор те са крайните положения на клапата- празен ход и пълно натоварване)
От центровката на делкото също зависи равномерната работа на двигателя.
Датчика за температурата на входящия въздух (той ти е около дебитомера).
Ако си с PF двигател- Ламбда-сондата (PB-то няма ламбда)
Как да разбера с кой двигател съм? На двигателя ли го пише?
Последна промяна от x15 на Съб 18 авг 2012 0:39, променено общо 1 път.
Само да добавя че колата е сглабяна в завод в Мексико, ако това има значение за настройката на дебитомера?
Последна промяна от x15 на Съб 18 авг 2012 0:42, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ех ама и ти в какви филми се вкарваш сега и с двигателя...
Принципно, на големия талон рябва да ти пише номера на двигателя. Интересуват те първите 2 букви. Ще да са или PB или PF.
Това, разбира се, ако полицаите са разбрали правилно
Другия вариант е по наличието (или отсъствие) на катализатор и Ламбда-сонда.
РВ-то няма и двете! Това им е разликата (и от там и разлика в мощността)
Ламбдта при нас стои върху катализатора. Кабелите й вървят към моторния отсек и се включват в една букса, захваната на задния тампон на двигателя, пред пасажера.
Ако има Ламбда- PF е мотора.
Принципно, на големия талон рябва да ти пише номера на двигателя. Интересуват те първите 2 букви. Ще да са или PB или PF.
Това, разбира се, ако полицаите са разбрали правилно
Другия вариант е по наличието (или отсъствие) на катализатор и Ламбда-сонда.
РВ-то няма и двете! Това им е разликата (и от там и разлика в мощността)
Ламбдта при нас стои върху катализатора. Кабелите й вървят към моторния отсек и се включват в една букса, захваната на задния тампон на двигателя, пред пасажера.
Ако има Ламбда- PF е мотора.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 67 госта
