Настройка на Дебитомер VW Jetta

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот x15 » Пет 22 авг 2008 14:36


Здравейте колеги, освен дебитомера има ли още нещо което да определя колко гориво да се подава към двигателя, че като се пробвам да го настоя по горните параметри двигателя почва да работи гладко чак когато пружината е натегната до скъсване?




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 22 авг 2008 15:50


Разбира се!
Датчика за температурата на антифриза, датчиците за дроселната клапа (ако си с PB/PF мотор те са крайните положения на клапата- празен ход и пълно натоварване)
От центровката на делкото също зависи равномерната работа на двигателя.
Датчика за температурата на входящия въздух (той ти е около дебитомера).
Ако си с PF двигател- Ламбда-сондата (PB-то няма ламбда)


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот x15 » Съб 23 авг 2008 2:03


Как да разбера с кой двигател съм? На двигателя ли го пише?

Последна промяна от x15 на Съб 18 авг 2012 0:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот x15 » Съб 23 авг 2008 3:55


Само да добавя че колата е сглабяна в завод в Мексико, ако това има значение за настройката на дебитомера?

Последна промяна от x15 на Съб 18 авг 2012 0:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 23 авг 2008 8:33


Ех ама и ти в какви филми се вкарваш сега и с двигателя... :lol:
Принципно, на големия талон рябва да ти пише номера на двигателя. Интересуват те първите 2 букви. Ще да са или PB или PF.
Това, разбира се, ако полицаите са разбрали правилно ;)
Другия вариант е по наличието (или отсъствие) на катализатор и Ламбда-сонда.
РВ-то няма и двете! Това им е разликата (и от там и разлика в мощността)
Ламбдта при нас стои върху катализатора. Кабелите й вървят към моторния отсек и се включват в една букса, захваната на задния тампон на двигателя, пред пасажера.
Ако има Ламбда- PF е мотора.


Потребителски аватар
x15
Мнения: 718
Регистриран на: Сря 06 авг 2008 3:06
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот x15 » Нед 14 сеп 2008 3:59





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 67 госта