



Спирачни дискове
- nurv
- Мнения: 1664
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: ALF
- Местоположение: София, Младост 3
Re: Спирачни дискове
Благодаря за информацията! Ще се мери значи 

- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Спирачни дискове
Айде да съживя малко темата и да я използвам да ми дадете малко акъл как ди си измеря дисковете със шублера.Имат ръб и се чудя как да го измеря най-точно-т.е разликата между ръба и реално износената площ
Нещо май не го обясних като хората дано да с те ме разбрали
Иначе колата си спира нормално и няма никакви проблеми и се чудя дали да пипам след като всичко си е ок,защото все пак оригиналното си е оригинално...


- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: Спирачни дискове
Prodriver написа:Айде да съживя малко темата и да я използвам да ми дадете малко акъл как ди си измеря дисковете със шублера.Имат ръб и се чудя как да го измеря най-точно-т.е разликата между ръба и реално износената площНещо май не го обясних като хората дано да с те ме разбрали
Иначе колата си спира нормално и няма никакви проблеми и се чудя дали да пипам след като всичко си е ок,защото все пак оригиналното си е оригинално...
Идеята която ми идва веднага след като ти прочетох въпроса е следната!
Взимаш две еднакви гайки примерно и ги слагаш с трапецовидната част към диска!
После мериш и изваждаш резултата без гайките и ето ти дебелината на диска!
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Спирачни дискове
Prodriver написа:Айде да съживя малко темата и да я използвам да ми дадете малко акъл как ди си измеря дисковете със шублера.Имат ръб и се чудя как да го измеря най-точно-т.е разликата между ръба и реално износената площНещо май не го обясних като хората дано да с те ме разбрали
Иначе колата си спира нормално и няма никакви проблеми и се чудя дали да пипам след като всичко си е ок,защото все пак оригиналното си е оригинално...
Ако са под минималната дебелина - задължително смяна. Щото тя ще спира, ще спира и някой път ще строши диска вместо да спре...
Re: Спирачни дискове
на толкова км сигурно ви са криви главините1 ама 100% !това идва (за главините иде реч) от лагера на главината . двоен и дели главината на две опорни повърхнини ,които се износвот различно и от там идва проблема!нови дискове Бош са по 46 бглв!какви са тези безумне суми? дайте ги на някой свестен майстор да ви открие проблема и да не се харчите!
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Спирачни дискове
doaiena написа:Идеята която ми идва веднага след като ти прочетох въпроса е следната!
Взимаш две еднакви гайки примерно и ги слагаш с трапецовидната част към диска!
После мериш и изваждаш резултата без гайките и ето ти дебелината на диска!
Мерси колега за добрата идея


-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Спирачни дискове
колеги ниакой да каже за дискове цимерман заслужават ли си че трябва да сменям на голфа по 27лв броя за голф2
- gepy_m
- Мнения: 202
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 14:57
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BXE 2007 1 9 TDI
- Местоположение: Центъра на Вселената-Меден Рудник
Re: Спирачни дискове
Здравейте колеги,значи чувал съм,че дисковете се кривят и от кофти джанти (реплики на оригинала).Това ми го е казвал майстор гумаджия а и от приятели съм го чувал
Re: Спирачни дискове
Някой да има идея за цени на тия "главини". Че и при мен се получава това претрисане.. и да го имам като вариант ако не е от дисковете . Обаче кофти, защото няма значение от скороста предницата ми играе бая при спиране
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: Вто 23 фев 2010 18:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Спирачни дискове
Аз съм с дискове FERODO и накладки FERODO ... за 240лв всичко, вече 2000км. и единствената ми забележка е че накладките страшно много фърлят феродоф прах , НО така трябва да е ..
, но всичко е до личен избор 


-
- Мнения: 104
- Регистриран на: Нед 07 дек 2008 19:47
- Автомобил: Vokswagen Pasat B3
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Русе
Re: Спирачни дискове
Никой нищо не каза за състоянието на спирачните апарати. Дискове се изкривяват и заради блокирали водачи на супортите.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Спирачни дискове
Само да попитам как установявате че са ви криви дисковете или главините?
Аз го правя така:
Вземам една магнитна стойка с часовник/показва стотни и десети от мм./
праскам едно тежко желязо на земята слагам стойката върху него да не мърда и слагам опипвача на часовника върху периферията на диска,проверявам на няколко места по периферията.Досега на мой диск най-много ми е показало 0.03мм,въпреки че производителя е написал,че допуска е 0.05/говорим челно биене/
Сега,има една особеност при чугуна по принцип която старите металурзи наричат ''живеене'' на материала/измята се постепенно под вътрешните напрежения в материала/Ако някои евтини марки са си спестили част от технологията по премахване на вътрешните напрежения/мисля че беше изкуствено/в пещ/ и естествено стареене на чугуна/ и при повишаване на температурата в диска-примерно спиране да се ускорява процеса и...
но пак ви казвам вместо да набеждавате дисковете пуснете един часовник контролно и той ще си покаже.Не трябва колебанието при завъртане да е повече от 0.05мм.
Аз го правя така:
Вземам една магнитна стойка с часовник/показва стотни и десети от мм./
праскам едно тежко желязо на земята слагам стойката върху него да не мърда и слагам опипвача на часовника върху периферията на диска,проверявам на няколко места по периферията.Досега на мой диск най-много ми е показало 0.03мм,въпреки че производителя е написал,че допуска е 0.05/говорим челно биене/
Сега,има една особеност при чугуна по принцип която старите металурзи наричат ''живеене'' на материала/измята се постепенно под вътрешните напрежения в материала/Ако някои евтини марки са си спестили част от технологията по премахване на вътрешните напрежения/мисля че беше изкуствено/в пещ/ и естествено стареене на чугуна/ и при повишаване на температурата в диска-примерно спиране да се ускорява процеса и...
но пак ви казвам вместо да набеждавате дисковете пуснете един часовник контролно и той ще си покаже.Не трябва колебанието при завъртане да е повече от 0.05мм.
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Спирачни дискове
Altec написа:Някой да има идея за цени на тия "главини". Че и при мен се получава това претрисане.. и да го имам като вариант ако не е от дисковете . Обаче кофти, защото няма значение от скороста предницата ми играе бая при спиране
колега и аз го имах това тресене при спиране и чукане в педала смених лагер главина (здрави) дискове, и няколко пъти на баланс джани за изпраяне и като смених летните със зимните чукането в педала и тресенето на волана при спиране изчезна
- ceci4
- Мнения: 885
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
- Автомобил: VW Golf V TDI 16V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Плевен
Re: Спирачни дискове
Аз при втория комплект криви дискове, взех, че ги смених заедно с накладките. С твърди накладки могат да се изкривят всякакви дискове.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 96 госта