Спирачни дискове

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nurv
Мнения: 1664
Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
Автомобил: Audi A6
Двигател: ALF
Местоположение: София, Младост 3

Re: Спирачни дискове

Мнениеот nurv » Сря 01 апр 2009 21:14


Благодаря за информацията! Ще се мери значи :обичам ви




Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: Спирачни дискове

Мнениеот Prodriver » Сря 02 сеп 2009 14:21


Айде да съживя малко темата и да я използвам да ми дадете малко акъл как ди си измеря дисковете със шублера.Имат ръб и се чудя как да го измеря най-точно-т.е разликата между ръба и реално износената площ :gruebel Нещо май не го обясних като хората дано да с те ме разбрали :banghead: Иначе колата си спира нормално и няма никакви проблеми и се чудя дали да пипам след като всичко си е ок,защото все пак оригиналното си е оригинално...


Потребителски аватар
doaiena
Мнения: 1500
Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: София, Зоната на здрача
Контакти:

Re: Спирачни дискове

Мнениеот doaiena » Сря 02 сеп 2009 14:29


Prodriver написа:Айде да съживя малко темата и да я използвам да ми дадете малко акъл как ди си измеря дисковете със шублера.Имат ръб и се чудя как да го измеря най-точно-т.е разликата между ръба и реално износената площ :gruebel Нещо май не го обясних като хората дано да с те ме разбрали :banghead: Иначе колата си спира нормално и няма никакви проблеми и се чудя дали да пипам след като всичко си е ок,защото все пак оригиналното си е оригинално...


Идеята която ми идва веднага след като ти прочетох въпроса е следната!
Взимаш две еднакви гайки примерно и ги слагаш с трапецовидната част към диска!
После мериш и изваждаш резултата без гайките и ето ти дебелината на диска!


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Спирачни дискове

Мнениеот brum » Сря 02 сеп 2009 14:53


Prodriver написа:Айде да съживя малко темата и да я използвам да ми дадете малко акъл как ди си измеря дисковете със шублера.Имат ръб и се чудя как да го измеря най-точно-т.е разликата между ръба и реално износената площ :gruebel Нещо май не го обясних като хората дано да с те ме разбрали :banghead: Иначе колата си спира нормално и няма никакви проблеми и се чудя дали да пипам след като всичко си е ок,защото все пак оригиналното си е оригинално...


Ако са под минималната дебелина - задължително смяна. Щото тя ще спира, ще спира и някой път ще строши диска вместо да спре...


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Спирачни дискове

Мнениеот rudoni » Сря 02 сеп 2009 22:53


на толкова км сигурно ви са криви главините1 ама 100% !това идва (за главините иде реч) от лагера на главината . двоен и дели главината на две опорни повърхнини ,които се износвот различно и от там идва проблема!нови дискове Бош са по 46 бглв!какви са тези безумне суми? дайте ги на някой свестен майстор да ви открие проблема и да не се харчите!


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: Спирачни дискове

Мнениеот Prodriver » Чет 03 сеп 2009 8:19


doaiena написа:Идеята която ми идва веднага след като ти прочетох въпроса е следната!
Взимаш две еднакви гайки примерно и ги слагаш с трапецовидната част към диска!
После мериш и изваждаш резултата без гайките и ето ти дебелината на диска!

Мерси колега за добрата идея :beer не се бях сетил изобщо за такъв вариянт :078:Тия дни ще меря и ако трябва ще зимам нови.


danaildel4ev
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Спирачни дискове

Мнениеот danaildel4ev » Съб 05 сеп 2009 15:08


колеги ниакой да каже за дискове цимерман заслужават ли си че трябва да сменям на голфа по 27лв броя за голф2


Потребителски аватар
gepy_m
Мнения: 202
Регистриран на: Пет 13 апр 2007 14:57
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BXE 2007 1 9 TDI
Местоположение: Центъра на Вселената-Меден Рудник

Re: Спирачни дискове

Мнениеот gepy_m » Нед 06 сеп 2009 9:10


Здравейте колеги,значи чувал съм,че дисковете се кривят и от кофти джанти (реплики на оригинала).Това ми го е казвал майстор гумаджия а и от приятели съм го чувал


Потребителски аватар
Altec
Мнения: 165
Регистриран на: Вто 29 дек 2009 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Спирачни дискове

Мнениеот Altec » Чет 11 мар 2010 3:11


Някой да има идея за цени на тия "главини". Че и при мен се получава това претрисане.. и да го имам като вариант ако не е от дисковете . Обаче кофти, защото няма значение от скороста предницата ми играе бая при спиране


GT limited edition
Мнения: 246
Регистриран на: Вто 23 фев 2010 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Спирачни дискове

Мнениеот GT limited edition » Чет 11 мар 2010 18:36


Аз съм с дискове FERODO и накладки FERODO ... за 240лв всичко, вече 2000км. и единствената ми забележка е че накладките страшно много фърлят феродоф прах , НО така трябва да е .. :D , но всичко е до личен избор :да:


slavi7575
Мнения: 104
Регистриран на: Нед 07 дек 2008 19:47
Автомобил: Vokswagen Pasat B3
Двигател: PF 1988
Местоположение: Русе

Re: Спирачни дискове

Мнениеот slavi7575 » Съб 13 мар 2010 8:08


Никой нищо не каза за състоянието на спирачните апарати. Дискове се изкривяват и заради блокирали водачи на супортите.


KolioIv
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 23 апр 2010 10:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Спирачни дискове

Мнениеот KolioIv » Пет 23 апр 2010 11:22


Всичко подробно е казано на www.procutbg.com


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Спирачни дискове

Мнениеот Danny boy » Съб 24 апр 2010 5:51


Само да попитам как установявате че са ви криви дисковете или главините?
Аз го правя така:
Вземам една магнитна стойка с часовник/показва стотни и десети от мм./
праскам едно тежко желязо на земята слагам стойката върху него да не мърда и слагам опипвача на часовника върху периферията на диска,проверявам на няколко места по периферията.Досега на мой диск най-много ми е показало 0.03мм,въпреки че производителя е написал,че допуска е 0.05/говорим челно биене/
Сега,има една особеност при чугуна по принцип която старите металурзи наричат ''живеене'' на материала/измята се постепенно под вътрешните напрежения в материала/Ако някои евтини марки са си спестили част от технологията по премахване на вътрешните напрежения/мисля че беше изкуствено/в пещ/ и естествено стареене на чугуна/ и при повишаване на температурата в диска-примерно спиране да се ускорява процеса и...
но пак ви казвам вместо да набеждавате дисковете пуснете един часовник контролно и той ще си покаже.Не трябва колебанието при завъртане да е повече от 0.05мм.


zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Спирачни дискове

Мнениеот zdravko_jett » Съб 24 апр 2010 8:33


Altec написа:Някой да има идея за цени на тия "главини". Че и при мен се получава това претрисане.. и да го имам като вариант ако не е от дисковете . Обаче кофти, защото няма значение от скороста предницата ми играе бая при спиране

колега и аз го имах това тресене при спиране и чукане в педала смених лагер главина (здрави) дискове, и няколко пъти на баланс джани за изпраяне и като смених летните със зимните чукането в педала и тресенето на волана при спиране изчезна


Потребителски аватар
ceci4
Мнения: 885
Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
Автомобил: VW Golf V TDI 16V
Двигател: BKD 2004
Местоположение: Плевен

Re: Спирачни дискове

Мнениеот ceci4 » Нед 23 май 2010 16:19


Аз при втория комплект криви дискове, взех, че ги смених заедно с накладките. С твърди накладки могат да се изкривят всякакви дискове.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 96 госта