виж за грешки в паметта!?
В понеделник смятам да ида на диагностика и без това айрбег-а ми свети

направо съм се отчайл


eng.Kostadinov написа:Здравейте колеги,
(малко офф топик)
първо да ви пожелая весели новогодишни празници, жалко че няма повече дни в годината, през които оправдано да се преяжда![]()
Та по темата
........... е не се сдържах да пиша!
То само с ядене не става, ......... трябва и акъл![]()
Да предположим, че наистина при премахването на катализатора горивната смес става доста богата (както е установено от доста колеги). За да порастне вървенето и двигателя да изгори пълноценно тази смес, му трябва още въздух с дебит, който въздушният филтър трудно осигурява. За да се установи е възможно слагането на спортен филтър (не е препоръчително карането с махнат въздушен филтър). Според мен колегата трябва по обратния път да възстанови всичко както е било, и да не се вкарва в повече бели (разумен е теста със спортния филтър). А относно броят на ламбда сондите (1,2...5) мисля, че колегата най точно ще каже, но нека не губим добрият тон.
Аз не съм инженер,а доктор и не знам как от катализатор може да се обогатява горивна смес!!!!!Някой да обясни!!!
Поздрави
joker написа:Аз не съм инженер,а доктор...
Колега,във форума сигурно има още сто теми за премахване на катализатор,които завършват по тоя начин - 50:50 - затова не смятам,че пиша глупости,защото половината потребители в тоя форум са на моето мнение,което съм написал,за да помогна на колегата,ти си написал твоето,друг неговото и в крайна сметка след като прочете мненията на отзовалите се решението е негово.MK4 написа:тука всеки си говори на изсуст един кара пасат, един голф 3ка, аз ви казвам пряк опит от голф 1.8Т AGU мотор същия като на колегата, който е пуснал темата, но останалите продължават да пишат глупости.
Жоро написа:И на всичкото отгоре продължавам да твърдя,че на земното кълбо още не е произведен автомобил,на който като му махнеш катализатора започва да върви повече и да харчи по-малко.
MK4 написа:значи нашите коли (мойта и на колегата леонардо от видин) са някакви много уникални... как така тръгнаха значително по-добре и им падна разхода след махането на катализатора... явно не са произвеждани на земното кълбо
Haralampi написа:MK4 написа:значи нашите коли (мойта и на колегата леонардо от видин) са някакви много уникални... как така тръгнаха значително по-добре и им падна разхода след махането на катализатора... явно не са произвеждани на земното кълбо
Знаеш ли какво е плацебо-ефект? Ако не - прочети. Точно това е станало след махането на катализатора при теб, което всъщност значи че наистина е имало ефект![]()
Я помисли не се ли и цапа по-бавно откакто махна катализатора? Щото моята откакто и направих пълно вътрешно почистване стана по-тиха!
Махане на катализатор може да даде положително отражение върху колата, ако:
1. е бил задръстен, което според мен е мал-шанс за кола 2000та година.
2. Може би за по стари коли без ламбди и електроники. При нашите всичко е съобразено с (и оптимирано за) наличието на катализатор. Maхането му извън случая от т. 1 не може да доведе до нищо хубаво.
А всеки е свободен да експериментира - едни махат АБСа щото без него спирали по-добре, други слагат спортни огледала, щото колата ставала осезаемо по-бърза... ама както се вижда и от случая - мн често такива експерименти не завършват много добре.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта