Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот marchq » Нед 28 дек 2008 0:01


виж за грешки в паметта!?

В понеделник смятам да ида на диагностика и без това айрбег-а ми свети :?
направо съм се отчайл :cry: :oops:




Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Нед 28 дек 2008 2:33


абе какво лъжете момчето бе "разбирачи" колата е 2000 година но е AGU демек има една ламдба сонда преди катализатора, и махането на катализатора вреди само на природата, но подобрява с не малко и разхода и вървенето, при мен като сложих тръба падна от 13 на 11/100 в София. Също така тоя мотор е с жило на газта, drive by wire са по новите 1.8Т след AGU, така че хота които не са виждали такава кола да не дават компетентни мнения, а автора на темата да маха катализатора и да търси другаде проблема.

П.С. На AGU валовете мисля че са зацепени с верига и при смяна на ремък няма какво да се обърка... поправете ме ако греша...


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Нед 28 дек 2008 15:54


Dorian написа:Ако си с 2 ламбдсонди връщай катализатора обратно на мястот му

Защо пак си сложил катализатора щом си с 1 сонда колега :roll:
Направи една диагностика да видиш какво ще ти каже :arrow:


eng.Kostadinov
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот eng.Kostadinov » Нед 28 дек 2008 21:21


Здравейте колеги,
(малко офф топик)
първо да ви пожелая весели новогодишни празници, жалко че няма повече дни в годината, през които оправдано да се преяжда :D

Та по темата
........... е не се сдържах да пиша!
То само с ядене не става, ......... трябва и акъл :lol:
Да предположим, че наистина при премахването на катализатора горивната смес става доста богата (както е установено от доста колеги). За да порастне вървенето и двигателя да изгори пълноценно тази смес, му трябва още въздух с дебит, който въздушният филтър трудно осигурява. За да се установи е възможно слагането на спортен филтър (не е препоръчително карането с махнат въздушен филтър). Според мен колегата трябва по обратния път да възстанови всичко както е било, и да не се вкарва в повече бели (разумен е теста със спортния филтър). А относно броят на ламбда сондите (1,2...5) мисля, че колегата най точно ще каже, но нека не губим добрият тон.
Поздрави


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Нед 28 дек 2008 23:36


eng.Kostadinov написа:Здравейте колеги,
(малко офф топик)
първо да ви пожелая весели новогодишни празници, жалко че няма повече дни в годината, през които оправдано да се преяжда :D

Та по темата
........... е не се сдържах да пиша!
То само с ядене не става, ......... трябва и акъл :lol:
Да предположим, че наистина при премахването на катализатора горивната смес става доста богата (както е установено от доста колеги). За да порастне вървенето и двигателя да изгори пълноценно тази смес, му трябва още въздух с дебит, който въздушният филтър трудно осигурява. За да се установи е възможно слагането на спортен филтър (не е препоръчително карането с махнат въздушен филтър). Според мен колегата трябва по обратния път да възстанови всичко както е било, и да не се вкарва в повече бели (разумен е теста със спортния филтър). А относно броят на ламбда сондите (1,2...5) мисля, че колегата най точно ще каже, но нека не губим добрият тон.
Аз не съм инженер,а доктор и не знам как от катализатор може да се обогатява горивна смес!!!!!Някой да обясни!!!
Поздрави


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 29 дек 2008 0:17


Aз повече няма да давам акъл :?


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Пон 29 дек 2008 0:53


И аз.Но нито инженери,нито доктори могат да ме убедят,че няма автомобили (в това число и VW),на които чрез премахване на катализатора (да не говорим па за замяната му с нек'ви резонаторни гърнета или тръби) се променят и условията,в които работи ламбда сондата.И най-често срещаният ефект при такива коли е невървеж и харч.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19708
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 29 дек 2008 9:52


joker написа:Аз не съм инженер,а доктор...

Аз пък като се знам какъв съм инженер ме е страх да ходя по доктори, ама т'ва друга бира mhihi mhihi
Иначе както писа вече и Жоро, променя се потока на газовете, температурата, до която се нагрява сондата... Доста нещица ;)
До преди около 2-3 месеца бях с избушен катализатор. Отскоро съм с някакъв си, втора ръка, метален, от бензинов Мерцедес, 2.5л.
Това, което смея да твърдя е, че разхода ми спадна осезаемо (може би- литър), без вървежа и ускорението да се повлиаят грам! Даже взех, че си свалих времето за ускорение до 100км/ч на под 10 сек. ;) (говорим за пассатор, комби при това)
Още един плюс: Преди 2 седмици си минах преглед +газове без да се занимавам да свалям чипове, без нищо! На същото място миналата година извадиха Пассата и вкараха едно Голфче на негово място, че при прегледа се иска и протокол от газ-анализатора ;)
Относно спортния филтър- с такъв съм от... може би 2 години. При 8V атмосферките е много по-лесно да вкараш повече гориво, отколкото въздух. Така, че една коректно работеща Ламбда-сонда ще си подържа сместа в необходимите й граници независимо какъв е филтъра.
При принудително пълнените двигатели не знам. Вероятно филтъра ще се явява по-голяма пречка, заради повишената динамика на входящия въздух.


Потребителски аватар
emohrisstov
Мнения: 1487
Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Село София
Контакти:

Мнениеот emohrisstov » Пон 29 дек 2008 12:14


Добре де колеги, нали говорим за промени и проблеми ако катализатора е ПРЕДИ ламбда спндата? Ако колата има една ламбда сонда и катализатора е СЛЕД нея, има ли промени? :roll:


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Вто 30 дек 2008 17:02


тука всеки си говори на изсуст един кара пасат, един голф 3ка, аз ви казвам пряк опит от голф 1.8Т AGU мотор същия като на колегата, който е пуснал темата, но останалите продължават да пишат глупости.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 30 дек 2008 17:21


MK4 написа:тука всеки си говори на изсуст един кара пасат, един голф 3ка, аз ви казвам пряк опит от голф 1.8Т AGU мотор същия като на колегата, който е пуснал темата, но останалите продължават да пишат глупости.

Аз 2 такива мотора имам ама точно за това спрях да пиша. Сега само чета :D


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Вто 30 дек 2008 19:15


MK4 написа:тука всеки си говори на изсуст един кара пасат, един голф 3ка, аз ви казвам пряк опит от голф 1.8Т AGU мотор същия като на колегата, който е пуснал темата, но останалите продължават да пишат глупости.
Колега,във форума сигурно има още сто теми за премахване на катализатор,които завършват по тоя начин - 50:50 - затова не смятам,че пиша глупости,защото половината потребители в тоя форум са на моето мнение,което съм написал,за да помогна на колегата,ти си написал твоето,друг неговото и в крайна сметка след като прочете мненията на отзовалите се решението е негово.
А карам Голф 3-ка,защото аз така искам.И не искам по-хубава или по-лоша,а искам точно тая,моята.
И на всичкото отгоре продължавам да твърдя,че на земното кълбо още не е произведен автомобил,на който като му махнеш катализатора започва да върви повече и да харчи по-малко.И продължавам да пиша глупости,че премахването на катализатора скапва работата на ламбда сондата.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Вто 30 дек 2008 20:03


Жоро написа:И на всичкото отгоре продължавам да твърдя,че на земното кълбо още не е произведен автомобил,на който като му махнеш катализатора започва да върви повече и да харчи по-малко.


значи нашите коли (мойта и на колегата леонардо от видин) са някакви много уникални... как така тръгнаха значително по-добре и им падна разхода след махането на катализатора... явно не са произвеждани на земното кълбо :lol:


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Мнениеот Haralampi » Вто 30 дек 2008 22:25


MK4 написа:значи нашите коли (мойта и на колегата леонардо от видин) са някакви много уникални... как така тръгнаха значително по-добре и им падна разхода след махането на катализатора... явно не са произвеждани на земното кълбо :lol:


Знаеш ли какво е плацебо-ефект? Ако не - прочети. Точно това е станало след махането на катализатора при теб, което всъщност значи че наистина е имало ефект :roll: :D Я помисли не се ли и цапа по-бавно откакто махна катализатора? Щото моята откакто и направих пълно вътрешно почистване стана по-тиха!

Махане на катализатор може да даде положително отражение върху колата, ако:

1. е бил задръстен, което според мен е мал-шанс за кола 2000та година.
2. Може би за по стари коли без ламбди и електроники. При нашите всичко е съобразено с (и оптимирано за) наличието на катализатор. Maхането му извън случая от т. 1 не може да доведе до нищо хубаво.

А всеки е свободен да експериментира - едни махат АБСа щото без него спирали по-добре, други слагат спортни огледала, щото колата ставала осезаемо по-бърза... ама както се вижда и от случая - мн често такива експерименти не завършват много добре.


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Сря 31 дек 2008 0:22


Haralampi написа:
MK4 написа:значи нашите коли (мойта и на колегата леонардо от видин) са някакви много уникални... как така тръгнаха значително по-добре и им падна разхода след махането на катализатора... явно не са произвеждани на земното кълбо :lol:


Знаеш ли какво е плацебо-ефект? Ако не - прочети. Точно това е станало след махането на катализатора при теб, което всъщност значи че наистина е имало ефект :roll: :D Я помисли не се ли и цапа по-бавно откакто махна катализатора? Щото моята откакто и направих пълно вътрешно почистване стана по-тиха!

Махане на катализатор може да даде положително отражение върху колата, ако:

1. е бил задръстен, което според мен е мал-шанс за кола 2000та година.
2. Може би за по стари коли без ламбди и електроники. При нашите всичко е съобразено с (и оптимирано за) наличието на катализатор. Maхането му извън случая от т. 1 не може да доведе до нищо хубаво.

А всеки е свободен да експериментира - едни махат АБСа щото без него спирали по-добре, други слагат спортни огледала, щото колата ставала осезаемо по-бърза... ама както се вижда и от случая - мн често такива експерименти не завършват много добре.



абе дървен философ такъв, я кажи като съм увеличил диаметъра на генерацията какво съм преебал, понеже нали всичко е сметнато и оптимизирано?
оргинално 55 мм пък мойта тръба от турбото на 63, явно и с това съм се прецакал...
ае като не си наясно поне не пиши глупости публично!


П.С.
плацебо ефекта явно не се отразява само на мен, а и на измервателната апаратура на 400 м в Дупница :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта