Кой бензинов мотор за Г3 предпочитате

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora

Кой бензинов мотор за Г3 предпочитате

1.4 (55к.с 60к.с)АБД, АЕХ
6
5%
1.6 (75к.с)
8
6%
1.8 (7.5к.с )
7
6%
1.8 (90к.с)АБС
43
34%
1.6 (101к.с)
14
11%
2.0 (115к.с)
11
9%
2.0 (150к.с)
36
29%
 
Общо гласове: 125
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 26 дек 2005 10:24


Ники,според мен съотношението вървеж/разход зависи най-вече от техническото състояние на автомобила.Знам,че всеки иска да върви много и да харчи малко,ама конете си искат храна.




Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Пон 26 дек 2005 10:54


°niksi° написа:Ето ви въпроса на човека, ако все пак някой го е прочел е добре:
Имам предвид, кой според вас си струва най-много и предлага най-добра издържливост и най-добро съотношение м/у вървеж и разход


Никъде не се споменава "кой върви повече"
А и самата анкета е обречена със слагането на една място на 1.4 и 2.0 /150/.

По темата - ако искаш добро съотношение вървеж/разход - 1.9 ТДИ 90 к.с.

напълно съм съглсен с тебе за ТДИ-то ама аз ако мога ще искам да е 110 коньовото :twisted: .

а вчера съвсем случайно се запознах с един тунингист от София, приятел на ники златков от "Про Сприйд", та той ми обясни това онова за голфчетата...ама като цяло отрицателно мнение за бързината им :cry: каза ми че ако искам бърза кола дато да си правиш кефа с нея - Астра ГСИ 16-ките са идеални (за съжалебие мисля ,че е прав). та ми обясни какво може да се сложе по едни голфче и за около 500 - 600 лева да тръгне малко по така (валова, чип. мисля че до 700 кинта може да се вмести който има желание)
няма да забравя как подигравателно разправяше ,че се бъзикал с голфчета по софията с неговия Ескорт 1.6 8v 115 коня :shock :shock :shock


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 26 дек 2005 10:55


[steeN] написа:А 1.4 e 14.9 сек. от 0-100, 1.6 mono е 14... и това ако не е ускорение с календара. .

Откъде си взел тези данни само ти си знаеш....
За мен това са данните:
Golf3 1.4 --- 60/5200 к.с./об. * 0-100км - 16.3 сек.
Golf3 1.6 ---75/5000 к.с./об. * 0-100км - 14.0 сек.
Golf3 1.8 ---90/5500 к.с./об. * 0-100км - 12.1 сек.
Golf3GTI 2.0 ---115/5400 к.с./об. * 0-100км - 10.1 сек
Golf3GTI 2.0(16V) ---150/5800 к.с./об. * 0-100км - 8.3сек

Golf2 1.6 --- 75/5200 к.с./об. * 0-100км - 12,7
Golf2 1.8 ---90/5250 к.с./об. * 0-100км - 11.2 сек
Golf2GTI 1.8 ---112/5400 к.с./об. * 0-100км - 10.0 сек
1.8i GTI 16V----139/6100 к.с./об. * 0-100км - 08.5сек

Последна промяна от Li4o на Пон 26 дек 2005 11:38, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 26 дек 2005 10:58


Аз съм останал с много добро впечатление от Опел Кадет GSI.Значи 2000 кубика на газ.Казвам ви не дава да му се пипне газта.А и съм ги виждал как се изрязват,ма нешо вече ги не карат :dontknow:


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Пон 26 дек 2005 11:08


Даскала написа:Моля ви душици,прекалявате spam
Даскале,всичко е в кръга на майтапа. handshake


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пон 26 дек 2005 11:11


Както винаги-златната среда-1.8-90к.сДизелджия съм та може и да греша!


Потребителски аватар
Mega
Мнения: 444
Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
Двигател: AGN - 125
Местоположение: София
Контакти:

Re ...

Мнениеот Mega » Пон 26 дек 2005 11:11


Колеги аз съм с 2,0 - 115 к. но определено 2,0 - 150 к. има много по-добро КПД. Иначе съм супер доволен от машината. Аз работя с нея и и взимам акъла, но не е мръднал и грам.


Така че, за мен 2,0 - 150 к е мотора :)), жалко, че не съм виждал да се слага на Венто и не знам защо?


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Пон 26 дек 2005 12:10


Li4o написа:.....

пропуснал си нещо май :wink:
Golf3 (GT)---1.6---74 kw/101 hp---5800/min---въртящ момент 135/4400 об. (това е при АЕК, при АFT i AKS e 140/4400)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13543
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 26 дек 2005 13:08


SnowMaster написа:не е ли глупаво че да си смениш свещите трядва да махнеш филтъра.

и на 1,6 мотор АЕЕ е така :(

И всичко под 140-150 коня е куцо пиле.Хем гори хем не върви

Самата истина си е. А Голф никога не е бил спортна кола. Въпреки , че съм фен това си е истина.
Някой случайно да е видял Голф в бившият DTM ????
За разлика от Алфа 155 сега 156 , BMW, Merc. т.н. В този шампионат няма VW :(
На Голф 3ка , а и на Пасат Б4 им тежат железата , за разлика от Опелите има разлика поне 80-100кг, а ако е напреднала и жълата чума може и повече кила.
А Доктора да ме извинява , ама с тази скопена талига да бие Голф 2 ка мотор EZ ами няма начин просто или EZ та трябва да е на 2 -3 цилиндра. S ЕZ съм вдигал 185км/ час на равно.Летял съм във въздуха с Голф 2 ка EZ . И като се приземих сам не можах да повярвам на здравината на ламарините за разлика от тенекийките на 3 ката.3 ката е с много кекави ламаринки.
И явно не се е качвал на кола 150 коня за да има мнение.
С 3 ръце гласувам за 2л 150 коня. Те това е мотора. Сега карам самолет 155 2,0л 147 коня/ може да са повече вече защото катализатора е долу./ Като се кача на АЕЕ 1,6 все едно съм на талигата на доктора -1,4 :(
Големият и мощен мотор позволява да се качва наир нагоре на висока предавка 4 или 5 та без проблем докато кекавият 1,4л трябва да ръгаш на 3 та.
Нагорнището към Вимица от пресечката на Левски като тръгнеш с 50км на 50 км на 5 та подаваш газ и ускорява и не се налага да смъкваш предавката надолу. Качва баира на 5 та .Голфа 75к му се налага да минеш на 4 та .На 5 та неще да се услорява хагоре.
Ето това е мощният двигател позволява да се кара по-мързеливо

Последна промяна от kris11 на Пон 26 дек 2005 20:29, променено общо 7 пъти.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13543
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 26 дек 2005 13:19


SnowMaster написа:не е ли глупаво че да си смениш свещите трядва да махнеш филтъра.

и на 1,6 мотор АЕЕ е така :(


Потребителски аватар
smg
Мнения: 414
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот smg » Пон 26 дек 2005 13:20


ABF е истината 8)


Потребителски аватар
angel.1
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот angel.1 » Пон 26 дек 2005 14:04


kris11 написа:
И всичко под 140-150 коня е куцо пиле.Хем гори хем не върви
Уоооу,доста силничко казано. :shock


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 26 дек 2005 14:32


И мене много ме кефи ABF ама като знам как са карани, и че само са ръчкани, юркани, цедени и секви там други гаври ме достраша да си купя такова.
Има още един момент, че цените им започват от 5500-6000лв. и при положение, че трябва да платиш 2500лв за вноса на тези 150коня, излиза, че АBF е по евтин от 1.6, 1.4, 1.8, 2.0
То е вярно, че има и VR6 по 1200, 1500 и 1700Евро, ама с тези тъпи акцизи и ДДС как да си вкараш такава кола. Да им изсъхнат т???ците на тези, които са измислили тези акцизи, човек не може да си купи вървежна кола. Дано като влезнеме в ЕС да ги махнат, че да минавам на варианта Голф дизел за всекидневна употреба + Голф резачка, с които ще си правя секви модификации, експерименти и гаври.


[steeN]
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 01 юли 2005 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: там някъде

Мнениеот [steeN] » Пон 26 дек 2005 15:06


Li4o написа:
[steeN] написа:А 1.4 e 14.9 сек. от 0-100, 1.6 mono е 14... и това ако не е ускорение с календара. .

Откъде си взел тези данни само ти си знаеш....
опаа много ми се спеше и съм надценил леко 1.4, но е ясно какво съм имал предвид ... от тия числа, които си пуснал си личи, че голф 2 е доста по-бърз наистина


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Пон 26 дек 2005 21:37


най-добро съотношение м/у вървеж и разход :

Двуврат ГОЛФ 3 с тегло само 1035кг. + 1,6- 101кс.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта