Кой бензинов мотор за Г3 предпочитате
°niksi° написа:Ето ви въпроса на човека, ако все пак някой го е прочел е добре:Имам предвид, кой според вас си струва най-много и предлага най-добра издържливост и най-добро съотношение м/у вървеж и разход
Никъде не се споменава "кой върви повече"
А и самата анкета е обречена със слагането на една място на 1.4 и 2.0 /150/.
По темата - ако искаш добро съотношение вървеж/разход - 1.9 ТДИ 90 к.с.
напълно съм съглсен с тебе за ТДИ-то ама аз ако мога ще искам да е 110 коньовото

а вчера съвсем случайно се запознах с един тунингист от София, приятел на ники златков от "Про Сприйд", та той ми обясни това онова за голфчетата...ама като цяло отрицателно мнение за бързината им

няма да забравя как подигравателно разправяше ,че се бъзикал с голфчета по софията с неговия Ескорт 1.6 8v 115 коня



- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
[steeN] написа:А 1.4 e 14.9 сек. от 0-100, 1.6 mono е 14... и това ако не е ускорение с календара. .
Откъде си взел тези данни само ти си знаеш....
За мен това са данните:
Golf3 1.4 --- 60/5200 к.с./об. * 0-100км - 16.3 сек.
Golf3 1.6 ---75/5000 к.с./об. * 0-100км - 14.0 сек.
Golf3 1.8 ---90/5500 к.с./об. * 0-100км - 12.1 сек.
Golf3GTI 2.0 ---115/5400 к.с./об. * 0-100км - 10.1 сек
Golf3GTI 2.0(16V) ---150/5800 к.с./об. * 0-100км - 8.3сек
Golf2 1.6 --- 75/5200 к.с./об. * 0-100км - 12,7
Golf2 1.8 ---90/5250 к.с./об. * 0-100км - 11.2 сек
Golf2GTI 1.8 ---112/5400 к.с./об. * 0-100км - 10.0 сек
1.8i GTI 16V----139/6100 к.с./об. * 0-100км - 08.5сек
Последна промяна от Li4o на Пон 26 дек 2005 11:38, променено общо 2 пъти.
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Re ...
Колеги аз съм с 2,0 - 115 к. но определено 2,0 - 150 к. има много по-добро КПД. Иначе съм супер доволен от машината. Аз работя с нея и и взимам акъла, но не е мръднал и грам.
Така че, за мен 2,0 - 150 к е мотора
), жалко, че не съм виждал да се слага на Венто и не знам защо?
Така че, за мен 2,0 - 150 к е мотора

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13543
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
SnowMaster написа:не е ли глупаво че да си смениш свещите трядва да махнеш филтъра.
и на 1,6 мотор АЕЕ е така

И всичко под 140-150 коня е куцо пиле.Хем гори хем не върви
Самата истина си е. А Голф никога не е бил спортна кола. Въпреки , че съм фен това си е истина.
Някой случайно да е видял Голф в бившият DTM ????
За разлика от Алфа 155 сега 156 , BMW, Merc. т.н. В този шампионат няма VW

На Голф 3ка , а и на Пасат Б4 им тежат железата , за разлика от Опелите има разлика поне 80-100кг, а ако е напреднала и жълата чума може и повече кила.
А Доктора да ме извинява , ама с тази скопена талига да бие Голф 2 ка мотор EZ ами няма начин просто или EZ та трябва да е на 2 -3 цилиндра. S ЕZ съм вдигал 185км/ час на равно.Летял съм във въздуха с Голф 2 ка EZ . И като се приземих сам не можах да повярвам на здравината на ламарините за разлика от тенекийките на 3 ката.3 ката е с много кекави ламаринки.
И явно не се е качвал на кола 150 коня за да има мнение.
С 3 ръце гласувам за 2л 150 коня. Те това е мотора. Сега карам самолет 155 2,0л 147 коня/ може да са повече вече защото катализатора е долу./ Като се кача на АЕЕ 1,6 все едно съм на талигата на доктора -1,4

Големият и мощен мотор позволява да се качва наир нагоре на висока предавка 4 или 5 та без проблем докато кекавият 1,4л трябва да ръгаш на 3 та.
Нагорнището към Вимица от пресечката на Левски като тръгнеш с 50км на 50 км на 5 та подаваш газ и ускорява и не се налага да смъкваш предавката надолу. Качва баира на 5 та .Голфа 75к му се налага да минеш на 4 та .На 5 та неще да се услорява хагоре.
Ето това е мощният двигател позволява да се кара по-мързеливо
Последна промяна от kris11 на Пон 26 дек 2005 20:29, променено общо 7 пъти.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И мене много ме кефи ABF ама като знам как са карани, и че само са ръчкани, юркани, цедени и секви там други гаври ме достраша да си купя такова.
Има още един момент, че цените им започват от 5500-6000лв. и при положение, че трябва да платиш 2500лв за вноса на тези 150коня, излиза, че АBF е по евтин от 1.6, 1.4, 1.8, 2.0
То е вярно, че има и VR6 по 1200, 1500 и 1700Евро, ама с тези тъпи акцизи и ДДС как да си вкараш такава кола. Да им изсъхнат т???ците на тези, които са измислили тези акцизи, човек не може да си купи вървежна кола. Дано като влезнеме в ЕС да ги махнат, че да минавам на варианта Голф дизел за всекидневна употреба + Голф резачка, с които ще си правя секви модификации, експерименти и гаври.
Има още един момент, че цените им започват от 5500-6000лв. и при положение, че трябва да платиш 2500лв за вноса на тези 150коня, излиза, че АBF е по евтин от 1.6, 1.4, 1.8, 2.0
То е вярно, че има и VR6 по 1200, 1500 и 1700Евро, ама с тези тъпи акцизи и ДДС как да си вкараш такава кола. Да им изсъхнат т???ците на тези, които са измислили тези акцизи, човек не може да си купи вървежна кола. Дано като влезнеме в ЕС да ги махнат, че да минавам на варианта Голф дизел за всекидневна употреба + Голф резачка, с които ще си правя секви модификации, експерименти и гаври.
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Пет 01 юли 2005 13:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: там някъде
опаа много ми се спеше и съм надценил леко 1.4, но е ясно какво съм имал предвид ... от тия числа, които си пуснал си личи, че голф 2 е доста по-бърз наистинаLi4o написа:[steeN] написа:А 1.4 e 14.9 сек. от 0-100, 1.6 mono е 14... и това ако не е ускорение с календара. .
Откъде си взел тези данни само ти си знаеш....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта