Кога загрява голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 04 яну 2006 14:21


wasp написа:термостата отваря външния кръг точно на тази първа бяла черта!

Сменяш го с термостат, отварящ на 87 градуса и си готов :wink:




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 04 яну 2006 14:22


Сменявай термостата, не му мисли въобще....
87 градуса по стрелката на Г2 е малко преди средата...
Така че сменява се за 5 минути, и струва 15 кинти...
По традиция, голфовете особенно 2 ките си имат проблеми с парното така че сменяй без да се услушваш....

Тургай на 87 градуса и гледай за какво става въпрос...


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 04 яну 2006 14:22


wasp написа:Здравейте пичове!!

Вече съм тотално объркан :cry:
Проблема при мене е,че само при градско каране в задръстване колата загрява и има горе долу нормално парно/golf2 стрелката за t седи в средата,предполагам че това са 90C,в останалото време е на първа бяла черта,някои знае ли колко градуса са??/.По логика помислих,че е термостат,но направих тест и термостата отваря външния кръг точно на тази първа бяла черта!
Дайте съвет,къде е проблема??Не се кара без парно,то хубаво че тая зима все още не е много студена :D

p.s. колата е купена от Германия,не мога да си представя,че за там ще сложат термостат,които отваря по-рано!!! confused



Нещо и аз се обърках :roll: Как може да ти отваря външния/големия/ кръг на първата бяла черта/50 градуса/?Термостата ти стои постоянно отворен,а когато си в града и няма охлаждане ти качва до 90 градуса.Сменяй udivitelna


Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот WASP » Сря 04 яну 2006 14:49


Пичове,
благодаря за съвета,ще го сменя веднага!

Въпреки това,когато е загряла в задръсване,парното не е кои знае колко силно,което ме навежда на мисълта,че може би не е само термостат!!Какво друго би могло да бъде?


Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот WASP » Сря 04 яну 2006 14:50


Нещо и аз се обърках Как може да ти отваря външния/големия/ кръг на първата бяла черта/50 градуса/?Термостата ти стои постоянно отворен,а когато си в града и няма охлаждане ти качва до 90 градуса.Сменяй



Даскале,става дума за първа бяла черта,след големия бял сектор!
Е там,колко градуса е??


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 04 яну 2006 14:57


Това е около 70-75 градуса... демек ша са сменя...
Но аз ти казах единственият начин за оправяне на радиаторче е ново такова.. ама как се сменя... мани недей не моем прави такива неща...

Пусни търсачка.

Може да минеш и метър с продухване и яко чистене ама... пак не е напълно като хората.

Би трябвало като си на тихи, да ти отслабва парното, а като форсираш колата и задържиш малко обороти, да се усилва топлото....

Като го смениш, ще видиш как големият кръг се отваря чак когато стрелката се изкатери почти жертикално


Потребителски аватар
WASP
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 2:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот WASP » Сря 04 яну 2006 15:10


благодаря wili,bowdown

отивам да купя термостат,молейки се проблема да е само от него!!!
Доколкото разбирам от твоите думи смяна на радиаторче е мъка :(


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 04 яну 2006 15:15


wasp написа:...смяна на радиаторче е мъка :(

Абе мъка .... при niksi /станал им чух спец и 1/2 /
Радиаторче вземаш едно за 20-30 лв, излиза някъде до 50 лв май...

И никаква мъка не е пиеш кайвенце, лаф мухабет, и си тръгваш с парно на МАХ...

Ама първо смени термостата, и тогаз му мисли...
Вземи си за всеки случай антифризец и дест. водичка ако разсипеш охл. течност от колата...

Ако го водиш на майстор, и не знаеш какво е състоянието на охл. система, сега е момента да смениш цялата, вземаш готов разтвор от някъде и си на 6. ЧИСТ антофриз /неразреден/ НЕ се слага

Ако ще си го сменяш сам, промии системата и обърни специално внимание на радиаторчето за парното.. един маркуч с течаща вода и почваш докато не излиза само чисто...

Има и разни методи с пароструйки, мен лично малко ме е страх от таквиз работи ама.. пусни търсене тук и чети... проблема е чест и има много писано....


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 06 яну 2006 15:04


Dosy написа:14лв са и двете марки при мен,около 100бр съм продал миналата година и ми върнаха само един VAHLER-не отварял,но мисля,че проблема беше другаде

При мене са 12лв. Drive


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Нед 08 яну 2006 16:27


при диагностика би трябвало ли да се установи ако е прецакан ?
в смисел че след толкова теми съвем се обърках и почнах да се панирам че и моя е заминал пък съм правил диагностика и не излезе иначе колата уж си е нормална,като поработи 20тина минути в студеното време стрелката отива между 70 градуса и 4ертичката която е по средата парното си е силно според мен ,но забелязвам примерно че като карам дълъг път или не спирам често а само каране в студено време ако е по загряла връща стрелката на 70 градуса ??? :roll: -това нормално ли е ?


П.П.Аиде някой от разбитрачите да сложи упътване ''как да разберем че ни е прецакан термодатчика ' :lol: ' за да може всеки да си свери защото така има много теми които са я изтрити я неясни


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 08 яну 2006 16:44


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Тук мисля че съм описал как се проверява температурата и дали уредът показващ температурата, показва коректни данни. Единственото неудобно нещо в този метод е , че трябват двама човека.Единия да гледа вътре температурата а други отвън и да следи кога аджеба почва да отваря термостата. Почти със сигурност ще има разминаване в показанията на уреда вътре и реалната температура.Когато колата е произведена уреда се калибрира спрямо датчика който е поставен.С времето датчика променя характеристиката си и изчезва точността.Същото е и с поставянето на нов датчик.Надали нович ще има характеристиката на стария, когато е бил нов и е калибриран уреда.Ако има колеги който ги е страх от прегряване и искат да следят температурата постоянно и коректно - имало някакви преубразователи с дисплей и сонда.Не съм ги виждал но един колега каза че стрували около 10 лв. и вършели работа.Копувате слагате и си гледате постоянно.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 08 яну 2006 17:42


Тази вечер отивам на сбирка. Вън е минус 5 гр. Разстоянието до мястото е към 3-4км. Ще го засека и на колко градуса вдига температура. Иначе парното не дава да го усилвам докрая защото не се трае.
Палене работа на място около 30 сек и тръгване. На 1,5км с 2 светофара , но без задръствания темп. е на 70 градуса, на 1,7км на 3 я светофар е на 75 град.Духа доста тиопло на 3/4 регулатор и вентилатот на 3 та степен. Ако е насочно към стъклото ме бие горещ въздух

Последна промяна от kris11 на Нед 08 яну 2006 20:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Нед 08 яну 2006 17:48


а лесно ли се сменява тоя датчик ?


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 08 яну 2006 18:06


Ако питаш за датчика на тмпературата - това е най лесното нещо за смяна по 3-ките!!!


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Нед 08 яну 2006 18:11


ANNIHILATOR написа:Ако питаш за датчика на тмпературата - това е най лесното нещо за смяна по 3-ките!!!
значи днес го гледах и ми направи впечатление че има една скоба само -кажи как става свалянето и другият ми въпрос е
защо има две свободни пробки на едната е датчика а другата за какво е
дебелата черта е датчика
другото е свободната пробка
Изображение



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта