WasteLand_TD написа:и двете са "трагедия" - шегувам се
вентото вози 4увствително по-добре но пък е доста по-нестабилно от голфа - карал съм и двете.Ханс не го е направил както трябва.Можеше да го направи по-широко вътре за сметка на багажника и по-стабилно но пък тогава кой щеше да си купи Пасат.Политика според мен.
Абе ниския клас кола си е нисък - това е.....
Като тръгна с вентото ми по магистралата и има силен вятър колата става осезаемо нестабилна, при мой приятел с голф3 е същата работа.Имаме и астра комби - същата история.Ужас.
Е и трите коли са си стандартно изпълнение няма ГТ,МТ и т.н.
А като се ка4а на Пасата на брат ми разликата е ДОСТА голяма бих казал - просто съвсем друг автомобил.........Ако знаех 4е е така никво венто не бих взел ама какво да се прави..... hmmmm
Следващата определно ще е Пасат
Така 4е който се 4уди между венто и Пасат да "лапа" Пасата без да се 4уди
Колега, как няма да не е по-стабилен пасата - все пак тва са си 300-400 кила отгоре. Не бъркайте и предназначението на голфа - градски автомобил, а не бегачка, верно е че има и бегачки ама маркетингово още от голф 1 за градски са го замислили. Спора дали венто или голф може да го приложите и за всяка друга марка автомобили - със седан и хечбек модели.
1. Голф - хечбек
2. Венто - компактен клас
3. Пасат - голем клас
4. Широко - спортаже
5. Поло - баш спестен отвсекаде
6. Транспортер - микробус
и т.н. на кой каквото му върши работа.
Drive