Колега не го приемай като заяждане, но дакото се чудиш ще я прегреш, става въпрос за 20лв, слагаш и тестваш прочети моята тема как реших проблема, без да се чуда смених термостат, датчик перка и топлинен датчик! viewtopic.php?f=5&t=152172
С чудене не се рашават нещата аз с действие!
Онзи ден претърпях ПТП и сега ме чака голямото даване на пари както и да го смятам 1300лв си отиват, и да мисля и да се чуда това е!
Успех!!!
Golf MK3 1.8 MI ABS 92г. Въпрос-Температурен датчик
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: Въпрос-Температурен датчик
doaiena написа:Колега не го приемай като заяждане, но дакото се чудиш ще я прегреш, става въпрос за 20лв, слагаш и тестваш прочети моята тема как реших проблема, без да се чуда смених термостат, датчик перка и топлинен датчик! viewtopic.php?f=5&t=152172
С чудене не се рашават нещата аз с действие!
Онзи ден претърпях ПТП и сега ме чака голямото даване на пари както и да го смятам 1300лв си отиват, и да мисля и да се чуда това е!
Успех!!!
Колега,благодаря за критиката,но съм длъжен да подчертая,че аз нямам проблем с темп.на двигателя,а с обороти,вървене,разход на гориво и тнт.....
Не се чудя,какво да правя а търся начини за решаването на проблема,в момента държа един такъв датчик втора употреба и все още не съм го сложил ,защото не съм убеден точно,че проблемът е точно в него...
До сега съм сменявал -термостат,радиятор парно,прека за охлаждане,тройник на блока,гърловина на същият,целият антифриз подмяна G11(червен),ламбда сонда,бензинов филтър,въздужен филтър и диягностика,която не показа никакъв проблем



Този проблем при мен се явява рядко със симптоми като в даден ммент загуба на тяга,особенно на баири и промяна на обороти(нестабилни) бягат в + и - около 600/1000,за това и смених Ламбда сонда,при което колата за около 8-9 месеца се оправи.
В момента излизам от ремонт на двиг.преди 2 седмици смяна на Клапани,маслообирачи и всички консумативи, излезна ми около 450лв.
След излизането ми от Бокса се появи отново този проблем,и четейки в форума останах с убеждение,че е Температурният датчик,та за това се колебая но днес ще пробвам....
Ако това не е действие здраве му кажи,иначе аз съм си виновен ,че не обясних какво точно съм сменял,но въпросите ми бяха от друго естество...благодаря за коментара...
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: Въпрос-Температурен датчик
Днес смених(поставих) друг датчик,на мястото на тапата и сега съм със 2 такива,в момента съм с новият(2ра ръка ориг. с жълт пръстен) благодарение на колегата ZORAN
и за сега като че ли всичко е ок....
Да се надяваме, че е от него,лошото е ,че сега не карам много и не мога да установя дали това е причината но до седмица ще си покаже
За сега това е всичко,написал съм по-горе за симптомите,ако някой има нови предложения ,ще съм признателен...


Да се надяваме, че е от него,лошото е ,че сега не карам много и не мога да установя дали това е причината но до седмица ще си покаже

За сега това е всичко,написал съм по-горе за симптомите,ако някой има нови предложения ,ще съм признателен...
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: Въпрос-Температурен датчик
И така,карам си аз вече десетина и повече дни с новият датчик без проблеми,дори забравих за случилото се
обаче,все така ме гложди от вътре да не би това да е самовнушение,че се е оправил проблемът от датчика...
Вчера се прибирах от село на 65км.от Русе и преди да тръгна размених буксата от новият на старият датчик и тръгнах...карах така около 30км. и все ми се струва ,че колата някак си е тромава(като че ли се опитва да забива муцуна,малко мудна) и на една отбивка спрях без да гася двигателя,размених буксата и какво да кажа,от начало всичко си бе по старо му за около 2 мин. и след това,ще кажеш,че колата улекна взе да върви по-добре(не казвам ,че е станала от 90-115коня) но вървежа се промени и то в полужителна насока.
За мен остава проблемът в старият датчик,надявам се повече да няма проблеми от това естество...


Вчера се прибирах от село на 65км.от Русе и преди да тръгна размених буксата от новият на старият датчик и тръгнах...карах така около 30км. и все ми се струва ,че колата някак си е тромава(като че ли се опитва да забива муцуна,малко мудна) и на една отбивка спрях без да гася двигателя,размених буксата и какво да кажа,от начало всичко си бе по старо му за около 2 мин. и след това,ще кажеш,че колата улекна взе да върви по-добре(не казвам ,че е станала от 90-115коня) но вървежа се промени и то в полужителна насока.
За мен остава проблемът в старият датчик,надявам се повече да няма проблеми от това естество...



- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: Въпрос-Температурен датчик
Имам едно може би последно допълнение към темата и това е ,че забелязах при смяната на датчицие в смисъл,когато поставя буксата от новият на старият датчик показанията на двата се разминават....
Някъде около 10гр. ми показва в - старият и може би в това се крие "разковничето"
Това е от мен....
на всички отзовали се.
Някъде около 10гр. ми показва в - старият и може би в това се крие "разковничето"
Това е от мен....



Re: Въпрос-Температурен датчик
Би ли сложил снимка на мястото на коя тапа (струва ми се добро решение) си сложил
втория датчик.
Този датчик(показанята му) имат ли нещо общо с промяна на предварението(аванса) по време на движение.
втория датчик.
Този датчик(показанята му) имат ли нещо общо с промяна на предварението(аванса) по време на движение.
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: Въпрос-Температурен датчик
i.e.i написа:Би ли сложил снимка на мястото на коя тапа (струва ми се добро решение) си сложил
втория датчик.
Този датчик(показанята му) имат ли нещо общо с промяна на предварението(аванса) по време на движение.
При голф3 са минали на един датчик вместо два и остава място,при което са поставили тапа вместо вторият датчик.
Ще видиш на снимката-на тройника има един жълт датчик а до него има една тапа,на нейното място бях поставил другият датчик,но сега съм само с единият от другият няма смисъл

http://store.picbg.net/pubpic/C7/70/a52 ... 3ec770.jpg
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос-Температурен датчик
valkilmera написа:При голф3 са минали на един датчик вместо два и остава място,при което са поставили тапа вместо вторият датчик.
Ще видиш на снимката-на тройника има един жълт датчик а до него има една тапа,на нейното място бях поставил другият датчик,но сега съм само с единият от другият няма смисъл![]()
http://store.picbg.net/pubpic/C7/70/a52 ... 3ec770.jpg
Има смисъл от втория датчик да се сложи на мястото на тапата. Тапата е пластмаса, датчика от долната страна е метал. Според теб от кое може да протече антифриз ?
Особено на двигатели като твоя които нямат датчик за нивото на антифриза

- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: Въпрос-Температурен датчик
fill написа:valkilmera написа:При голф3 са минали на един датчик вместо два и остава място,при което са поставили тапа вместо вторият датчик.
Ще видиш на снимката-на тройника има един жълт датчик а до него има една тапа,на нейното място бях поставил другият датчик,но сега съм само с единият от другият няма смисъл![]()
http://store.picbg.net/pubpic/C7/70/a52 ... 3ec770.jpg
Има смисъл от втория датчик да се сложи на мястото на тапата. Тапата е пластмаса, датчика от долната страна е метал. Според теб от кое може да протече антифриз ?
Особено на двигатели като твоя които нямат датчик за нивото на антифриза
Да обаче,аз вече се сдобих с такова казанче за нивото обаче се чудя как да го вържа


Иначе си абсолютно прав!!!
Ако някой е информиран дали "Дойчо" е оставил схема за която да се заловя в монтажа да пише!!!


-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Въпрос-Температурен датчик
valkilmera написа:Ако някой е информиран дали "Дойчо" е оставил схема за която да се заловя в монтажа да пише!!!![]()
viewtopic.php?f=11&t=181771&hilit=%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D0%BD%D1%87%D0%B5+%D1%81+%D0%B4%D0%B0%D1%82%D1%87%D0%B8%D0%BA
- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос-Температурен датчик
Прекъсва се втори пин на таблото. Преди седмица измерих дали има връзка от датчика на казанчето до втори пин на таблото ( колата беше Г3 с датчик ). Резултата беше че има връзка. Не ми остава време да го вържа датчика и да пиша резултата. 

- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: Въпрос-Температурен датчик
fill написа:Прекъсва се втори пин на таблото. Преди седмица измерих дали има връзка от датчика на казанчето до втори пин на таблото ( колата беше Г3 с датчик ). Резултата беше че има връзка. Не ми остава време да го вържа датчика и да пиша резултата.
Пак не разбрах нещо!!!

-Значи прекъсвам 2ри пин и връзвам единият кабел от казанчето(примерно този с многото цвртове и кафевият за маса ) или по какъв начин



А прекъснатият кабел съединявам ли го или го оставям свободен


Някой да поясни ако обича

- fill
- Мнения: 1574
- Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос-Температурен датчик
Преди няколко дена разглобих таблото, на втори пин имам червено-бял кабел. Този кабел не е свързан към маса. Отрязах почти всички други маси които идват на буксата. Обаче лампата на антифриза не почна да мига. Останаха още една или две маси към буксата явно и тях ще трябва да отрежа. 

- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос-Температурен датчик
fill написа:Преди няколко дена разглобих таблото, на втори пин имам червено-бял кабел. Този кабел не е свързан към маса. Отрязах почти всички други маси които идват на буксата. Обаче лампата на антифриза не почна да мига. Останаха още една или две маси към буксата явно и тях ще трябва да отрежа.
Ти като фанеш резачки - спирка нямаш - свидетел съм на случката.
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
Re: Въпрос-Температурен датчик
fill написа:Преди няколко дена разглобих таблото, на втори пин имам червено-бял кабел. Този кабел не е свързан към маса. Отрязах почти всички други маси които идват на буксата. Обаче лампата на антифриза не почна да мига. Останаха още една или две маси към буксата явно и тях ще трябва да отрежа.
Колега стигна ли до някъде със закачането на кабелите?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта