Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот radotom » Чет 21 яну 2016 20:35


vucata написа:... ти щото кочани му завираш по дупките,....

И Ц200 :mhihi :mhihi :mhihi

А дали дертът е преди или след 'черната кутийка, дека е на главата' е без значение, защото тая 'черна кутийка' е проходима и от там влиза неотчетен от дебитомера въздух.




Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот vucata » Чет 21 яну 2016 20:48


Ма той и грам идея си няма за какво е тая кутийка и дрънка колкото да не заспи. После това не било наред, онова не било наред. Е как ше е като нещата се правят като хората, не с кочани и тиксо. Малоумна работа и съвети. Аз не знам за какво въобще е разрешено на такива индивиди да дават мнения в технически раздел...


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот инжектопляктор » Чет 21 яну 2016 20:55


radotom написа:А дали дертът е преди или след 'черната кутийка, дека е на главата' е без значение, защото тая 'черна кутийка' е проходима и от там влиза неотчетен от дебитомера въздух.

Тази черна кутийка е клапа за картерните газове. И истината е, че не е нормално да е постоянно отворена. Ако тая клапа беше постоянно отворена, щяха да сложат един тройник, а не клапа. Лично аз съм подменял посочената клапа, както и двойният гумен маркуч, който се нанизва на щуцерите.
Истината е, че един ден имах скъсан маркуч, сложих опашка на гуменият маркуч където иде от щуцера на гофрата за въздуха до самата клапа. Така де факто запуших потока на въздух. И си карах без проблеми около седмица, докато си взех друга клапа, заедно с маркучлето, за които 2 части ме изръсиха 40лв

Последна промяна от инжектопляктор на Чет 21 яну 2016 20:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот vucata » Чет 21 яну 2016 20:57


С какво ги подмени? Кочани? Пита от слънчоглед не изреза ли?


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот инжектопляктор » Чет 21 яну 2016 20:58


vucata написа:С какво ги подмени? Кочани? Пита от слънчоглед не изреза ли?

Не, купих си други такива. Още са на колата и са здрави. Жалко, че колата вече не е здрава. Стига вече оффтопик. Казвам, че колата дори и без тия работи, ако запушиш щуцера на въздушната гофра, ще върви нормално. Не казвам, че е хубаво. Казвам, че не е критично за работата на колата и може да се направи дори и ремонт на път. Колкото и да ти е смешно, един познат имаше проблем на пътя точно с това и понеже носих царевица в колата, решихме проблема, колкото да се прибере, точно с кочан от царевица и малко изолирбанд :Mr Green Fun


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот vucata » Чет 21 яну 2016 21:01


Дано господ ти даде шестица от тотото да си вземеш друга марка, и с 200 от тука :mhihi :mhihi


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот инжектопляктор » Чет 21 яну 2016 21:12


vucata написа:Дано господ ти даде шестица от тотото да си вземеш друга марка, и с 200 от тука :mhihi :mhihi

Аз тъкмо си мислех пак да си взема VW, че тъкмо им научих маймунджолъците. :Mr Green Fun Не са толкова лоши колите, трудно е да се намери кола в България, която да не е експлоатирана до разпад от някое животно и замаскирана със спрей и мечето за 10лв. Поздрави. И не бъди толкова сериозен. :smile


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот vucata » Чет 21 яну 2016 21:22


Е такива като тебе, дет вадят кочани от джобовете и на всичко отгоре дават и такива съвети.... За тфа хората купуват тоалетни. Дай си тел. номер да го запиша, та като видя някоя обява с твоя номер да бягам!


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот kaiser666 » Чет 21 яну 2016 21:36


За царевици и кочани не знам, но на мен ми се скъса връзката между колектора и стъпковто моторче. Резултата беше, че на газ гърмеше и нямаше каране, а на бемзин държеше 2000 оборота. В евро 07 ми искаха 70лв :stumm за поръчка от Германия на тая гумичка и за това сложих маркуч от водно съединение със скоби.

2е с обикновена газова е мнооого голямо "забавление". :Mr Green Fun


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Това ли е петата дюза на мотор 2E 2.0 115hp

Мнениеот инжектопляктор » Съб 23 яну 2016 18:46


kaiser666 написа:За царевици и кочани не знам, но на мен ми се скъса връзката между колектора и стъпковто моторче.

С един изолирбанд можеше да закърпиш положението. Има и друга лесна възможност - по моргите търсиш.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта