хидравлични повдигачи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zorro
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 12 окт 2004 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

тракането - дали са повдигачи найстина?

Мнениеот zorro » Сря 13 окт 2004 13:50


Интересно, че всички казвате - тракат на студен двигател.
А при мен на загрял - обикновено при свободен ход на някой светофар!
Освен това при по-студено време по-скоро не потракават.
Тези дни (5-10 С) почти никога не се чуват.
Последния път налях 95 - може и това да има значение, общо взето редувам един път 92 след това 95, но не мога да установя със сигурност дали това има значение - по-скоро ми се струва, че околната температура влияе - вероятно заради тънкото масло 10w40.




Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 13 окт 2004 13:52


бензина не би трябвало да има значение-аз карам само с Н95 и си тракат докато се напълнят сутрин


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Чет 14 окт 2004 10:15


В наръчника на Haynes пише:

Multygrade engine oil to viscosity SAE 15W/50 or 20W/50 Duckhams QXR, QS, Hypergrade Plus or Hypergrade.

Ако може някой да допоясни ще е добре.


pesho

Мнениеот pesho » Пон 18 окт 2004 9:23


Как може да четете книги английски издания за германски автомобили.
Тази фирма 'Duckhams' в превод на български означава 'патешки бутчета'. В поредицата 'Haynes' за всички марки и модели се цитира само тази фирма за масла и течности сигурно е спонсор на изданието.


Потребителски аватар
Assen
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Assen » Сря 15 юни 2005 16:01


Pichaga написа:мерси, търтей,
....30 лева за осемте повдигача или там колкото са се разтропали...? обаче гарнитура трЕбе да се купува
а турски недейте да купувате.......
аз знам че ремонта излиза около 200 кинта с работата, т.е. не ремонт, а смяната им
ако някой го е правил и има впечатления да пише тук и сега.........


Значи, миналата година си купих хидравлични повдигачи за 120 лв., гумички на клапани за 12 лв, гумена гарнитура на капака на клапаните за 18 лв., гарнитура на главата за 25 лв., гарнитури на всмукателния и изпускателния колектор за 20 лв., от "АвтоХит" Стара Загора ( намира се на ул. Хр. Ботев ) и занесох всичко това на бате Светльо ( бачка в "Юнитрейд").
Работата ми излезе 180 лв., като включваше монтаж и демонтаж, шлайфане на главата ( в "Юнитрейд"), ремонт на делкото, диагностика ( в "Юнитрейд"), смяна на лагерите на алтернатора и смяна на тампона на моноинжекцията + смяна на кабелите и свещите които си бях купил по-рано за обща сума от 118 лв. От тогава, Голфа направо заспа и дето се вика не ми се налага да отварям капака.
Човека работи страшно добре. Ако някой иска да го свържа с него нека ми пише на ЛС.


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Сря 15 юни 2005 17:17


Когато го купих голфа,почти не се чуваше да чука освен понякога сутрин.Тогава беше с полусинтетика на OMV.Понеже според мен старите ДВГ трябва да се карат с по-гъсто масло,сложих минерално TOTAL. Тогава се разчука
Смених маслените повдигачи (8броя-марка AJUSA)от тогава вече 9000км си работи идеално - никакъв звук :D


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Сря 15 юни 2005 19:33


Радвам се, че пак я извадихте тази тема /ония ден едвам я открих с търсачката/.
В крайна сметка от всичкото така и не разбрах с какво масло да карам, в момента съм с 10W40 полусинтетика и двигатела ми тече като лейка :cry: писна ми да сменям гарнитури /днес смених тази на капака на картера - последно от там протече/. Та в тази връзка ме съветват да мина на по-гъсто минерално масло 15W40 /двигателят е на 200 000км.- 10 години/, хубаво де ама сега ме "заплашвате", че като си сложа минерално и ще ми се разчукат клапаните, ще сменям повдигачи, гумички и какво ли още не. Е къде е изхода :banghead:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 15 юни 2005 19:54


лекуват се с промивка но е временно. най качествено се лекуват с нови и то задължително всичките защото от 2-3 идват разлики и после пак си ги сменяш всичките...[/quote]
Решението е нови .Другото е отлагане във времето.
От Практиката служебен бус -по принуда Шел жълт и тракане като дизел при палене и след това , яко чаткане на клапан , и при загряла кола на ниски обороти.Вдигнах оборотите на 1000 и след окол 2000 км цъфна изпускателен клапан.Клапан на на Тойота 80 лв от Фиат/6 лв./ с допълнителна обработка на струг на 1 канал .,нова гарнитура и само полусинтетика от 15 лв./л.От фирмата бълват змии и гущери но си върви колата и не тракат клапаните.Почти съм обесен вече.


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

и ааЗЗЗ

Мнениеот ANDREYO » Чет 16 юни 2005 8:32


та и аз сьм с маслени голф 2 1,8 16в кр та аз сум с15в40 моите повдига4и 4укат само като е загрял нормално ,като е студен работи перфектно без да тракне а и мисля не6то да не е веригата на валовети ?? вие кво 6е кажете????????????????????????


Потребителски аватар
gugutka
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gugutka » Чет 16 юни 2005 9:01


И на мен ми тракаха повдигачите основно при вече добре загряла кола
и всички казваха сменяй, ама нали си трябват парички аз си траех пък и не искам много да пипам по двигателя, маслото ми е Мобил минерално 15х45
преди седмица сложих една добавка STOP - 4 лв. и КРАЙ все едно че никога не са тракали....
По принцип избягвам добавките но за тази чух много добри неща и реших да пробвам понеже почна да припушва от време на време
на есен със смяната на маслото ще я сложа пак.
един мой познат кара Рено вече 3 години с такава добавка и не е мръднало


Потребителски аватар
ANDREYO
Мнения: 1763
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: DUB SQUAD
Контакти:

!!!!!!!!!

Мнениеот ANDREYO » Чет 16 юни 2005 9:12


бате а тая добавка на коя фирма е stp една 4ерна с 4ервен стоп ли???


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Чет 16 юни 2005 15:37


Хайде кажи си, не се стесняавай :)


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Пет 17 юни 2005 9:55


И аз да се включа в наболялата тема с повдигачите скоро ще ги сменям значи в ауто+ са немски 14лв бр като ги смена ,ще напиша впечатления а
относно добавките аз съм изключително против тях те са временно решение


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 17 юни 2005 13:17


Auto+a продават INA повдигачи така че сменяй смело. Внимавай само като ги купуваш да са си в НЕотваряна кутия, да не да се чудиш после какво е станало с "новите" повдигачи. И не забравяй, ако ще си ги сменяш сам, след като запалиш да задържиш около минута на 2500-3000 оборота за да могат да се напълнят хубаво с масло, а не да заработят на сухо в началото, че файдата от смяната ще е нулева.


Потребителски аватар
gugutka
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gugutka » Пет 17 юни 2005 14:00


добавката имаше само едно голямо STOP червено като знака за стоп, доста гледах за друга марка но не открих, определено не е на STP.
Забравих да запазя кутията - метална беше - за 4 лв.
Дано следващия път да не объркам
Пишеше че вдига компресията и даже ставала за самолетни двигатели :)))



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], PzKpfW, TheEx0rcist и 69 госта