Интересно, че всички казвате - тракат на студен двигател.
А при мен на загрял - обикновено при свободен ход на някой светофар!
Освен това при по-студено време по-скоро не потракават.
Тези дни (5-10 С) почти никога не се чуват.
Последния път налях 95 - може и това да има значение, общо взето редувам един път 92 след това 95, но не мога да установя със сигурност дали това има значение - по-скоро ми се струва, че околната температура влияе - вероятно заради тънкото масло 10w40.
хидравлични повдигачи
Pichaga написа:мерси, търтей,
....30 лева за осемте повдигача или там колкото са се разтропали...? обаче гарнитура трЕбе да се купува
а турски недейте да купувате.......
аз знам че ремонта излиза около 200 кинта с работата, т.е. не ремонт, а смяната им
ако някой го е правил и има впечатления да пише тук и сега.........
Значи, миналата година си купих хидравлични повдигачи за 120 лв., гумички на клапани за 12 лв, гумена гарнитура на капака на клапаните за 18 лв., гарнитура на главата за 25 лв., гарнитури на всмукателния и изпускателния колектор за 20 лв., от "АвтоХит" Стара Загора ( намира се на ул. Хр. Ботев ) и занесох всичко това на бате Светльо ( бачка в "Юнитрейд").
Работата ми излезе 180 лв., като включваше монтаж и демонтаж, шлайфане на главата ( в "Юнитрейд"), ремонт на делкото, диагностика ( в "Юнитрейд"), смяна на лагерите на алтернатора и смяна на тампона на моноинжекцията + смяна на кабелите и свещите които си бях купил по-рано за обща сума от 118 лв. От тогава, Голфа направо заспа и дето се вика не ми се налага да отварям капака.
Човека работи страшно добре. Ако някой иска да го свържа с него нека ми пише на ЛС.
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
Когато го купих голфа,почти не се чуваше да чука освен понякога сутрин.Тогава беше с полусинтетика на OMV.Понеже според мен старите ДВГ трябва да се карат с по-гъсто масло,сложих минерално TOTAL. Тогава се разчука
Смених маслените повдигачи (8броя-марка AJUSA)от тогава вече 9000км си работи идеално - никакъв звук
Смених маслените повдигачи (8броя-марка AJUSA)от тогава вече 9000км си работи идеално - никакъв звук

- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
Радвам се, че пак я извадихте тази тема /ония ден едвам я открих с търсачката/.
В крайна сметка от всичкото така и не разбрах с какво масло да карам, в момента съм с 10W40 полусинтетика и двигатела ми тече като лейка
писна ми да сменям гарнитури /днес смених тази на капака на картера - последно от там протече/. Та в тази връзка ме съветват да мина на по-гъсто минерално масло 15W40 /двигателят е на 200 000км.- 10 години/, хубаво де ама сега ме "заплашвате", че като си сложа минерално и ще ми се разчукат клапаните, ще сменям повдигачи, гумички и какво ли още не. Е къде е изхода 
В крайна сметка от всичкото така и не разбрах с какво масло да карам, в момента съм с 10W40 полусинтетика и двигатела ми тече като лейка


- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
лекуват се с промивка но е временно. най качествено се лекуват с нови и то задължително всичките защото от 2-3 идват разлики и после пак си ги сменяш всичките...[/quote]
Решението е нови .Другото е отлагане във времето.
От Практиката служебен бус -по принуда Шел жълт и тракане като дизел при палене и след това , яко чаткане на клапан , и при загряла кола на ниски обороти.Вдигнах оборотите на 1000 и след окол 2000 км цъфна изпускателен клапан.Клапан на на Тойота 80 лв от Фиат/6 лв./ с допълнителна обработка на струг на 1 канал .,нова гарнитура и само полусинтетика от 15 лв./л.От фирмата бълват змии и гущери но си върви колата и не тракат клапаните.Почти съм обесен вече.
Решението е нови .Другото е отлагане във времето.
От Практиката служебен бус -по принуда Шел жълт и тракане като дизел при палене и след това , яко чаткане на клапан , и при загряла кола на ниски обороти.Вдигнах оборотите на 1000 и след окол 2000 км цъфна изпускателен клапан.Клапан на на Тойота 80 лв от Фиат/6 лв./ с допълнителна обработка на струг на 1 канал .,нова гарнитура и само полусинтетика от 15 лв./л.От фирмата бълват змии и гущери но си върви колата и не тракат клапаните.Почти съм обесен вече.
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
и ааЗЗЗ
та и аз сьм с маслени голф 2 1,8 16в кр та аз сум с15в40 моите повдига4и 4укат само като е загрял нормално ,като е студен работи перфектно без да тракне а и мисля не6то да не е веригата на валовети ?? вие кво 6е кажете????????????????????????
- gugutka
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 9:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И на мен ми тракаха повдигачите основно при вече добре загряла кола
и всички казваха сменяй, ама нали си трябват парички аз си траех пък и не искам много да пипам по двигателя, маслото ми е Мобил минерално 15х45
преди седмица сложих една добавка STOP - 4 лв. и КРАЙ все едно че никога не са тракали....
По принцип избягвам добавките но за тази чух много добри неща и реших да пробвам понеже почна да припушва от време на време
на есен със смяната на маслото ще я сложа пак.
един мой познат кара Рено вече 3 години с такава добавка и не е мръднало
и всички казваха сменяй, ама нали си трябват парички аз си траех пък и не искам много да пипам по двигателя, маслото ми е Мобил минерално 15х45
преди седмица сложих една добавка STOP - 4 лв. и КРАЙ все едно че никога не са тракали....
По принцип избягвам добавките но за тази чух много добри неща и реших да пробвам понеже почна да припушва от време на време
на есен със смяната на маслото ще я сложа пак.
един мой познат кара Рено вече 3 години с такава добавка и не е мръднало
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
!!!!!!!!!
бате а тая добавка на коя фирма е stp една 4ерна с 4ервен стоп ли???
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Auto+a продават INA повдигачи така че сменяй смело. Внимавай само като ги купуваш да са си в НЕотваряна кутия, да не да се чудиш после какво е станало с "новите" повдигачи. И не забравяй, ако ще си ги сменяш сам, след като запалиш да задържиш около минута на 2500-3000 оборота за да могат да се напълнят хубаво с масло, а не да заработят на сухо в началото, че файдата от смяната ще е нулева.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], PzKpfW, TheEx0rcist и 69 госта