Вярно, че бях забравил за клапата в кутията и като прочетох пост-а на колегата juve1 веднага отидох пак да погледна. И какво става: отварям кутията, махам филтъра, разкачам вакуум тръбичката за тази клапа, да съм сигурен че е затворена клапата, паля колата, слагам си ръката отпред, запушвайки входа на филтъра и

колата си работи, все едно нищо. Купих спрей за студен старт и почвам да пръскам навсякъде по въздухопровода - няма проблеми...Сетих се, че в него влиза и рециркулацията на картерните газове и освен оттам да се "храни" с въздух мотора. Разкачам го, обаче нали е след дебитомера и като си засмуче сериозно оттам и се шашка и гасне. Случайно мина един съсед, викам сядай вътре и като ти кажа - пали.
Запушвам с едната ръка входа на филтъра, клапата в кутията е затворена, защото вакуум-а й е разкачен, с другата ръка запушвам отвора за картерните газове...онзи пали и няма проблеми...

мотора си работи, със запушени всички възможни входове за въдух.
Да го водя да го закачат някъде мизерника...нямя да стане за 10 минути, трябва да е студен, значи трябва да пренощува в сервиза, а ми трябва всеки ден...засега не става. И се съмнявам нещо да се открие, като знам и колко ти обръщат внимание. И после друго - като махнах тръбата за картерните газове и като засмука оттам, т.е. след дебитомера и угасна, което е нормално си мсиля, като минава неотчетено количество въздух. Значи не смуче някъде след него.....
И така докате пробвам това - онова, колата загря, възстанових всичко както си е и за последно слага ръка на входа на фитъра и хоп - гасне. Паля, пак пробвам и пак гасне. И кво да си мисля, като загрее да не би като се разшири и...някъде да стяга и да уплътнява, ама на студен мотор със спрея нищо не открих, а и ако смуче след дебитомера, колата гасне (проверено, като засмука от отвора за картерните газове, който е на гофрирания въздуховод, след дебитомера и преди дросела)
И така....
