През първите 5-6 минути е отврат да се кара. Като натисна съединителя или изключа от скорост, оборотите много бързо падат до 500-600, следва тресене, колата сама се форсира до към 1500, после се стабилизират. Като позагрее малко, проблема изчезва. Сменил съм Т-датчика на фланеца, отчита коректно, минал съм диагностика, нищо не излиза. Колата е с ГИ Бардолини, но мизерията се случва независимо от това на какво положение е ключа.
Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
- focke-wulf
- Мнения: 218
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
И при моя Голф (АЕК '95) се появи подобно нещо.
През първите 5-6 минути е отврат да се кара. Като натисна съединителя или изключа от скорост, оборотите много бързо падат до 500-600, следва тресене, колата сама се форсира до към 1500, после се стабилизират. Като позагрее малко, проблема изчезва. Сменил съм Т-датчика на фланеца, отчита коректно, минал съм диагностика, нищо не излиза. Колата е с ГИ Бардолини, но мизерията се случва независимо от това на какво положение е ключа.
През първите 5-6 минути е отврат да се кара. Като натисна съединителя или изключа от скорост, оборотите много бързо падат до 500-600, следва тресене, колата сама се форсира до към 1500, после се стабилизират. Като позагрее малко, проблема изчезва. Сменил съм Т-датчика на фланеца, отчита коректно, минал съм диагностика, нищо не излиза. Колата е с ГИ Бардолини, но мизерията се случва независимо от това на какво положение е ключа.
- toncheff
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 7:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
Вярно, че бях забравил за клапата в кутията и като прочетох пост-а на колегата juve1 веднага отидох пак да погледна. И какво става: отварям кутията, махам филтъра, разкачам вакуум тръбичката за тази клапа, да съм сигурен че е затворена клапата, паля колата, слагам си ръката отпред, запушвайки входа на филтъра и
колата си работи, все едно нищо. Купих спрей за студен старт и почвам да пръскам навсякъде по въздухопровода - няма проблеми...Сетих се, че в него влиза и рециркулацията на картерните газове и освен оттам да се "храни" с въздух мотора. Разкачам го, обаче нали е след дебитомера и като си засмуче сериозно оттам и се шашка и гасне. Случайно мина един съсед, викам сядай вътре и като ти кажа - пали.
Запушвам с едната ръка входа на филтъра, клапата в кутията е затворена, защото вакуум-а й е разкачен, с другата ръка запушвам отвора за картерните газове...онзи пали и няма проблеми...
мотора си работи, със запушени всички възможни входове за въдух.
Да го водя да го закачат някъде мизерника...нямя да стане за 10 минути, трябва да е студен, значи трябва да пренощува в сервиза, а ми трябва всеки ден...засега не става. И се съмнявам нещо да се открие, като знам и колко ти обръщат внимание. И после друго - като махнах тръбата за картерните газове и като засмука оттам, т.е. след дебитомера и угасна, което е нормално си мсиля, като минава неотчетено количество въздух. Значи не смуче някъде след него.....
И така докате пробвам това - онова, колата загря, възстанових всичко както си е и за последно слага ръка на входа на фитъра и хоп - гасне. Паля, пак пробвам и пак гасне. И кво да си мисля, като загрее да не би като се разшири и...някъде да стяга и да уплътнява, ама на студен мотор със спрея нищо не открих, а и ако смуче след дебитомера, колата гасне (проверено, като засмука от отвора за картерните газове, който е на гофрирания въздуховод, след дебитомера и преди дросела)
И така....
Запушвам с едната ръка входа на филтъра, клапата в кутията е затворена, защото вакуум-а й е разкачен, с другата ръка запушвам отвора за картерните газове...онзи пали и няма проблеми...
мотора си работи, със запушени всички възможни входове за въдух.Да го водя да го закачат някъде мизерника...нямя да стане за 10 минути, трябва да е студен, значи трябва да пренощува в сервиза, а ми трябва всеки ден...засега не става. И се съмнявам нещо да се открие, като знам и колко ти обръщат внимание. И после друго - като махнах тръбата за картерните газове и като засмука оттам, т.е. след дебитомера и угасна, което е нормално си мсиля, като минава неотчетено количество въздух. Значи не смуче някъде след него.....
И така докате пробвам това - онова, колата загря, възстанових всичко както си е и за последно слага ръка на входа на фитъра и хоп - гасне. Паля, пак пробвам и пак гасне. И кво да си мисля, като загрее да не би като се разшири и...някъде да стяга и да уплътнява, ама на студен мотор със спрея нищо не открих, а и ако смуче след дебитомера, колата гасне (проверено, като засмука от отвора за картерните газове, който е на гофрирания въздуховод, след дебитомера и преди дросела)
И така....

- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
Мойте пък след като се счупи тръбата за картерните газове продължи да си работи въпреки, че явно е взимало въздух от там ?! 

-
i.stojanov
- Мнения: 556
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
Здравейте колеги. Има ли някакво развитие по този въпрос или остана тъмна идния 
- niki1_j
- Мнения: 671
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
- Автомобил: Golf MK IV
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Sliven
- Контакти:
Re: Golf 3 1,6 АЕК в студено сутрин яко удавена
Миналата седмица го реших и аз най - накрая този проблем. От край време имах същите ядове, свалих инжекторите, почистих ги и сега колицата спи
С нашите горива и сериозните годинки на гърба си, на инжекторчетата имаше приличен нагар.
Ако мое питате кой ми ги изчисти - ами аз. След като съм виждал как ги правят по сервизите
Ако мое питате кой ми ги изчисти - ами аз. След като съм виждал как ги правят по сервизите
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта