Информация за Golf 4 1.8Т

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Информация за Golf 4 1.8Т

Мнениеот leonardo_vd » Пон 04 яну 2010 14:02


WucciaN написа:мен сега с полседните 2 коментара ме загубихте :D :Mr Green Fun


Братле не се плаши, това се случва на коли не подържани от към масло. При мен на мотора на 1-цата беше така. Запушена цедка и не подигаше обтегача. Щателно измиване и всичко е ОК. А и се проверява лесно обтегача дали е заминал. Това му е единствения кахър на 1.8т




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Информация за Golf 4 1.8Т

Мнениеот Andonov » Пон 04 яну 2010 14:45


WucciaN написа:мен сега с полседните 2 коментара ме загубихте :D :Mr Green Fun



Добре е да споменеш дали въпросният бензинов мотор ще го караш основно градско и на къси разстояния, защото ако е налице такова каране картера се пълни с бензин. Държа да отбелжа,че това не е проблем само на този мотор а на повечето (да не кажа всички) бензинови мотори. Получава се и при исто нови коли.

search.php?keywords=%D0%B1%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD+%D0%B2+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE&terms=all&author=&sc=1&sf=titleonly&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Информация за Golf 4 1.8Т

Мнениеот niikoo_1 » Пон 04 яну 2010 14:52


Това се получава при коли, които работят на много богата смес, въпросното поло е карбуратор, което може да ти даде отговор, защо се е получило така, повечето нови 1.8Т са с дори с по 2 ламда сонди и ел.дросел, нали се сещаш, че всичко всички параметри се следят много внимателно и колата няма вариант да работи богато на празен ход :idea:

Едно ТДИ ПД е 10пъти по проблемно от все един бензин не ми се изреждат хиляди неща, като мега скъпия демферен маховик, съединител на 240мм за моторите с 6скорости, ЕГР, турбини, скъпи ПД елемнти и още хиляда неща.

Да ти кажа при новите дизели също има проблем с гориво в маслото особено при колите с филтър за твърди частици :idea: много често се налага да се смени маслото като се запуши филтъра :idea: това ти го казвам от опит.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Информация за Golf 4 1.8Т

Мнениеот Andonov » Пон 04 яну 2010 15:00


Не знам що се хвана за полото. Просто дадох какво излиза на търсачката.
Ако искаш напиши и в гуглето да видиш че няма форум без този проблем, който толкова много износва мотора.

Това за което писах е Проблем на всички бензинови коли с ЕКУ, които се карат както описах в горният ми пост.

За инфо при дизелите няма как да се получи.
Прикачени файлове
Benzin v masloto.jpg


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: Информация за Golf 4 1.8Т

Мнениеот Dead man » Пон 04 яну 2010 15:12


Има как да се случи и при дизелите-даже е факт и то доста често...
Опел,Пежо,Фиат... :deal

Имам горчив опит с Опел Комбо дизел с филтър за твърдите частици-така се беше разредило маслото,че двигателя блокира на 4000 и малко километра... :banghead: :screwy


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Информация за Golf 4 1.8Т

Мнениеот niikoo_1 » Пон 04 яну 2010 15:34


Точно така.

При всеки мотор ако горивната смес не е дозирана точно има проблем, ако колата е бедна (бензин) температурите на изгорелите газове и тези в мотора стават опасни, може да се стигне до стапяне на бутала и т.н. при богата смес пък маслото се разрежда с бензин и т.н., но това по-скоро са проблеми срещащи се при тунинговани бензинови мотори с принудително пълнен, там нещата много по-лесно и лошо могат да се объркат.


При дизела също знам много случаи с преебано масло от гориво :idea:
Досега не съм имал никога такъв проблем с бензинова кола и не познавам човек дето да е имал, освен, ако не е ровил по колата, да е слагал 4баров регулатор на налягането на горивото вместо заводския 3баров, да има преебан датчик за темпеартура на входящия въздух, да има преебан термостат, който да стой отворен постоянно.


Потребителски аватар
WucciaN
Мнения: 157
Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Информация за Golf 4 1.8Т

Мнениеот WucciaN » Пон 04 яну 2010 17:29


колеги мн почвате да ме плашите бре ;) и накрая ще си ходя ПЕШ :) ще продам и МОЯ :mrgreen:


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4702
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Информация за Golf 4 1.8Т

Мнениеот tdi fen » Пон 04 яну 2010 17:32


1.8T не е по-евтин за подръжка от 1,9TDI да кажат колегите колко му струва термостата


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Информация за Golf 4 1.8Т

Мнениеот skotis » Пон 04 яну 2010 17:40


И сега се очаква някой да каже "Термостата е 36 лв. непосилна цена, значи 1.8Т не става, с тоя скъп термостат" :063: Термостатът е супер евтин - 20 30 40 лв. зависи от къде го вземеш. Ако цената на термостат плаши някой то той никога, ама никога не трябва да си купува кола!


Потребителски аватар
WucciaN
Мнения: 157
Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Информация за Golf 4 1.8Т

Мнениеот WucciaN » Пон 04 яну 2010 17:41


не е проблема в това коле е по ефтин 1.8Т от 1.9 TDI проблема идва от там че не мога да си позвоя да извадя 11 000 - 12 000 лв за дизел . докато 8 000 ми звучи по добре :banghead: , Иначе и аз съм си ФЕН на ДИЗЕЛА :banana


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Информация за Golf 4 1.8Т

Мнениеот The_Machine » Пон 04 яну 2010 17:49


Aаххахах... онзи ден купувах Wahler за на едно приятелче АЕВ-то... 11,40 лв е термостата :063: :mrgreen:
Е, с доста силни отстъпки, ама... 11,40 mhihi :063: :012:


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Информация за Golf 4 1.8Т

Мнениеот MK4 » Пон 04 яну 2010 18:01


Щом толкова го мислиш и смяташ и питаш за проблеми и части дето ще се наложи да се сменят при 1 на 10 коли не си сменяй сегашната кола, карай си я и това е...

аз като си купих първото 1.8Т бях 200% убеден че искам такава кола независимо от подръжката, защото ако избереш запазен екземпляр и го подържаш с маркови консумативи колата е бетон, тоя двигател е един от най-доказалите се в цялото автомобилна история...


Потребителски аватар
WucciaN
Мнения: 157
Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Информация за Golf 4 1.8Т

Мнениеот WucciaN » Вто 05 яну 2010 9:44


ОП колега не с Лошо , само сабирам Информация да знам горе долу какво ме чака ;)


Потребителски аватар
WucciaN
Мнения: 157
Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Информация за Golf 4 1.8Т

Мнениеот WucciaN » Вто 05 яну 2010 12:19


Ok Колеги правя 1 нова тема : Тая остава за ТРИЕНЕ



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта