:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
golfmk1
Low rider
Мнения: 5572
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!

Мнениеот golfmk1 » Нед 07 мар 2010 22:04


тея бързи печки трябва и да спират :wink:




Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!

Мнениеот yoan4o » Нед 07 мар 2010 23:01


Ами вече 350км. ги карам и чак сега си позволявам да понатискам повечко!
Разликата е осезаема!
На първо впечатление съм доволен. Дисковете взех от А+ и са оригинал - проверено.
И кутията си е кутия и номерата са им ок, има си ги в каталога на брембо и така!
За нарязаните, според мен цената им не си заслужава, ако колата ни не е наистина мощна и не се кара доста спортно.


dj carul
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
Двигател:
Местоположение: Стара Загора-Несебър

Re: Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!

Мнениеот dj carul » Пон 08 мар 2010 15:34


golfmk1 написа:тея бързи печки трябва и да спират :wink:


Само още малко трябва да я напомпим че си пали гумите на 2-ра.... :roll: трябва да ги пали и на 3-та :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
street_racer
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище

Re: Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!

Мнениеот street_racer » Вто 09 мар 2010 16:43


Няма такива работи, аз съм с брембо Макс нарязани 256мм 4*100 с накладки текстар на голф 2 гти 8В.
Навъртял съм им 40 000км и няма проблеми с нищо. въобще не яде накладката бързо както казват някои.
Преди това бях с дискове 239 и ги нарязах на фреза и те изкараха 60 000 с минимално износване сега си ги пазя в гаража които иска да гледа.


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!

Мнениеот bai_ILIA » Сря 17 мар 2010 12:15


Браво братле! Силен ъпгрейд! Аз пък от 280мм апарати модел Лукас 54 като тези които си сложил, минах на Lucas Girling G60 - двубутални апарати от Audi S2. Ъпгрейда е директен и изисква само нови накладки. Колата е Ибиза ТДИ Спорт. Да знаете, че става на Голф 3 без никакви проблеми :)

http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... 0&start=45

в линка има подробно инфо за ъпгрейда...

Колегата дано не се сърди за офф-а :) Просто давам идея за супер спирачн ъпгрейд :) Няма да ви казвам как спират двубуталните апарати - разликата е повече от осезаема :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Конверсия на предни дискове 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT

Мнениеот Iezekil » Нед 02 апр 2017 18:59


А могат ли малките дискове да се карат с големите апарати?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 64 госта