

Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!
-
- Low rider
- Мнения: 5572
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!
тея бързи печки трябва и да спират 

- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!
Ами вече 350км. ги карам и чак сега си позволявам да понатискам повечко!
Разликата е осезаема!
На първо впечатление съм доволен. Дисковете взех от А+ и са оригинал - проверено.
И кутията си е кутия и номерата са им ок, има си ги в каталога на брембо и така!
За нарязаните, според мен цената им не си заслужава, ако колата ни не е наистина мощна и не се кара доста спортно.
Разликата е осезаема!
На първо впечатление съм доволен. Дисковете взех от А+ и са оригинал - проверено.
И кутията си е кутия и номерата са им ок, има си ги в каталога на брембо и така!
За нарязаните, според мен цената им не си заслужава, ако колата ни не е наистина мощна и не се кара доста спортно.
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Re: Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!
golfmk1 написа:тея бързи печки трябва и да спират
Само още малко трябва да я напомпим че си пали гумите на 2-ра....




- street_racer
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!
Няма такива работи, аз съм с брембо Макс нарязани 256мм 4*100 с накладки текстар на голф 2 гти 8В.
Навъртял съм им 40 000км и няма проблеми с нищо. въобще не яде накладката бързо както казват някои.
Преди това бях с дискове 239 и ги нарязах на фреза и те изкараха 60 000 с минимално износване сега си ги пазя в гаража които иска да гледа.
Навъртял съм им 40 000км и няма проблеми с нищо. въобще не яде накладката бързо както казват някои.
Преди това бях с дискове 239 и ги нарязах на фреза и те изкараха 60 000 с минимално износване сега си ги пазя в гаража които иска да гледа.
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Конверсията 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT - Завършена!
Браво братле! Силен ъпгрейд! Аз пък от 280мм апарати модел Лукас 54 като тези които си сложил, минах на Lucas Girling G60 - двубутални апарати от Audi S2. Ъпгрейда е директен и изисква само нови накладки. Колата е Ибиза ТДИ Спорт. Да знаете, че става на Голф 3 без никакви проблеми
http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... 0&start=45
в линка има подробно инфо за ъпгрейда...
Колегата дано не се сърди за офф-а
Просто давам идея за супер спирачн ъпгрейд
Няма да ви казвам как спират двубуталните апарати - разликата е повече от осезаема 

http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... 0&start=45
в линка има подробно инфо за ъпгрейда...
Колегата дано не се сърди за офф-а



- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Конверсия на предни дискове 256 ->280мм. 4х100 на Г3 GT
А могат ли малките дискове да се карат с големите апарати?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 64 госта