Голф 3 - вкарва бензин в маслото !!! Помощ!-Решен
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sarnica
Re: Голф 3 - вкарва бензин в маслото !!! Помощ!
и аз имам същият проблем дали може да е от свещите
Re: Голф 3 - вкарва бензин в маслото !!! Помощ!
Колега май ще излезеш прав. Закарах колата на 1 майстор, на който имам доверие. Първо каза, че нещо ламбда сондата нещо се ебава, но при последния разговор с него ми каза, че гърнето е задръстено и заради това се пълни картера с бензин, а от това се бъркала и сондата. Сега гледам, че и ти си написал същото, така че е много вероятно от това да е. Когато знам със сигурност ще пиша от кое е било 

Re: Голф 3 - вкарва бензин в маслото !!! Помощ!
Катализатора ще си го взема ако го е свалил майстора. Той каза че е изчистил задръстеното, ама за катализатор нищо не каза. Ти какво разбираш под "добри пари"? Нямам никаква идея колко може да струва един катализатор.
Re: Голф 3 - вкарва бензин в маслото !!! Помощ!
не съм чел отговорите на колегите по темата но ако съм аз ще се върна при майстора и ще си търся правата с рекламация на това което е направил ако откаже има правни институци за тази цел или ще му помогна да си подреди гидорето там където не огрява . а какза ли ти какъв е бил проблема???
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Голф 3 - вкарва бензин в маслото !!! Помощ!
Извинявам се за глупавия въпрос:бихте ли ми пояснили връзката между запушено средно гърне(което иска дупка преди катализатора) и пълненето на картера с бензин?
- kika2006
- Мнения: 86
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ПЛЕВЕН MK3 GTI 2E
Re: Голф 3 - вкарва бензин в маслото !!! Помощ!
radotom написа:Момци, като не ви загряват колите - инжекциона (независимо многоточков или не) блъска бензин зверски.
Колкото и да са ви хубави сегментите - малко се процежда около тях и отива в картера.
Маслото пък не успява да загрее и изпари попадналия в него бензин и така си се трупа, трупа, трупа...
Единствения съвет, който мога да дам е да не карате колите на толкова къси разтояния.
Кофти, ама...
По точно обяснение от това незнам дали някой въобще може да даде!
Желателно е след студен старт на мотора да се тръгне възможно най бързо,поради простата причина,че при натоварване двигателя достига работна температура в по кратък срок/но не на 4-5к оборота/.Решение на проблема има,след няколкодневно каране на къси разстояния,да се "поразходи"колата когато е загряла достатъчно и бензина в картера ще намалее поне до незначително количество.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Голф 3 - вкарва бензин в маслото !!! Помощ!
Извинявам се за отклонението от темата,искрено.SAAB 9000 Turbo,колата не можеше да потегли на първа скорост заради запушен катализатор.Същия беше загрял до ярко червено,но мотора имаше ниски обороти.Това не е станало от днес за утре и никога бензин не е стъпвал в маслото на тази кола.След махането на катализатора колата полетя.
Колегата elesar твърди че е източил 10 литра масло+бензин.След ремонти и каране казва:за три дни картера пак се напълни.Колкото и да си говориме за студени стартове,обогатени смеси,пикаещи дюзи,конденз на бензин по студена цилиндрова риза и изтичането му в картера покрай сегментите сметката не излиза.Прокъсан бар регулатор също не става-трябваше и въздушния филтър да смърди на бензин,освен ако не е изскубнал вакуумите от кутията.Да е спукана главата и от там дюза да тъпче бензин в маслото?Пак не става маслената магистрала е с много по-високо налягане а и някой от цилиндрите щеше да е пълен с масло-което е пълен абсурд.Запекли сегменти до безобразие-не става, човека говори за нормален разход и не казва за пушеци отзад.Аз не мога да проумея безобразно голямото количество бензин в картера,дано момчето се оправи час по-скоро с този проблем и да сподели решението.
Колегата elesar твърди че е източил 10 литра масло+бензин.След ремонти и каране казва:за три дни картера пак се напълни.Колкото и да си говориме за студени стартове,обогатени смеси,пикаещи дюзи,конденз на бензин по студена цилиндрова риза и изтичането му в картера покрай сегментите сметката не излиза.Прокъсан бар регулатор също не става-трябваше и въздушния филтър да смърди на бензин,освен ако не е изскубнал вакуумите от кутията.Да е спукана главата и от там дюза да тъпче бензин в маслото?Пак не става маслената магистрала е с много по-високо налягане а и някой от цилиндрите щеше да е пълен с масло-което е пълен абсурд.Запекли сегменти до безобразие-не става, човека говори за нормален разход и не казва за пушеци отзад.Аз не мога да проумея безобразно голямото количество бензин в картера,дано момчето се оправи час по-скоро с този проблем и да сподели решението.
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Голф 3 - вкарва бензин в маслото !!! Помощ!
kika2006 написа:radotom написа:Момци, като не ви загряват колите - инжекциона (независимо многоточков или не) блъска бензин зверски.
Колкото и да са ви хубави сегментите - малко се процежда около тях и отива в картера.
Маслото пък не успява да загрее и изпари попадналия в него бензин и така си се трупа, трупа, трупа...
Единствения съвет, който мога да дам е да не карате колите на толкова къси разтояния.
Кофти, ама...
По точно обяснение от това незнам дали някой въобще може да даде!
Желателно е след студен старт на мотора да се тръгне възможно най бързо,поради простата причина,че при натоварване двигателя достига работна температура в по кратък срок/но не на 4-5к оборота/.Решение на проблема има,след няколкодневно каране на къси разстояния,да се "поразходи"колата когато е загряла достатъчно и бензина в картера ще намалее поне до незначително количество.
желателно е да се тръгва веднага след запалване, но на средни или по-скоро нормални за автомобила обороти тъй като маслената помпа качва по-бавно маслото ако колата загрява на място при 800-1000 оборота в мин.Според мен най-добрия вариант е 2000оборота и редуване на предавките-на 1ва 50-100метра,2ра 200-300 и така докато излезеш от квартала примерно
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Голф 3 - вкарва бензин в маслото !!! Помощ!
и на мен не ми се вярваше това но наистина най-добрия метод бил този с потеглянето и без рязка газ.Странно но е така!
Пък и нас като ни събудят, кръвта ни не се е оттекла в краката
Пък и нас като ни събудят, кръвта ни не се е оттекла в краката

Re: Голф 3 - вкарва бензин в маслото !!! Помощ!
TiL , конструкторите на машините от форума са го измислили "бързото" подгряване. аз го знам като "немско " подгряване и винаги го ползвам !и действа!
Последна промяна от vaskoto1 на Пет 26 мар 2010 8:33, променено общо 1 път.
Причина: спам!
Причина: спам!
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Голф 3 - вкарва бензин в маслото !!! Помощ!
Бихте ли споделил с нас какво означава "немско подгряване" ?
И следващ въпрос,ако е удобно-3 дена каране по 5 километра сутрин и вечер.Което прави 6 студени старта и общ пробег 30 километра-намерена боза в картера 10 литра.Ако автомобила харчи 20л/100км ще изхарчи 6 литра гориво за този пробег.От които 5 се озовават в картера?Значи разхода на гориво за истинското придвижване на колата е 1л/30км или 3.3л/100км разход за градско каране и студени стартове.Абсурда на ситуацията както вече казах е налице.За това каране,описано от колегата физически инжекторите не могат да изсерат толкова бензин в картера,цитирам "за три дни картера се напълни".
P.S,И Понеже човека съобщава за нормален фактически разход,съответно попадането на толкова бензин долу е невъзможно по начините известни нам.
И следващ въпрос,ако е удобно-3 дена каране по 5 километра сутрин и вечер.Което прави 6 студени старта и общ пробег 30 километра-намерена боза в картера 10 литра.Ако автомобила харчи 20л/100км ще изхарчи 6 литра гориво за този пробег.От които 5 се озовават в картера?Значи разхода на гориво за истинското придвижване на колата е 1л/30км или 3.3л/100км разход за градско каране и студени стартове.Абсурда на ситуацията както вече казах е налице.За това каране,описано от колегата физически инжекторите не могат да изсерат толкова бензин в картера,цитирам "за три дни картера се напълни".
P.S,И Понеже човека съобщава за нормален фактически разход,съответно попадането на толкова бензин долу е невъзможно по начините известни нам.
Последна промяна от bobocamaro на Пет 19 мар 2010 22:30, променено общо 2 пъти.
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Голф 3 - вкарва бензин в маслото !!! Помощ!
Палиш ,чакаш 1 минута ,да се поразбие маслото и тръгваш леко и внимателно ,без много да форсираш.Ако вънка е -10 градуса ,колко ще чакаш на място ,ехеее....
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Голф 3 - вкарва бензин в маслото !!! Помощ!
Нека дам пример и аз. Където живея температурите в БГ са мечта през зимата. Ами паля и тръгвам , може да се случи аке е натрупало сняг да го изчистя и тогава тръгвам. Кола VW Jetta на 230 000км . Малко хора тука се замислят дали на колата й е студено. Номера с дистанционното запалване го имам и аз от тази зима, не за друго ами щото не ми се мръзне в колата като вляза, както и на всички останали де. Така че при тази зверска експлоатация да се чудиш тия коли как оцеляват 
Колегата има проблем от друго естество. Дано го намери скоро.

Колегата има проблем от друго естество. Дано го намери скоро.
Re: Голф 3 - вкарва бензин в маслото !!! Помощ!
Колата я взех преди 4 дни. Засега се държи нормално и несъм забелязал да се вдига нивото на маслото. Има мощност и изчезна дразнещият звук като от спукано гърне при скорост над 100 км/ч. Според майстора проблема се е дължал на запушено средно гърне. Катализаторът не е бил запушен, затова не го е свалил. Само е "разпорил" и изчистил гърнето, след което го е заварил. Каза, че ми се повишавало налягането в системата заради запушеното, което бъркало и ламбда сондата и затова блъскало бензин в картера. Засега нямам наблюдения да имам промени в разхода, но ще стане ясно след като понавъртя още километри.
Надявам се да нямам повече такъв проблем, но след време ще пиша пак как се развиват нещата.
Целият ремонт ми излезе 40 лв. 
Надявам се да нямам повече такъв проблем, но след време ще пиша пак как се развиват нещата.


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта