и друго - спомнете си кога се впръсква маслото по стените на цилиндъра?май когато се движи от ГМТ към ДМТ!какво уплътняване има на компресионните пръстени(сегменти)?те са над маслосъбирателния !май той го остъргва от стените на цилиндъра .да прави малка вълничка пред себе си ,но тя не уплътнява газовете които са пробили уплътнението на компресионните- те просто ще я издухат в картера!
А за горенето на масло- ако имате неуплътнения в бутално- цилиндровата група и клапанния механизъм ,каквото и масло да сложите -ще го губите!
моята препоръка-ползвайте препоръчаното от производителя масло!не вярвайте на масларите - те просто трябва да продават!а какво масло ? от което имат най -голяма отстъпка!вижте само в софия -на всяко кюше маслари, и много рядко диагностика и ремонт?!масла и гуми!там е далаверата!

пък и ние търсим евтиното ,което после излиза скъпо!