защо не вдига обороти голф 3 1.8ABS (решен) катализатор
- ivanbl
- Мнения: 293
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: защо не вдига обороти голф 3 1.8ABS
ако гледам ВАГ-кома дето съм снимал по горе ъгъла трябва да е 8 градуса... поне така си го превеждам.... не се вижда да е измествано делкото... бобината на масата в къщи я вързах и даваше доволни искри... пак я закачих... няма подобрение... скоро ще отка4а тръбите да проверя дали се форсира без тях...
- ian190
- Мнения: 64
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: защо не вдига обороти голф 3 1.8ABS
значи делкото има белег, за да го видиш трябва да дадеш на белег - ангренажа и на коляновия вал и тогава ще разбереш дали си на белег и да махнеш дистрибуторната капачка разбира се защото там е белега на делкото.
- ivanbl
- Мнения: 293
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: защо не вдига обороти голф 3 1.8ABS
махнах капака на агренажния ремък и намерих белега... къде да гледам за белега на коляновия вал?... трите белега трябва да съвпадат ли?...
вчера пробвах да откача тръбите да видя дали там е проблема, но скъсах първия болт и се отказах... направих снимка на това дето е отдолу... сега остава да кажете имам ли катализатор или нямам.... когато купувах колата ми казаха че няма катализатор.... на ГТП ми казах че нямам катализатор и ми дадоха фалшива бележка 4е имам...
вчера пробвах да откача тръбите да видя дали там е проблема, но скъсах първия болт и се отказах... направих снимка на това дето е отдолу... сега остава да кажете имам ли катализатор или нямам.... когато купувах колата ми казаха че няма катализатор.... на ГТП ми казах че нямам катализатор и ми дадоха фалшива бележка 4е имам...
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: защо не вдига обороти голф 3 1.8ABS
ivanbl написа:
Е те точно това е катализатор, вече какво има вътре е друга работа, но така изглежда катализатора.
Болтовете, изкарал си късмет че се е скъсъл, по трудно ще го развиеш ако тръгне, моите двата ги скъсах третия ми даде доста зор да го развия, после 3 обикновенни болта и няма ядове.
Белег на колянович вал е отвън на шайбата, белег на паразитния вал има но не е сигурно къде ще е (може да е зацепен друго яче), белег на делкото има, гледа се палеца къде сочи (на палеца в средата трябва да има чертичка както и на корпуса)
при ГМТ белезите на делкото не съвпадат (разминават се с малко)
- ian190
- Мнения: 64
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: защо не вдига обороти голф 3 1.8ABS
белега на разпределителния вал е като махнеш капака на ангренажа пластмасовия горе имаш едно ОТ и стрелка на колелото въртиш докато съвпаднат и двете, после въртиш една капачка зелена или синя която сигурно е много мръсна, пластмасова изглежда като обърната гайка със секач или голяма отвертка с чук я отвинтваш, стои долу отстрани на двигателя като застанеш срещу мотора от лявата ти страна,между мотора и скоростите всъщност.
белега на делкото е пред датчика, леко зачисти там с няква шкурка а другото ти е на палеца дето стои едно като вдлъбнатина, и палеца трябва да махнеш и едно пластмасово дето покрива под палеца.
трите белега трябва да съвпадат, но този на делкото е за ориентир къде се намираш, и затова делкото като го разхлабиш можеш да го въртиш в основата. а делкото цялото се вади като го издърпаш нагоре.
даваш ги на белег но дори и да не си ги дал пробвай да разхлабиш болта на делкото и го въртиш в основата, към мотора леко, ако е заяло леко го чукни с нещо дървено не направо с чука че да не си строшиш датчика. провай даже докато работи колата ако пали, и виж като я изфорсираш дали се отпушва и така продваш въртиш и пак газ и така. после може леко на другата страна, по прицип като въртиш към мотора и даваш предварение, а на обратно закъснение на запалването, и с налучкване се уцелва.
а като не ще да се изфорсира чува ли се едно като тракане, щтракане?
белега на делкото е пред датчика, леко зачисти там с няква шкурка а другото ти е на палеца дето стои едно като вдлъбнатина, и палеца трябва да махнеш и едно пластмасово дето покрива под палеца.
трите белега трябва да съвпадат, но този на делкото е за ориентир къде се намираш, и затова делкото като го разхлабиш можеш да го въртиш в основата. а делкото цялото се вади като го издърпаш нагоре.
даваш ги на белег но дори и да не си ги дал пробвай да разхлабиш болта на делкото и го въртиш в основата, към мотора леко, ако е заяло леко го чукни с нещо дървено не направо с чука че да не си строшиш датчика. провай даже докато работи колата ако пали, и виж като я изфорсираш дали се отпушва и така продваш въртиш и пак газ и така. после може леко на другата страна, по прицип като въртиш към мотора и даваш предварение, а на обратно закъснение на запалването, и с налучкване се уцелва.
а като не ще да се изфорсира чува ли се едно като тракане, щтракане?
- ivanbl
- Мнения: 293
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: защо не вдига обороти голф 3 1.8ABS
направих едно клипче с ГСМ-а не знам дали се чува добре но е сякаш се дави.... като натисна педала бавно се 4ува как се вдигат оборотите до 1200 и почват да падат...
- ivanbl
- Мнения: 293
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: защо не вдига обороти голф 3 1.8ABS
днес проверих зацепването на ремъка.... докарах репера (едно лъскаво нещо) на скоростната кутия до прозорчето и снимах другите то4ки къде са.
това обяснява ли ми проблемите:
-не може да се форсира над 1100 оборота
-не може да запали на бензин, запалва само на газ...
да търся ли другаде проблема?
това обяснява ли ми проблемите:
-не може да се форсира над 1100 оборота
-не може да запали на бензин, запалва само на газ...
да търся ли другаде проблема?
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: защо не вдига обороти голф 3 1.8ABS
ivanbl написа:днес проверих зацепването на ремъка.... докарах репера (едно лъскаво нещо) на скоростната кутия до прозорчето и снимах другите то4ки къде са.
това обяснява ли ми проблемите:
-не може да се форсира над 1100 оборота
-не може да запали на бензин, запалва само на газ...
да търся ли другаде проблема?
Коляновия вал до колкото разирам е около ГМТ, ако е така белезите на делкото са относително добре (поне моето изглежда по същия начин), ангренажа май е зъб напред, но ако си се водил по показанията на маховика,е възможно разминаване( не е там проблема до 1-2 зъба немогат да ти докара тоя проблем, аз дори умишлено давам зъб напред на разпр вал)
Шайбата на коляновия вал как са и белезите, на снимките които си дал съвпадаха ли си точно?
Лично според мен няма никаква причина зацепването да ти прави проблеми.
- ivanbl
- Мнения: 293
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: защо не вдига обороти голф 3 1.8ABS
снимките ги правих без да мърдам колата. кое е "шайба на коляновия вал" къде се намира и къде е стрелкичката за центровка?
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: защо не вдига обороти голф 3 1.8ABS
ivanbl написа:снимките ги правих без да мърдам колата. кое е "шайба на коляновия вал" къде се намира и къде е стрелкичката за центровка?
Снимката е от кр но тва намерих.
Става въпрос (там където е червената стрелка съвпада ли)
Едит
Така и така си скъсал единия болт на "лещата", не разкачи ли за проба катализатора.
Това ми се вижда най логичното обяснение, другото може би е да се е скапал комутатора и при по висока честота (респ обороти) да не може да дава искри.
Друго по електрическата част не ми се вижда вероятно като причина, е можеби компа но е силно невероятно да се е прецакал и да неможе да командва комутатора.
Re: защо не вдига обороти голф 3 1.8ABS
зацепването на ремъка ти е в норми и не го барай!търси както писах друг механичен проблем!
- ivanbl
- Мнения: 293
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: защо не вдига обороти голф 3 1.8ABS
скъсах там където се събират тръбите и тръгват надолу.... но като поопипах се разбра 4е не е болт а шпилка (от горната страна беше равно)... та това ме отказа... после си мислех преди катализатора да разкача ония 3 болта, но не доиде един френд да помага...
намерих в аутодатата за моя двигател схемата... но само горната половина се разглобява и няма видимост надолу
намерих в аутодатата за моя двигател схемата... но само горната половина се разглобява и няма видимост надолу
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: защо не вдига обороти голф 3 1.8ABS
ivanbl написа:скъсах там където се събират тръбите и тръгват надолу.... но като поопипах се разбра 4е не е болт а шпилка (от горната страна беше равно)... та това ме отказа... после си мислех преди катализатора да разкача ония 3 болта, но не доиде един френд да помага...
намерих в аутодатата за моя двигател схемата... но само горната половина се разглобява и няма видимост надолу
Белега е отвън, не се разглобява нищо.
Не е там проблема дори и да има прескочили зъби, пак ще се форсира.
Ако беше избягала центровката най вероятно въобще нямаше да запали.
- ian190
- Мнения: 64
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: защо не вдига обороти голф 3 1.8ABS
на мене ми се струва, че проблема е точно от делкото, защото палеца не съвпада с резката, ако тази резка по външния край е белега на делкото, продвай да го разхлабиш делкото и да го врътнеш, така че палеца да съвпада с резката, когато всичко е на белег, става въпрос, кол и разпр. валове.
как искаш да стане като не пробваш нищо.естествено е ч еняма да се подобри, само като дадеш на белег, нали се сещаш, не барай ангренажа, нито нещо друго, просто, напасни делкото да е с палеца, когато всичко е на белег и запали после, и пиши.
как искаш да стане като не пробваш нищо.естествено е ч еняма да се подобри, само като дадеш на белег, нали се сещаш, не барай ангренажа, нито нещо друго, просто, напасни делкото да е с палеца, когато всичко е на белег и запали после, и пиши.
- ivanbl
- Мнения: 293
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: защо не вдига обороти голф 3 1.8ABS
не ми се ще много да пипам делкото... на горните снимки на ВАГ-кома се вижда 4е ъгъла е 8 градуса.... пък и как ще се измести делкото самичко на прав път...
когато наглася агренажа горе да съвпада ОТ, палеца застава върху резката, на 1/4 от широчината....
когато наглася агренажа горе да съвпада ОТ, палеца застава върху резката, на 1/4 от широчината....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта