:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Карборатор за VW Golf 1.5-1.6 ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stankofm
Мнения: 269
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 18:58
Автомобил: GOLF MK1
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Карборатор за VW Golf 1.5-1.6 ?

Мнениеот stankofm » Сря 06 окт 2010 21:31


До седмица ще има коментари за новият карбуратор :D :D




Потребителски аватар
predator4o
Мнения: 133
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 13:22
Автомобил: 1996 VW Golf MK3
Двигател: 1Z 1.9 TDI 90 PS
Местоположение: Велико Търново/Полски Тръмбеш

Re: Карборатор за VW Golf 1.5-1.6 ?

Мнениеот predator4o » Нед 10 окт 2010 14:05


Очакваме с интерес :) Че ми писна вече с тоз моя барутник :Mr Green Fun Много е зле горкия


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карборатор за VW Golf 1.5-1.6 ?

Мнениеот mupk0 » Нед 10 окт 2010 14:35


Аз да споделя едно мнение отностно 2е2.Ония ден се заех да оправя тази странна работа (донякъде успях) и да го накарам да работи добре и на газ и на бензин.За сметка на едното в случея бензина :) Махнах клапата която затваря първата камера(отвих я и я шунтирах),махнах вакуума за горещ въздух от колекторите и шунтирах системата с болчето в ляво на карбуратора(тази която се навива едно болче на него 13 и бута клапите(до колкото знам е за по-финно нагласяне на оборотите).После нагодихме първият шестограм(този за смукача) на 1200 оборота и след като загрее пада на 1000(при мене под 1000 тресе в колата).Сместа я догодихме от изпарителя и сега колата върви добре.Харчи нормално.На бензин също работи добре,но като сезапали студена има едно колебаене около 10-15секунди 800-1200 оборота и после си забива на 1200 и там си стой.Но така харчи повече на смукач(на бензин) защото прави по-богата смес,за да може да се храни(понеже я няма клапичката да спира притока на въздух).


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Карборатор за VW Golf 1.5-1.6 ?

Мнениеот vit_autosofia » Пон 11 окт 2010 15:41


mupk0 написа:Аз да споделя едно мнение отностно 2е2.Ония ден се заех да оправя тази странна работа (донякъде успях) и да го накарам да работи добре и на газ и на бензин.За сметка на едното в случея бензина :) Махнах клапата която затваря първата камера(отвих я и я шунтирах),махнах вакуума за горещ въздух от колекторите и шунтирах системата с болчето в ляво на карбуратора(тази която се навива едно болче на него 13 и бута клапите(до колкото знам е за по-финно нагласяне на оборотите).После нагодихме първият шестограм(този за смукача) на 1200 оборота и след като загрее пада на 1000(при мене под 1000 тресе в колата).Сместа я догодихме от изпарителя и сега колата върви добре.Харчи нормално.На бензин също работи добре,но като сезапали студена има едно колебаене около 10-15секунди 800-1200 оборота и после си забива на 1200 и там си стой.Но така харчи повече на смукач(на бензин) защото прави по-богата смес,за да може да се храни(понеже я няма клапичката да спира притока на въздух).

И на това му казваш оправен карбуратор.Ако теб те устройва добре


Потребителски аватар
stankofm
Мнения: 269
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 18:58
Автомобил: GOLF MK1
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Карборатор за VW Golf 1.5-1.6 ?

Мнениеот stankofm » Чет 14 окт 2010 16:09


Здравей те Колеги.Родих се наново.Карбуратора стана идеално.Но се наложи малко преправяне на колектора.Всичко е фотографирано. :beer :beer :beer :banana :banana
Сега малко подробности:
Сега За колектора трябва малко да се фрезова отвора за водата,защото главата няма място(поне мойта)за отоплене през главата.Отвора се фрезова,после се затапва с цолова резба и се слага Loctide(за,да не изпуска вода)и се стяга.На колектора има оригинален отвор за вода ама е затапен.За това се оттапва и се прави щуцер(преходник) с диаметар 18 мм за маркича на водата.
Сега и малко за Карбуратора:
Когато го свързвате вземете ток от бобината,защото жигльорите са електрически.
Това е друго не се сещам.
Ако имате въпроси пишете.

Снимки преди да го сложа:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Снимки вече на колата:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
stankofm
Мнения: 269
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 18:58
Автомобил: GOLF MK1
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Карборатор за VW Golf 1.5-1.6 ?

Мнениеот stankofm » Чет 14 окт 2010 20:42


Keihin - 2 е истината Повярвайте :D :D


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19319
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карборатор за VW Golf 1.5-1.6 ?

Мнениеот stefan4o » Пет 15 окт 2010 8:16


Станко, съветвам те тези лустър клеми да ги подмениш с твърда връзка с поялника. След което отгоре им сложи по един термосвиваем шлаух. Мисля, че ще стане по-здраво с времето и няма да имаш проблеми с лоши връзки и съответно окисление по тях.
Пусни едно клипче на ПХ при загряла кола. Тоз карбуратор е така прехвалван, че бил имал много хубав ПХ на ниски обороти равномерен. Сподели и още впечатления от вървеж, разход и т.н.


Потребителски аватар
stankofm
Мнения: 269
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 18:58
Автомобил: GOLF MK1
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Карборатор за VW Golf 1.5-1.6 ?

Мнениеот stankofm » Пет 15 окт 2010 19:25


Добре когато имам възможност ще го филмирам.


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: Карборатор за VW Golf 1.5-1.6 ?

Мнениеот Калоян Крумов » Съб 16 окт 2010 6:21


И аз да се изкажа може ли? :oops:
Аз съм с 1.6 ез мотор, с карбуратох Кейхин2 от Ауди 80 1.8 и разпределителен вал от 1.8 ГУ с пренареждана скоростна кутия...За градския разход няма да говоря , извън градско съм го смъквал до 7-8 максимум 9 ако го зоря; до 3000 оборота върви като мъртвец след това става интерестно :twisted: Много по съм доволен с Кейхина. Колектори не съм сменял, само му сложихме преходен "фланец" (ако мога така да го нарека) кутията за въздушния филтър също не съм сменял само я разпробихме отгоре . Ако някой се интересува повече отнсоно вакумите и други неща да ми пише на лично и да му приложа снимков материал .

ПП: Ако искате и клипче мога да ви направя на вървежа :twisted:


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Карборатор за VW Golf 1.5-1.6 ?

Мнениеот i.e.i » Съб 16 окт 2010 7:02


Много по съм доволен с Кейхина...извън градско съм го смъквал до 7-8 максимум 9 ако го зоря

При положение ,че твърденята са ,че е по-икономичен от 2Е2 нещо при теб не е наред.
С изправен 2Е2 на 1.6 почти е невъзможно да докараш 9/100 на дълго ,колкото и да го "зориш".


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19319
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карборатор за VW Golf 1.5-1.6 ?

Мнениеот stefan4o » Съб 16 окт 2010 8:14


Като сме почнали с разхода и аз да се похваля. Преди време бях пуснал тема за HC на колата ми - въглеводороди - много високи, градско ми даде дори 16/100. Ходих на газ-анализатор и с чичката и аутодата успяхме да смъкнем показателите на изгорелите газове до приемливи нива, в границите на допустимото за карбураторна кола. Колата ми е даунгрейднато ABU с карбуратор от HK 1.3 - Пиер 2е3. Който засега работи безотказно. Та след тези настройки по колата направих пътуване като заредих от една и съща колонка преди и след, доколкото може да се засече кола на газ. Даде ми фантастичните за мен 7.7/100, по МФА - 8.3/100. Предвид факта, че карам с гуми 195/50/15 мисля е доста добър разход за извънградско. В града я засичам доста често и ми дава около 12 плюс-минус половин литър. Там пък се кара на къси разстояния през половината от градския пробег поне, докато загрее и се спира. Та това е при мен за разхода. Ако кейхинът гори същото или повече не виждам инвестицията за смислена и заслужаваща си около 200 лева с труда на кола, чиято реална цена е около 1000 лева.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Карборатор за VW Golf 1.5-1.6 ?

Мнениеот mupk0 » Съб 16 окт 2010 8:48


vit_autosofia написа:
mupk0 написа:Аз да споделя едно мнение отностно 2е2.Ония ден се заех да оправя тази странна работа (донякъде успях) и да го накарам да работи добре и на газ и на бензин.За сметка на едното в случея бензина :) Махнах клапата която затваря първата камера(отвих я и я шунтирах),махнах вакуума за горещ въздух от колекторите и шунтирах системата с болчето в ляво на карбуратора(тази която се навива едно болче на него 13 и бута клапите(до колкото знам е за по-финно нагласяне на оборотите).После нагодихме първият шестограм(този за смукача) на 1200 оборота и след като загрее пада на 1000(при мене под 1000 тресе в колата).Сместа я догодихме от изпарителя и сега колата върви добре.Харчи нормално.На бензин също работи добре,но като сезапали студена има едно колебаене около 10-15секунди 800-1200 оборота и после си забива на 1200 и там си стой.Но така харчи повече на смукач(на бензин) защото прави по-богата смес,за да може да се храни(понеже я няма клапичката да спира притока на въздух).

И на това му казваш оправен карбуратор.Ако теб те устройва добре

Устройва ме ,защото в Стара Загора или като видят карбуратора дигат ръцете или ми взимат парите и го настройват в пъти по-лошо.Най-новото е че успях да накарам карбуратора да работи нормално с клапичката,която запушва входа на първата камера,която бях махнал.Сега даже работи и на по-бедни смеси като е студена.


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Карборатор за VW Golf 1.5-1.6 ?

Мнениеот lion_heart002 » Съб 16 окт 2010 9:25


Абе я и аз да питам нещо,гледам,че клубния майстор на карбовете чат-пат пише тук..Имам карбуратор Keihin с автоматично пусково устройство,от типа който се слага на ауди 100 1.9 бензин-старата стотица(кораба)...Като цяло съм доволен от карба(разход,вървеж).Обаче като е студена 2-3 минути държи 300-400 оборота,а клапата на смукача си затваря,после си я отваря напълно след като позагрее,както би трябвало,когато загрее на 90 градуса обаче,почва от 800 да дига обротите на 1500,предполагам това е така защото ми липсва една ампулка(някой явно е решил,че е била излишна) която мисля е да ограничава колко и кога се отваря втора клапа(тоест,да я държи затворена при студена кола и да я отваря леко при топла),та въпроса ми е,откъде мога да се сдобия с тази капсулка и дали проблема е действително от нея???
И още един въпрос имам,при положение,че колата 1-2 минути след палене на студен мотор при работа на бензин леко прекъсва и при това положение не може да се кара на обороти по-малки от 2000,трябва да обедня малко състава на сместа,или да намаля леко количеството й?
Всички настройки на карбуратора съм ги направил според упътване!

Ето снимка на въпросния карбуратор и ампулка-http://img704.imageshack.us/i/p1030201u.jpg/


Потребителски аватар
stankofm
Мнения: 269
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 18:58
Автомобил: GOLF MK1
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Карборатор за VW Golf 1.5-1.6 ?

Мнениеот stankofm » Съб 16 окт 2010 11:30


Та така днеска бях при газаджиите и този карбуратор неможе да се сложи плочка за газта заради големината на входният му отвор(филтъра) трябва да се разпробие.Когато я засека на газ ще пиша отново :D


П.П Смених тампона на Карбуратора 42 лв :D love.vwclub


Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Re: Карборатор за VW Golf 1.5-1.6 ?

Мнениеот Калоян Крумов » Съб 16 окт 2010 12:56


i.e.i написа:
Много по съм доволен с Кейхина...извън градско съм го смъквал до 7-8 максимум 9 ако го зоря

При положение ,че твърденята са ,че е по-икономичен от 2Е2 нещо при теб не е наред.
С изправен 2Е2 на 1.6 почти е невъзможно да докараш 9/100 на дълго ,колкото и да го "зориш".

Кой го твърди?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта