

mupk0 написа:Аз да споделя едно мнение отностно 2е2.Ония ден се заех да оправя тази странна работа (донякъде успях) и да го накарам да работи добре и на газ и на бензин.За сметка на едното в случея бензинаМахнах клапата която затваря първата камера(отвих я и я шунтирах),махнах вакуума за горещ въздух от колекторите и шунтирах системата с болчето в ляво на карбуратора(тази която се навива едно болче на него 13 и бута клапите(до колкото знам е за по-финно нагласяне на оборотите).После нагодихме първият шестограм(този за смукача) на 1200 оборота и след като загрее пада на 1000(при мене под 1000 тресе в колата).Сместа я догодихме от изпарителя и сега колата върви добре.Харчи нормално.На бензин също работи добре,но като сезапали студена има едно колебаене около 10-15секунди 800-1200 оборота и после си забива на 1200 и там си стой.Но така харчи повече на смукач(на бензин) защото прави по-богата смес,за да може да се храни(понеже я няма клапичката да спира притока на въздух).
Много по съм доволен с Кейхина...извън градско съм го смъквал до 7-8 максимум 9 ако го зоря
vit_autosofia написа:mupk0 написа:Аз да споделя едно мнение отностно 2е2.Ония ден се заех да оправя тази странна работа (донякъде успях) и да го накарам да работи добре и на газ и на бензин.За сметка на едното в случея бензинаМахнах клапата която затваря първата камера(отвих я и я шунтирах),махнах вакуума за горещ въздух от колекторите и шунтирах системата с болчето в ляво на карбуратора(тази която се навива едно болче на него 13 и бута клапите(до колкото знам е за по-финно нагласяне на оборотите).После нагодихме първият шестограм(този за смукача) на 1200 оборота и след като загрее пада на 1000(при мене под 1000 тресе в колата).Сместа я догодихме от изпарителя и сега колата върви добре.Харчи нормално.На бензин също работи добре,но като сезапали студена има едно колебаене около 10-15секунди 800-1200 оборота и после си забива на 1200 и там си стой.Но така харчи повече на смукач(на бензин) защото прави по-богата смес,за да може да се храни(понеже я няма клапичката да спира притока на въздух).
И на това му казваш оправен карбуратор.Ако теб те устройва добре
i.e.i написа:Много по съм доволен с Кейхина...извън градско съм го смъквал до 7-8 максимум 9 ако го зоря
При положение ,че твърденята са ,че е по-икономичен от 2Е2 нещо при теб не е наред.
С изправен 2Е2 на 1.6 почти е невъзможно да докараш 9/100 на дълго ,колкото и да го "зориш".
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта