VW Golf4, запитване за първа скорост/проблем.
Re: VW Golf4, запитване за първа скорост/проблем.
Има ли го решен този проблем ? При мен първа скорост влиза трудно след 20-30 км градско и дори по малко . Съединителя отлепя горе. На свободен ход леко потреперва колата, а като съм на скорост и подавам газ и се усеща леко мърдане на скоростния лост.
Re: VW Golf4, запитване за първа скорост/проблем.
Майстора каза да карам още така , ако не се оправи тогава да ходя да го сменя.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3378
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: VW Golf4, запитване за първа скорост/проблем.
Колко е един тампон за скоростната кутия защото и аз имам същия проблем с 1-ва и 5-та. Маслото е ново, но преди време ми се откачи двигателя
и не е сменян тампона на скоростната кутия, та си мисля че е от там. 


Re: VW Golf4, запитване за първа скорост/проблем.
Kuncavia написа:Колко е един тампон за скоростната кутия защото и аз имам същия проблем с 1-ва и 5-та. Маслото е ново, но преди време ми се откачи двигателяи не е сменян тампона на скоростната кутия, та си мисля че е от там.
Как така ти се откачи двигателя, а за тампона на скоростната кутия някъде из форума четох преди време че е към 6-8 лв. и свалих снимката.Не знам дали това е тампона, но ето я снимката:

Re: VW Golf4, запитване за първа скорост/проблем.
Аз по принцип съм много заинтересован от темата, защото имам Голф 4 1.6 СР със скоростна кутия ДУУ.
На мен проблема ми е че 1вата трудно влиза, а понякога и не влиза, 2тора също не влиза кой знае колко лесно, а от 5та на 4та като превключа и се чува някакво хъркане от кутията(но това е при скорост над 50-60 км/ч).
Пропуснах да кажа, че от както съм я взел колата не съм сменял масло.Колата е на 136000 км ако има значение.
На мен проблема ми е че 1вата трудно влиза, а понякога и не влиза, 2тора също не влиза кой знае колко лесно, а от 5та на 4та като превключа и се чува някакво хъркане от кутията(но това е при скорост над 50-60 км/ч).
Пропуснах да кажа, че от както съм я взел колата не съм сменял масло.Колата е на 136000 км ако има значение.
Re: VW Golf4, запитване за първа скорост/проблем.
Стигам до извода, че притисйкателня диск ми прави проблем затова не включва на първа като загрее. На изгасена кола влиза от раз. Тоест има феродо. Всеки шофер има различен маниер на каране и тъй като моята е имала 3-ма собственика преди мен и е карана доста градско, някой от предните собственици е прецакал пружините на притискателния диск. Говорих с един колега с Поло и той се качи да покара голфа и ми каза, че при него е било абсолютно същото преди да смени съединителя. Три месеца го е карал така преди първата напълно да откаже при загряла кола. Другата седмица отивам да го сменям, че много ме дразни.
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: VW Golf4, запитване за първа скорост/проблем.
ей колега това дето е на снимката според мен не е тампон.провери си тампоните и на мотора как са .на мен миналата година ми смениха тампона на мотора от страната на пасажера и дали от некадърност или от небрежност ми бяха сложили друг който беше иэместил целия мотор с два пръста по навътре.е те тогава не мажех да включа нито 1-а нито 2-а която се иэключваше по време на движение а эадна направо нямах.натакива майстори
.эатова добре е да ги провериш.но попринцип май 1-а не влиэа на никой идеално. :

Re: VW Golf4, запитване за първа скорост/проблем.
Здравейте отново. Проблемът не съм си го решил, все още си е същото. След 5 000км. нито се е влошило нито се е подобрило включването на първа. Съединител не мисля да сменям, както ще прави alexbg, защото всички останали скорости влизат без проблем. Евентуално като се затопли може да потърся майстор да погледне, но нямам вяра на повечето майстори така или иначе, особено при такъв сложен проблем. Странното е, че почти всички имат този проблем, а никой не знае от къде произлиза.
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: VW Golf4, запитване за първа скорост/проблем.
май е фабрично
Re: VW Golf4, запитване за първа скорост/проблем.
Смених масллото на скоростите и пак трудно превключва на първа. Вече сериозно почва да ме дразни тоя проблем. Явно трябва да се настройват тези лостове, или да се замени направо пластмасовата шитня с метална . Отдясно на снимката е оригиналната част. А за тази в ляво казват че решава проблема. Някои знае ли къде може да се поръча в България и да ти го сменят тоя quick shift bracket? Някой майстор в София ако може да го оправи, моля пишете ми на ЛС.
Re: VW Golf4, запитване за първа скорост/проблем.
Здравейте отново,
Проблема е решен !
1. Смяна на маслото в скоростите 21 лв литъра.
2. Смяна на по-горната част, която беше счупена на две с оригинална 30 лв унитрейд.
3. Смяна на съединител Люк - 300 лв.
Труд отделно 150 лв.
Факт е, че никои не разбра че по-горната част се бе прецакала , а ходих на 5 майстора да я гледат ...
Късмет, че човека който ми смени съединителя го откри проблема, иначе пак нямаше да тръгвам на първа !
Проблема е решен !
1. Смяна на маслото в скоростите 21 лв литъра.
2. Смяна на по-горната част, която беше счупена на две с оригинална 30 лв унитрейд.
3. Смяна на съединител Люк - 300 лв.
Труд отделно 150 лв.
Факт е, че никои не разбра че по-горната част се бе прецакала , а ходих на 5 майстора да я гледат ...
Късмет, че човека който ми смени съединителя го откри проблема, иначе пак нямаше да тръгвам на първа !
Re: VW Golf4, запитване за първа скорост/проблем.
alexbg написа:Здравейте отново,
Проблема е решен !
1. Смяна на маслото в скоростите 21 лв литъра.
2. Смяна на по-горната част, която беше счупена на две с оригинална 30 лв унитрейд.
3. Смяна на съединител Люк - 300 лв.
Труд отделно 150 лв.
Факт е, че никои не разбра че по-горната част се бе прецакала , а ходих на 5 майстора да я гледат ...
Късмет, че човека който ми смени съединителя го откри проблема, иначе пак нямаше да тръгвам на първа !
Коя е тази по-горна част ? Ако може снимки да качиш ако не те затруднява

Re: VW Golf4, запитване за първа скорост/проблем.
Shift bracket - или каквото е там - ето и снимките на строшения.
В предишния ми пост по-горе го има сравнен с метален такъв , не пластмасов!
Металния го водят undestructable.
Като цяло пак не съм доволен от превключването на първа и мисля, че само с short shifter ще се оправи това . Има теми изписани във форума, но не съм карал такава кола за да изкажа мнение дали това е решението . Ако някой има наблюдение моля да сподели .

В предишния ми пост по-горе го има сравнен с метален такъв , не пластмасов!
Металния го водят undestructable.
Като цяло пак не съм доволен от превключването на първа и мисля, че само с short shifter ще се оправи това . Има теми изписани във форума, но не съм карал такава кола за да изкажа мнение дали това е решението . Ако някой има наблюдение моля да сподели .



- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Golf4, запитване за първа скорост/проблем.
Vento написа:Не е в скоростите, а в настройката на лостовия механизъм (нали е с жила, не с лостове тая кутия).
Дали не го бях споменал...

- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: VW Golf4, запитване за първа скорост/проблем.
Браво на колегата, че си е решил проблема!
Аз не съм гледал дали DUU е с жила или лостове, само че в моя So wird's gemacht пише, че всики модели 1.4 и 1.6 с 8 клапана, независимо от конкретния мотор, са с лостове. Досега, за толкова време, не съм намерил да пише глупости в поредицата, макар че за Г4 не съм гледал особено подробно
. Колегата pedalchobaba обаче също го потвърди. Тази СК е с лостове, това е положението. Дали това е хубаво или лошо... целият форум може да се изпокара на тая тема.. 
Аз не съм гледал дали DUU е с жила или лостове, само че в моя So wird's gemacht пише, че всики модели 1.4 и 1.6 с 8 клапана, независимо от конкретния мотор, са с лостове. Досега, за толкова време, не съм намерил да пише глупости в поредицата, макар че за Г4 не съм гледал особено подробно


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: fur1ous, georgi0804 и 77 госта