Проблем при студено стартиране с KR
- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблем при студено стартиране с KR
тъи като и аз мислех че моя wur е развален какво ли не правих, и накрая се оказа пикаеща дюза сега съм я сменил с друга,и колата буквално откача върви като луда и работи супер..ако не си проверил провери задължително дюзите ,преди да се набуташ с много кинти..
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Проблем при студено стартиране с KR
lino__ написа:Dare_16V_9A написа:lino__ написа:http://www.specialtauto.com/mercedes-parts/images/warm-up-regulator-140-103.jpg
Отстрани на главата се намира.
На толкова години здрав такъв регулатор почти не се намира. На 90% са им скъсани мембраните. Нов е над 1000лв
Чак пък хилядано няма да се учудя аз сменявах бензиновата помпа тази под купето за високото налягане с чисто нова и бая се изръсих така че нищо чудно да е толкова!А само мембрана надали се продава
Ти нямаш такъв регулатор на 9A-то. При теб тази роля се изпълнява по електронен път
Как да нямам колега имам такъв регулатор
Ето ако това не е тогава какво е? :
Re: Проблем при студено стартиране с KR
С каква горивна система си?
K jetronik, Ke Jetronik или KE motronic?
А и този wur ми мяза на 8 винтилов
Ако може дай снимка на главата с клапата на инжекциона.
K jetronik, Ke Jetronik или KE motronic?
А и този wur ми мяза на 8 винтилов

Ако може дай снимка на главата с клапата на инжекциона.
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Проблем при студено стартиране с KR
lino__ написа:С каква горивна система си?
K jetronik, Ke Jetronik или KE motronic?
А и този wur ми мяза на 8 винтилов
Ако може дай снимка на главата с клапата на инжекциона.
Еми 9А е Мотроник
Re: Проблем при студено стартиране с KR
Защо главата на инжекцията ми се вижда като на K Jetronic?
Защо си махнал моторчето за празния ход?
На пръв поглед ми се струва, че си с K Jeronik
Защо си махнал моторчето за празния ход?
На пръв поглед ми се струва, че си с K Jeronik

- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Проблем при студено стартиране с KR
lino__ написа:Защо главата на инжекцията ми се вижда като на K Jetronic?
Защо си махнал моторчето за празния ход?
На пръв поглед ми се струва, че си с K Jeronik
Колега така я купих колата без моторче за празен ход сега му сложих де но трябва да се настрои пак не работи хубаво!
А за инжекциона незнам по какво се различават K Jetronic i KE Motronic?

- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Проблем при студено стартиране с KR
КЕ мотроник и КЕ джетроник нямат терморегулатори. По този мотор е пипано...
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Проблем при студено стартиране с KR
Stenly написа:КЕ мотроник и КЕ джетроник нямат терморегулатори. По този мотор е пипано...
На кое викаш терморегулатор? На WUR-a ли?
Да колега мотора е саден и незнам кой какво е правил,но иначе много добре върви само дето не държи обороти като е студен!
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Проблем при студено стартиране с KR
Dare_16V_9A написа:Stenly написа:КЕ мотроник и КЕ джетроник нямат терморегулатори. По този мотор е пипано...
На кое викаш терморегулатор? На WUR-a ли?
Да колега мотора е саден и незнам кой какво е правил,но иначе много добре върви само дето не държи обороти като е студен!
Колега смени си компа за аванса и си сложи блок за управлението на празния ход с номер 244 от КР заедно с инсталацията им.Така няма да ти заработи мотора добре.Скоро правих моя ПЛ с К джетроник и работи повече от добре.

- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Проблем при студено стартиране с KR
sashobas написа:Dare_16V_9A написа:Stenly написа:КЕ мотроник и КЕ джетроник нямат терморегулатори. По този мотор е пипано...
На кое викаш терморегулатор? На WUR-a ли?
Да колега мотора е саден и незнам кой какво е правил,но иначе много добре върви само дето не държи обороти като е студен!
Колега смени си компа за аванса и си сложи блок за управлението на празния ход с номер 244 от КР заедно с инсталацията им.Така няма да ти заработи мотора добре.Скоро правих моя ПЛ с К джетроник и работи повече от добре.
Колега какъв е този комп за аванс и блок за управление на празния ход от къде да ги намеря и къде се намират пък и моя е Мотроник а не Джетроник?
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Проблем при студено стартиране с KR
Да WUR имах впредвид
просто на Български си е терморегулатор.

- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Проблем при студено стартиране с KR
Stenly написа:Да WUR имах впредвидпросто на Български си е терморегулатор.
Е добре но моя има компа е ясен КЕ Motronic искаш да кажеш,че инжекциона е от КР или К-Jetronic!?


- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Проблем при студено стартиране с KR
Колега който е садил мотора в твоето купе не го е направил читаво,най вероятно са имали проблем с инжекциона на 9А мотора и са го заменили с такъв от КР който е напълно механичен.В момента колата ти не работи добре ,аз това лято си купих един ПЛ с проблем в инжекциона и го замених с такъв от КР който си бях закупил за резерва за червения голф.Като сложих К джетроника нямах проблем с палене и вървене на мотора но нямаше динамика.Пробвах по лесния начин да заменя само компа за аванса без инсталацията като взех от червения си голф и го изгорих.след това набавих инсталация от КР и подмених тази от ПЛ сложиш и модул за управлението на празния ход пак от КР стъпковото моторче също го замених с такова с две крачета и всичко заработи както трябва.Карам голфа за ежедневка и съм адски доволен.Успех и на теб. 

- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Проблем при студено стартиране с KR
sashobas написа:Колега който е садил мотора в твоето купе не го е направил читаво,най вероятно са имали проблем с инжекциона на 9А мотора и са го заменили с такъв от КР който е напълно механичен.В момента колата ти не работи добре ,аз това лято си купих един ПЛ с проблем в инжекциона и го замених с такъв от КР който си бях закупил за резерва за червения голф.Като сложих К джетроника нямах проблем с палене и вървене на мотора но нямаше динамика.Пробвах по лесния начин да заменя само компа за аванса без инсталацията като взех от червения си голф и го изгорих.след това набавих инсталация от КР и подмених тази от ПЛ сложиш и модул за управлението на празния ход пак от КР стъпковото моторче също го замених с такова с две крачета и всичко заработи както трябва.Карам голфа за ежедневка и съм адски доволен.Успех и на теб.
Какво имаш в предвид компа за аванса какво ще рече това EKU-то ли дето е при чистачките?
И още един въпрос по какво мога да разбера какъв ми е инжекциона:Motronic или Jetronic?
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Проблем при студено стартиране с KR
Dare_16V_9A написа:sashobas написа:Колега който е садил мотора в твоето купе не го е направил читаво,най вероятно са имали проблем с инжекциона на 9А мотора и са го заменили с такъв от КР който е напълно механичен.В момента колата ти не работи добре ,аз това лято си купих един ПЛ с проблем в инжекциона и го замених с такъв от КР който си бях закупил за резерва за червения голф.Като сложих К джетроника нямах проблем с палене и вървене на мотора но нямаше динамика.Пробвах по лесния начин да заменя само компа за аванса без инсталацията като взех от червения си голф и го изгорих.след това набавих инсталация от КР и подмених тази от ПЛ сложиш и модул за управлението на празния ход пак от КР стъпковото моторче също го замених с такова с две крачета и всичко заработи както трябва.Карам голфа за ежедневка и съм адски доволен.Успех и на теб.
Какво имаш в предвид компа за аванса какво ще рече това EKU-то ли дето е при чистачките?
И още един въпрос по какво мога да разбера какъв ми е инжекциона:Motronic или Jetronic?
Да точно този комп който е при чистачките ти е за аванса.Инжекциона ти е К джетроник и не е оригиналния на 9А мотора.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта