...
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:03, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:04, променено общо 1 път.
- niki_vw
- Мнения: 285
- Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
[quote="niksisoft"]
Ми то същото като да откачи буксата на алтернатора.
А и въпрос: Как ще сложи този по къс ремък като не може да се обтегне после??????[/quote]
Никси като откачиш буксата си мисля че ще стане ама с малко по слаб ефект ,защото двг. пак върти допълнителен агрегат и се убива инерцията на коляновия вал.Мое мнение. Относно обтягането и слагането на по къс ремък е следното
1.Не се обтяга, измерва се обиколката шайба колянов вал и шайба в.помпа.
2.Взимаш най-близкия по размер ремък
3.Сваляш шайбата на в.помпа ,и при тва положение слагаш ремъкана двете шайби и монтираш шайбата на в.помпа
Дано си ме разбрал.До тези изводи стигнах(с буксата) докато карах един Пасат 83г 1.6тд там има два ремъка един за динамото и друг за помпата докато си карах се скъса тоя на динамото и тоя изрод(пасата)от максимална скорост 150км вдигна 180км тва стана на магистралата де да не си помислиш че в Пловдив така си караме
:
P.S.Водната помпа не се нуждае от много опънат ремък късал съм ремък на голф 2и съм се прибирал от Ихтиман до Пловдив с бинт нали сте чували историята с дамския чорапогащник вместо ремък да ама бях сам и нямах такива атрибути и кво кво я от аптеката малко бинт и се прибрах
Ми то същото като да откачи буксата на алтернатора.
А и въпрос: Как ще сложи този по къс ремък като не може да се обтегне после??????[/quote]
Никси като откачиш буксата си мисля че ще стане ама с малко по слаб ефект ,защото двг. пак върти допълнителен агрегат и се убива инерцията на коляновия вал.Мое мнение. Относно обтягането и слагането на по къс ремък е следното
1.Не се обтяга, измерва се обиколката шайба колянов вал и шайба в.помпа.
2.Взимаш най-близкия по размер ремък
3.Сваляш шайбата на в.помпа ,и при тва положение слагаш ремъкана двете шайби и монтираш шайбата на в.помпа

Дано си ме разбрал.До тези изводи стигнах(с буксата) докато карах един Пасат 83г 1.6тд там има два ремъка един за динамото и друг за помпата докато си карах се скъса тоя на динамото и тоя изрод(пасата)от максимална скорост 150км вдигна 180км тва стана на магистралата де да не си помислиш че в Пловдив така си караме


P.S.Водната помпа не се нуждае от много опънат ремък късал съм ремък на голф 2и съм се прибирал от Ихтиман до Пловдив с бинт нали сте чували историята с дамския чорапогащник вместо ремък да ама бях сам и нямах такива атрибути и кво кво я от аптеката малко бинт и се прибрах
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 29 госта